15/04/07 Hamoir

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MadMan
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: di 14 jan 2003 21:38
Rijdt met: thompson x-line / marzo mx comp 04 / hayes hfx9xc / sram9.0 / x3.1Disc ust / dt swiss onyx disc /
Contacteer:

Bericht door MadMan »

dynamic schreef:Weet er iemand toevallig de hoogtemeters van de 38km? [-o<
Hello,

Ik had er 970 op de 38km. Vond het een prachtige rit, weer, parcours, afdalingen en de klimmen :drunk: waren perfect .
Een klim ben ik niet boven geraakt: eerst een stuk langs de baan dat uitkomt op zo'n pleintje en om nadien ofroad met van die houten balken :drunk: . Is er iemand tot boven gereden(of zien naar boven rijden) ?

Greetz
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

het was goe weer, een mooie toch met afdalingen #-o klimmen en stof 8) :-) ik heb zo een 38km en had 1000 hoogtemeters .pluspunt warme douches :P de organsatie was ook goed =D> =D> =D>

op ene berg met die balken heb ik half gefiest en rest te voet gegaan en andere bergen had ik geen problemen gehad.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

die berg met die balken, daar kwam je sowieso al niet op omdat iedereen daar te voet ging. Het zal wel te doen zijn maar dan moet je het parcours voor jezelf hebben.

Ik heb gisteren de langste afstand gereden, de 48 km die uiteindelijk een goede 52 km bleek te zijn. Hele mooie tocht, een mooi afwisselend parcours, voor iedereen zat er wel wat interessants in, ook zelfs voor de downhillers, want die afdaling in dat bos, tussen de 1e en 2e bevoorrading, deed niet onder voor een echte downhill.. Je moest vooral daar niet de bocht gaan missen, want anders lag je toch echt méters lager. Wat ik wel daar raar aan vond dat de korte afstanden daar ook langs werden gestuurd, een stukje waar je toch een goede techniek voor moet hebben. Het is beter als je zoiets in de langste afstand stoppen waar vooral de gevorderden rijden, enfin dat is mijn mening....:wink:
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

ik heb een GPS track van de 38km, moet hem enkel nog bewerken, paar keer mis gereden en 46km op teller, wel een heel lange afdaling extra gehad, daarna ook een heel lange klim extra op de terugweg
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

als iemand een track heeft van de 48 zou ik deze ook wel willen, wegens tijdgebrek de 38 moeten nemen
Gebruikersavatar
dynamic
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 31 mei 2005 15:34
Rijdt met: Specialized stumpjumper comp
Contacteer:

Bericht door dynamic »

Bedankt voor de hoogtemeters even door te geven.

En inderdaad op die berg met die balken heb ook ik niemand tot boven zien fietsen, wel een jonge dame in een flinke looppas met haar MTB naar boven zien klimmen 8) .
Die bovengenoemde afdaling vond ik zeker ook de moeite waard, die vloog bijna letterlijk voorbij :-D

Alles bij elkaar een zeer schone tocht geweest, tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

Ik ben bovengeraakt. Toegegeven, in de herkansing tijdens men tweede ronde, de eerste keer moeten afstappen omdat heel de zaak stilstond. Alles samen een 78 km en 1700 hm. Maar dat weer seg, de tweede ronde tijdens de middenste bevoorrading, da was gewoon tropisch heet daar :)
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

wuske schreef: We waren om 8h in Meldert vertrokken en was toen nog een heel stukske rijden hé. Maar het was een schitterende tocht we hebben er met volle teugen van kunnen genieten. =D> Dan zullen de foto's voor een andere keer zijn hé
:wink:
Ik heb de mannen en vrouwen van het debic corvers team wel gezien,we stonden met de auto langs elkaar op de parking.
Het was inderdaad een schone tocht met voor elk wat wils,enkele stevige klimmen #-o en snelle afdalingen. =D>
Ik was vertrokken voor de 48km maar heb ergens een splitsing gemist waardoor ik 42km op het tellerke had staan wanneer ik terug binnenkwam.Zeker een tocht om nog eens terug te rijden.
Gebruikersavatar
wuske
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 06 mar 2005 09:07
Rijdt met: Minerva Outback

Bericht door wuske »

lucky7 schreef:
wuske schreef: We waren om 8h in Meldert vertrokken en was toen nog een heel stukske rijden hé. Maar het was een schitterende tocht we hebben er met volle teugen van kunnen genieten. =D> Dan zullen de foto's voor een andere keer zijn hé
:wink:
Ik heb de mannen en vrouwen van het debic corvers team wel gezien,we stonden met de auto langs elkaar op de parking.
Het was inderdaad een schone tocht met voor elk wat wils,enkele stevige klimmen #-o en snelle afdalingen. =D>
Ik was vertrokken voor de 48km maar heb ergens een splitsing gemist waardoor ik 42km op het tellerke had staan wanneer ik terug binnenkwam.Zeker een tocht om nog eens terug te rijden.
De volgende keer als je ons ziet mag je ons ene trrakteren :wink:
Plaats reactie