05/05/2007 Brugse Bossentocht Sint - Andries, Brugse Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
brubiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 29 apr 2005 19:59
Rijdt met: Bulls 450
Contacteer:

05/05/2007 Brugse Bossentocht Sint - Andries, Brugse Bikers

Bericht door brubiker »

Hoi beste mtb-vrienden. Bij deze heb ik opnieuw het uitzonderlijk genoegen jullie te mogen uitnodigen voor de zomereditie van onze Brugse Bossentoch, die doorgaat op 5.05.2007 vanaf 08.00 uur aan de Watertoren, Koning Leopold III - laan 117 te 8200 Brugge. Er is keuze tussen verschillende afstanden...meer info op http://www.brugsebikers.be . Dit jaar weer nieuwe en uitgebreidere privéstukken... zij die in het verleden reeds deelnamen weten wat dat betekent! Diegene die nog nooit een van onze toertochten reden.... hoog tijd om het eens mee te maken ;-)

Tot 05/05/2007? Wie vragen heeft, shoot....

Brubiker
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik heb (voorlopig) geen vragen maar ik ben blij dat (voor mij) één van de mooiste (zoniet de mooiste) zomertocht(en) van Vlaanderen weer met rasse schreden begint te naderen.

Ik kan jullie verzekeren dat er in mijne bike-agenda een rood uitroeptekentje naast St.Andries staat,dus bij deze zijn jullie verwittigd dat ik weer aan de start verschijn.

Ik zal deze keer ook proberen van ne keer mijn vrouwke (veeteefietje) mee te brengen.
Veeteepeepeetje zal ik niet moeten overtuigen.Die komt zeker ook were mee.

Brubiker,bestel alvast maar weer het mooie zomerweer van vorig jaar.
Het was zalig zitten daar in het zonnetje langs de kantine.
brubiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 29 apr 2005 19:59
Rijdt met: Bulls 450
Contacteer:

Bericht door brubiker »

als het aan mij ligt veeteeteetje.... hopelijk gooit het goeie weer van nu geen roet in het eten en zitten wij met ondergelopen bossen.... zoals twee jaar geleden. Nu ja, blijkbaar was dàt voor sommigen het einde... elk wat wils hé. We doen er alleszins alles aan om het een geslaagde editie te maken. Dat de baas van de kantine maar Leffe genoeg bestelt ;-)

Brubiker
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Na vorig jaar een prachtige rit te hebben gereden zal ik hier zeker aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
G-Unit
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: di 10 jan 2006 22:50
Rijdt met: Customised Ridley Scorpion

Bericht door G-Unit »

Ook ik kom zeker terug naar deze prachtige tocht
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Brubiker,al enig idee of er noemenswaardige wijzigingen in het parcours zitten????

(Privé)stukken die er bij gekomen zijn,aangelegde parcourskes,
of stukken die er niet meer in zitten???
Zit het heuveltje in het foreestbos er weer in??

Laat ons maar al een beetje watertanden!!!!!!
brubiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 29 apr 2005 19:59
Rijdt met: Bulls 450
Contacteer:

nieuwigheden

Bericht door brubiker »

Inderdaad....ook dit jaar weer nieuwigheden veeteeteetje...je zal duimen en vingeren aflikken.... zin om het bergje van het foreestbos eens van de lange kant te beklimmen en langs de korte kant af te dalen? éénmaal, meerdere malen? Zin om reuze singletracks te rijden in privébos? Het kan allemaal... maar alles verklappen doen we niet hé. Come, see and enjoy...
Onze parkoermeesters rusten niet op hun lauweren.... dus, pakweg zelfde parkoers, maar toch voldoende gewijzigd en verfijnd om het een nieuwe ervaring te maken!
brubiker
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 29 apr 2005 19:59
Rijdt met: Bulls 450
Contacteer:

nieuwigheden

Bericht door brubiker »

Inderdaad....ook dit jaar weer nieuwigheden veeteeteetje...je zal duimen en vingeren aflikken.... zin om het bergje van het foreestbos eens van de lange kant te beklimmen en langs de korte kant af te dalen? éénmaal, meerdere malen? Zin om reuze singletracks te rijden in privébos? Het kan allemaal... maar alles verklappen doen we niet hé. Come, see and enjoy...
Onze parkoermeesters rusten niet op hun lauweren.... dus, pakweg zelfde parkoers, maar toch voldoende gewijzigd en verfijnd om het een nieuwe ervaring te maken!
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Brugge St-Andries

Bericht door Chiemel »

Normaal zal ik deze rit ook van de partij zijn: heb er vorig jaar met oa Kenny en BBQ een ritje aan deftig tempo van gemaakt :-D
k Ben eens curieus naar het parcours! Afgaande op de vorige edities verwacht ik er veel van!!
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

na 2 weken rust (rugpijn) zal ik in St-Andries weer de draad op pikken, vorige editie gemist door het werk maar deze zullen we zeker doen :wink:

greetzzzz
Moviestar 8)
Plaats reactie