29/04/2007 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

Wanneer zijn de fotos online?

Ik zou er twee keer moeten opstaan. :wink:
chris vda
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 23:04
Rijdt met: cannondale scalpel team, cannondale Supersix Evo Hi-Mod, GT Zaskar LTS

Bericht door chris vda »

mooie tocht, leuk gereden.
We gingen voor een rustig tochtje van 60 km en de eerste 50 km was dit ook het geval.

Tot er een paar pseudo mtb'ers er niet beter op vonden om
in een korte bergop er gewoon tussen te glippen en 2 van ons letterlijk de baan af te snijden. Zielig, koop dan een licentie en ga wedstrijd rijden.
Maar daar zijn ze waarschijnlijk niet goed genoeg voor.

Zulke mietjes verknallen de unieke sfeer op een mtb treffen, iets dat juist het verschil maakt met een baantocht. Is het teveel gevraagd om te roepen als je voorbij komt? Is het teveel gevraagd om een rij te respecteren in de aanloop van een klim?

Op deze manier maken ze het ook gevaarlijk voor beginnende mtb'ers en voor de kids. En er waren er enkele.

Echt spijtig,
Illuminat0r
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:05
Rijdt met: Minerva Starlite mk.1

Bericht door Illuminat0r »

chrisje schreef:Is het teveel gevraagd om te roepen als je voorbij komt? Is het teveel gevraagd om een rij te respecteren in de aanloop van een klim?

Echt spijtig,
Kan ik geen woorden meer aan toevoegen!


Mooie voor mij ook heel technische toertocht.
We hebben deze blijkbaar 2j geleden ook gereden.
Volgend jaar toch wel grote kanshebber om terug te doen!
Gebruikersavatar
Joe Katsjoe
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: vr 06 apr 2007 20:12
Rijdt met: Specialized EPIC 29er Marathon Carbon 2013

Bericht door Joe Katsjoe »

Vandaag ook de 40km gereden inderdaad prachtige tocht en deftig afgepijlt
Goede bevoorading alles dik oke.
De groene bloso pijltjes van welke bloso toer zijn deze.
Tot volgend jaar goorbikers.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

Joe Katsjoe schreef:Vandaag ook de 40km gereden inderdaad prachtige tocht en deftig afgepijlt
Goede bevoorading alles dik oke.
De groene bloso pijltjes van welke bloso toer zijn deze.
Tot volgend jaar goorbikers.
http://www.mountainbike.be/vasteroutes/ ... rschot.php
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Het was genieten. Goorbikers =D> =D> =D>
Tot de volgende
assuss
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 16 feb 2004 19:49

Bericht door assuss »

Indien alles naar wens verloopt (overzetten naar server, ..... ) zullen de foto's morgenavond ten vroegste online zijn. Ze zullen ook weer beschikbaar zijn in 3 formaten om te downloaden (small, medium and large). Normaal ongeveer een 500 foto's.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Dat dit dik in orde ging zijn daar twijfelde ik niet aan. Bij die mannen is alles steeds tot in de puntjes geregeld.
Vlotte inschrijving voor de 60 km en een dame die zo vriendelijk was om het bandje om m'n arm te doen, dat is pas service.
In het begin een beetje drukte maar na de splitsing voor 60 km werd het veel rustiger.
Schoon streek met het nodige klim- en daalwerk, goede bevoorradingen en bepijling volgens de regels. Prachtig weer en op het " bijna einde" nog een cola zero die de maag nog eens goed liet werken, meer moet dat niet zijn.
Weer een toffe zondagvoormiddag gehad en volgende keer zijn we er natuurlijk weer.

Jaro
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Gisteren ook de 40 km gaan doen met mijn kameraad, en ik kan nogmaals bevestigen wat iedereen voor mij hier heeft verteld. Zalig tochtje, goede organisatie, goede bepijling en lekkere cake bij de bevoorrading.

Trouwens, gisteren ook een coureur (wel zonder helm) vollebak zien knallen op een moutainbiker die het bos wou indraaien. Volgens mij had de mtber de coureur volledig neit gezien. Maar wat een knal. Die coureur was er toch effe niet goed van.

En ooh ja, FORZA-team, jullie knallen nog al sunne :-D .

Bedankt Goorbikers voor de plezante voormiddag en tot de volgende!
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Mtb Westel heeft ook komen genieten in Langdorp. Met z'n 18en waren we aanwezig voor een prachtige toer.
Snel technisch en vooral zeer stoffig!
Meer moet dat niet zijn.

Eén suggestie voor de organisatie; op de terugweg was het verlaten van de parking en het binnenkomen van de bikers wat chaotisch. Misschien die volgende keer toch uit elkaar houden.
Maar voor de rest 100/100!

En ook bedankt aan die vele privé eigenaars van de bossen om er door te mogen rijden. Want ik denk dat het een pak privé weggetjes zijn waar we door gereden zijn, toch?
Plaats reactie