15/04/07 monopolie: snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
vike
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 15 sep 2005 12:55

15/04/07 monopolie: snellegem

Bericht door vike »

gegroet MTB - collegae,

als, zeg maar, "losse medewerker", van de organisatie van de toertocht te snellegem (samen met [/b]kilted biker zet ik de bepijling uit), doet het me in de eerste plaats deugd om de positieve commentaren te lezen

in de tweede plaats; sorry mochten er onduidelijkheden zijn betreffende de bepijling, de laagstaande zon zal er ook voor een deel tussenzitten, dat probleem hadden we bij het uitzetten besproken maar misschien niet de nodige aandacht aan besteed, alsook de snelheid waarmee sommigen over het parcours vliegen :lol:

MAAR in een derde tijd, en dat stoot me het meest tegen de borst !!! :evil:

ik kan er niet mee leven dat er sommige individuen of organisaties zich stukken bos of tracks toe-eigenen, louter voor eigen gebruik of "bevriende" organisaties !!
ons dichtbebouwd gebied, de beperkingen opgelegd door milieu-organisaties, landbouwers, ontevreden burgers,... leggen de organisaties al genoeg beperkingen op zodat het me volledig absurd lijkt als diezelfde organisaties elkaar ook nog eens gaan dwarsbomen door elkaar de passage van een gebied te weigeren !!

zo hebben we 3 stukken mogen schrappen; 1 door onze vrienden " de GROENEN" die menen dat wij MTB'ers de natuur omploegen en vuil achterlaten (ook al doen sommigen inderdaad van die onnozelheden, hiermee treed ik het artikel "ongehoord gedrag" bij, ook ergens in het forum)

en 2 stukken door een " monopoliserend" gedrag van een lid van een organisatie!!

ik dacht dat MTB een sport was, waarbij de fun en de fairplay primeert !!

wat kan het mij verdomme schelen of een of andere toertocht op dezelfde paden passeert die wij gebruiken voor onze toertocht !!

dit moest me effe van het hart

sportieve groeten

[/url][/b]
vike
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 15 sep 2005 12:55

15/04/07 monopolie: snellegem

Bericht door vike »

gegroet MTB - collegae,

als, zeg maar, "losse medewerker", van de organisatie van de toertocht te snellegem (samen met [/b]kilted biker zet ik de bepijling uit), doet het me in de eerste plaats deugd om de positieve commentaren te lezen

in de tweede plaats; sorry mochten er onduidelijkheden zijn betreffende de bepijling, de laagstaande zon zal er ook voor een deel tussenzitten, dat probleem hadden we bij het uitzetten besproken maar misschien niet de nodige aandacht aan besteed, alsook de snelheid waarmee sommigen over het parcours vliegen :lol:

MAAR in een derde tijd, en dat stoot me het meest tegen de borst !!! :evil:

ik kan er niet mee leven dat er sommige individuen of organisaties zich stukken bos of tracks toe-eigenen, louter voor eigen gebruik of "bevriende" organisaties !!
ons dichtbebouwd gebied, de beperkingen opgelegd door milieu-organisaties, landbouwers, ontevreden burgers,... leggen de organisaties al genoeg beperkingen op zodat het me volledig absurd lijkt als diezelfde organisaties elkaar ook nog eens gaan dwarsbomen door elkaar de passage van een gebied te weigeren !!

zo hebben we 3 stukken mogen schrappen; 1 door onze vrienden " de GROENEN" die menen dat wij MTB'ers de natuur omploegen en vuil achterlaten (ook al doen sommigen inderdaad van die onnozelheden, hiermee treed ik het artikel "ongehoord gedrag" bij, ook ergens in het forum)

en 2 stukken door een " monopoliserend" gedrag van een lid van een organisatie!!

ik dacht dat MTB een sport was, waarbij de fun en de fairplay primeert !!

wat kan het mij verdomme schelen of een of andere toertocht op dezelfde paden passeert die wij gebruiken voor onze toertocht !!

dit moest me effe van het hart

sportieve groeten

[/url][/b]
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

ik denk dat je hiermee zeker niet gewenste resultaat zal bekomen, integendeel, ik denk eerder een omgekeerd effect.

Zulke dingen bespreek je best onderling ipv het openbaar op een forum te smijten.

Ook al heb je misschien gelijk ...
vike
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 15 sep 2005 12:55

Bericht door vike »

T is al gezegd tegen betrokkene door de voorzitter

maar k denk dat iedereen die praktijken wel eens mag horen

natuurlijk elk zijn mening
Gebruikersavatar
Brozie
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 14:00
Rijdt met: Trek 6700 HS33

Bericht door Brozie »

goe gezeid =D>
't is idd al moeilijk genoeg om in ons eigen streek nog een stukske bos te vinden om te biken. Omploegen ??? We rijden niet met quads zulle #-o
De organisatie was in mijn ogen zéér goed ! Doe zo verder en wij komen zeker terug ; zowel 's winters als 's zomers :bounce: :bounce: :bounce:
vennum
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 30 aug 2006 23:01
Rijdt met: cube + scatto+giant anthem

Bericht door vennum »

blijf van mening dat je zoiets binneskamers houdt ( vooral als je instaat van een organisatie waarvaan je maanden later nog pijlen ziet hangen zowel op openbaar als op prive terein maar dat ter zijde)

voor de rest een aangename tocht gereden, hier en daar een pijltje gemist, mogelijks door de lage zon, maar toch.
conclusie, leuke tocht maar verder ging het ook niet. wil dit ook even in de groep gooien :)
Plaats reactie