27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Ik heb de 65 gedaan,en het was de
moeite waard.
=D> voor de organisatie..

87 km gereden met een avg van 20.2.
:bounce:
Gebruikersavatar
...Jokke
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: do 21 okt 2004 23:56
Rijdt met: Ti Joven

Bericht door ...Jokke »

Ik heb de 110 km gedaan. Het was kalmkes :-? na de splitsing van de 110/80.
Ik heb overal goed tempo kunnen rijden
Het was een ZEER mooi parcour en een TOPorganisatie. [-o< [-o<
Alles was perfect in orde.
Tussen de 80 en 100km had ik de indruk dat de bepijling wat minder was. Heb aantal keren de pijlen niet gezien. Dit zal ook wel wat met vermoeidheid te maken hebben zeker :oops:
Ik had 110 km avs: 21.8 hoogtemeters:1065 en zeer zware benen.
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Weet er iemand hoeveel hoogtemeters
er waren op de 65 km.ik had er 440.
Klopt da?
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Bericht door picco »

[quote="daelman"]vandaag 65 gedaan (die er uiteindelijk 70 bleken te zijn) wegens geen goesting en geen tijd bij de bikepartners. de eerste kilometers tot aan de eerste bevoorrading waren super. echt goed geamuseerd. de eerste km's na de bevoorrading was ook goed. maar daarna was het echt oersaai. de tofste stukken lieten ze rechts (of links) liggen. en op het einde gaan ze dan wat draaien en keren om aan hun km's te komen. :roll: de 60km was hun 6€ niet waard.
voor de rest, ja...goei training hé.[/quote]

Van een andere planeet zeker,of daelman richt waarschijnlijk zelf geen tt in
gelukkig waren er1750 andere meningen.

een zeer gelukkige biker
Gebruikersavatar
Docteur Dérailleur
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 12:57
Rijdt met: airborne lancaster

Bericht door Docteur Dérailleur »

Ik wou eerst naar Theux, maar wegens

1 kapotte fiets in reparatie (na Esneux),
2 kindje week in ziekenhuis en zelf ook besmet geraakt,
3 het weer,
4 mijn pols net uit het gips

was deze tt mijn/het beste alternatief, zeker voor wat trainingskilometers op te doen voor de Hagelandse en Malmedy.

Ik was er al elke editie bij en ik weet hoe goed hij (georganiseerd) is.

Prachtige tocht waar ik een beetje haat/ tonnen liefde - verhouding mee heb. 100 km vind ik het super (vooral de stukken rond Averbode, Houwaart, Holsbeek, Gelrode, Aarschot). De laatste tien vind ik marathongewijs mentaal een marteling. Subjectief, want velen kicken erop, maar ik vind dat draaien en keren vlak voor de finish na zoveel kilometers moordend. Fysiek gaat dat hoor, maar mijn goesting gaat er dan aan.

Een klein beetje moeten improviseren : fietsje van mijne maat geleend, maar: klikpedalen pasten niet, andere geometrie en vooral :ik heb mijn fullietje gemist.

Na de laatste bevoorrading werd ik vaak bijgehaald, ook omdat mijn pols terug opspeelde tijdens het afdalen en ik voor de eerste keer ervaren heb wat beenkrampen zijn (en ik heb die dus anders nooit over die afstand!).

Maar ik heb ervan genoten en een dikke pluim voor de vriendelijke woewers. (110 km. avs 19.3)
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Bericht door edi »

OmaFiets&co schreef:Omwille van het twijfelachtige weer niet aangezet in Tilff en zaterdag in eerste instantie gekozen voor de 110 van Kaprijke, kwestie van zeker ons kilometers te halen in het weekend. De weerman van VTM beloofde echter ook voor zondag niet al te veel regen en zelfs enkele opklaringen. Na de positieve uitlatingen op het forum over het parcours, om kwart voor acht aangezet naar het verre Wolfsdonk.
Daar zouden we geen moment spijt van krijgen. Dit is een vijfsterrentocht! Het hageland is vanaf nu voor ons geen onbekend gebied meer: we hebben genoten van het landschap (en geproefd van de bosgrond :oops: ). Al het positieve is in de vorige commentaren reeds aangehaald: we kunnen het volmondig beamen.
Bedankt voor de perfecte organisatie, de spaghetti is een schot in de roos =D> !

110 km, avg 17,4
Omafiets & co
Op zaterdag ook gekozen voor 110km in Kaprijke als "opwarmer". Had de Vlaamse Ardennen, de Ardennen, Limburg en de Westhoek al gezien, maar nog nooit in het Hageland gereden. De tocht van 110km afgelegd in een goed tempo. Af en toe wel de benen van zaterdag gevoeld. Deze tocht is echt wel "af" en MOET een mountainbiker gewoonweg gereden hebben. Heb wel anderhalf uur moeten rijden naar Langdorp-Wolfsdonk, maar was super de moeite! Deze tocht staat in mijn geheugen gegrift en kan al niet wachten tot deze tocht opnieuw op de kalender verschijnt!
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

edi schreef:
OmaFiets&co schreef:Omwille van het twijfelachtige weer niet aangezet in Tilff en zaterdag in eerste instantie gekozen voor de 110 van Kaprijke, kwestie van zeker ons kilometers te halen in het weekend. De weerman van VTM beloofde echter ook voor zondag niet al te veel regen en zelfs enkele opklaringen. Na de positieve uitlatingen op het forum over het parcours, om kwart voor acht aangezet naar het verre Wolfsdonk.
Daar zouden we geen moment spijt van krijgen. Dit is een vijfsterrentocht! Het hageland is vanaf nu voor ons geen onbekend gebied meer: we hebben genoten van het landschap (en geproefd van de bosgrond :oops: ). Al het positieve is in de vorige commentaren reeds aangehaald: we kunnen het volmondig beamen.
Bedankt voor de perfecte organisatie, de spaghetti is een schot in de roos =D> !

110 km, avg 17,4
Omafiets & co
Op zaterdag ook gekozen voor 110km in Kaprijke als "opwarmer". Had de Vlaamse Ardennen, de Ardennen, Limburg en de Westhoek al gezien, maar nog nooit in het Hageland gereden. De tocht van 110km afgelegd in een goed tempo. Af en toe wel de benen van zaterdag gevoeld. Deze tocht is echt wel "af" en MOET een mountainbiker gewoonweg gereden hebben. Heb wel anderhalf uur moeten rijden naar Langdorp-Wolfsdonk, maar was super de moeite! Deze tocht staat in mijn geheugen gegrift en kan al niet wachten tot deze tocht opnieuw op de kalender verschijnt!
Sorry, zat ingelogd op mijn vriending haar naam...! Zij is samen met mij gestart voor de 110, maar heeft rond kilometer 100 kettingbreuk gehad. Maar ondanks deze tegenslag, zal ze wel hetzelfde denken als ik hierboven al geschreven had.
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

27/05/2007 => 3Action Classic => 25; 45; 65; 80 &

Bericht door touchdownbiker »

fotos komen zo snel mogelijk op de site.

gevonden: zonnebril
vwb kaart coppens ronny
vwb kaart van dijck jan

mtb team wolfsdonk bedankt zijn 1800 deelnemers en hopen jullie volgend jaar terug te zien.
vaeske
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:00
Rijdt met: merida

Bericht door vaeske »

hoeveel hebben er van die 1800 de 110km gedaan?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

vaeske schreef:hoeveel hebben er van die 1800 de 110km gedaan?

niet veel :lol: Ik heb in elk geval niet veel volk tegen gekomen #-o :drunk:
Plaats reactie