15/04/07 Moorsele Stekselbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lincky
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 21 okt 2004 19:47
Rijdt met: Specialized FSR XC Comp 2002
Contacteer:

Bericht door Lincky »

Jup, mijn teller stond op 53,8Km en had een gemiddelde van 21,6. We hadden wel iemand bij die met een trailer reed. Nogmaals proficiat aan "d'een remorque trekker" voor zijn inspanning. Hij reed ook de 45 KM met z'n zoon achterop.
I.V.M. de toertocht: ZEEEEER in orde, zeker gezien de streek zoals eerder al vermeld.
Ben er volgend jaar zeker weer bij. En dan hopelijk zonder platte band.
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

Ook de tocht gereden samen met een paar mede-steenbakkers om het kasseigevoel van gisteren uit de benen te rijden :oops: . Casper had zijn neefje meegebracht van 13 die zijn nieuwe fiets eens wou testen. Da kerelke kan nogal rijden ze. Gans da stuk langs de leie bleef hij maar kop trekken aan 26 à 27 per uur. Chapeau zenne =D> =D> .

Onderweg nog het gezelschap gekregen van een madammeke met nen blauwe specialized.

Den aprés heb ik aan mij voorbij laten gaan voor een dineeke bij de schoonouders.

De tocht vond ik meer dan de moeite waard met een paar zeer mooie passages. En dan nog een stralend zonnetje 8) . Een dikke pluim voor de organisatie =D> =D> . Meer moet dit echt niet zijn.

Volgend jaar ben ik er terug.
Greetz
Steve :wink:
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Vanmorgen ook rond 8u gestart vanuit Roeselare richting Moorsele. Goeie org. al waren de pijltje op de grond soms moeilijk zichtbaar met het gras. Heb er een strak tempo op na gehouden, het was een gevarieerde tocht. Ik heb in Wevelgem ook die biker zien liggen (alé zijn fiets ten minste) op het rond punt. Ik vond dat single trackske daar wel leuk gevonden. Op een tocht van toch ruim 52km mogen er wel 2 bev. zijn. bij aankomst thuis had ik 80km op de teller staat, en dit alles bij een aangename temperatuur wat moet men meer hebben.

Stats : 80,4km 2u53min en avs 27,8km/u

Tot de volgende

2f2f
trekske8500
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 29 nov 2006 22:50
Rijdt met: trek8500

pijltjes, ...

Bericht door trekske8500 »

deze middag de 52km afgehaspeld; vriendelijke mensen die organisatoren; pijltjes worden pas maandag verwijderd; ik sta wel verwonderd van het hoog gemiddelde die hogergenoemde realiseren (27 km/u)
Gebruikersavatar
langelo1976
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 28 feb 2007 11:43
Rijdt met: Specialized Stumpjumper HT Comp.

Bericht door langelo1976 »

Zeer mooie en snelle tocht, was soms net parijs-roubaix met sommige landwegen, dokker, dokker,...Weggetje tussen de bomen in Wevelgem vond ik zeer tof, de max!
Bevoorrading vond ik wat magertjes maar ok en de plaatsing van de pijltjes maakten dat ik toch enkele malen stevig in de ankers moest gaan.
Mss volgende keer wat beter plaatsen?
Maar kga zeker nog terug!

See you next time!
Gebruikersavatar
Depjos
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: di 27 sep 2005 20:31
Rijdt met: Scott
Contacteer:

Bericht door Depjos »

Foto's " Stekselbike " op mijn site www.josedepuydt.tk
Gebruikersavatar
fast & furious
Kerstman
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 09 sep 2005 18:58
Rijdt met: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Bericht door fast & furious »

pro team schreef:Ook de tocht gereden samen met een paar mede-steenbakkers om het kasseigevoel van gisteren uit de benen te rijden :oops: . Casper had zijn neefje meegebracht van 13 die zijn nieuwe fiets eens wou testen. Da kerelke kan nogal rijden ze. Gans da stuk langs de leie bleef hij maar kop trekken aan 26 à 27 per uur. Chapeau zenne =D> =D> .

Onderweg nog het gezelschap gekregen van een madammeke met nen blauwe specialized.

Den aprés heb ik aan mij voorbij laten gaan voor een dineeke bij de schoonouders.

De tocht vond ik meer dan de moeite waard met een paar zeer mooie passages. En dan nog een stralend zonnetje 8) . Een dikke pluim voor de organisatie =D> =D> . Meer moet dit echt niet zijn.

Volgend jaar ben ik er terug.
Greetz
Steve :wink:
Da madammeke was de Furious!!!! :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

fast & furious schreef:
pro team schreef:Ook de tocht gereden samen met een paar mede-steenbakkers om het kasseigevoel van gisteren uit de benen te rijden :oops: . Casper had zijn neefje meegebracht van 13 die zijn nieuwe fiets eens wou testen. Da kerelke kan nogal rijden ze. Gans da stuk langs de leie bleef hij maar kop trekken aan 26 à 27 per uur. Chapeau zenne =D> =D> .

Onderweg nog het gezelschap gekregen van een madammeke met nen blauwe specialized.

Den aprés heb ik aan mij voorbij laten gaan voor een dineeke bij de schoonouders.

De tocht vond ik meer dan de moeite waard met een paar zeer mooie passages. En dan nog een stralend zonnetje 8) . Een dikke pluim voor de organisatie =D> =D> . Meer moet dit echt niet zijn.

Volgend jaar ben ik er terug.
Greetz
Steve :wink:
Da madammeke was de Furious!!!! :-D :-D :-D
En dan zijde gijde Fast zeker :drunk: :roll:

Sympatiek vrouwke da ge hebt.

:wink:
Gebruikersavatar
fast & furious
Kerstman
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 09 sep 2005 18:58
Rijdt met: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Bericht door fast & furious »

pro team schreef:
fast & furious schreef:
pro team schreef:Ook de tocht gereden samen met een paar mede-steenbakkers om het kasseigevoel van gisteren uit de benen te rijden :oops: . Casper had zijn neefje meegebracht van 13 die zijn nieuwe fiets eens wou testen. Da kerelke kan nogal rijden ze. Gans da stuk langs de leie bleef hij maar kop trekken aan 26 à 27 per uur. Chapeau zenne =D> =D> .

Onderweg nog het gezelschap gekregen van een madammeke met nen blauwe specialized.

Den aprés heb ik aan mij voorbij laten gaan voor een dineeke bij de schoonouders.

De tocht vond ik meer dan de moeite waard met een paar zeer mooie passages. En dan nog een stralend zonnetje 8) . Een dikke pluim voor de organisatie =D> =D> . Meer moet dit echt niet zijn.

Volgend jaar ben ik er terug.
Greetz
Steve :wink:
Da madammeke was de Furious!!!! :-D :-D :-D
En dan zijde gijde Fast zeker :drunk: :roll:

Sympatiek vrouwke da ge hebt.

:wink:
oedatgetweet!!!!!! 8) 8) 8)
Plaats reactie