08/04/07 Olmen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rhumboy
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: do 23 mar 2006 18:33
Rijdt met: Red Bull Team AL-700, full XT, fox voorvork

08/04/07 Olmen

Bericht door Rhumboy »

Iemand info over deze tocht?
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Van de kalender geplukt:
(START)PLAATS: zaal De Zwaan ,Markt
AFSTANDEN: 25-30-40
UREN: 7.30-10.30
INFO: 0494/182162
PRIJS: 3 Euro

Parkoer: vlak parkoer over zanderige bosgrond met hier en daar een bultje erin. Dit jaar zou het parkoer wat gewijzigd zijn tegenover vorig jaar, maar hoe het er nu gaat uitzien weet ik zelf pas in de loop van deze week.
De eerste en laatste 5 km bevatten wat veel asfalt, maar daarna volgt een aaneenschakeling van een kleine 30 km singletrack in de bossen van Geel-Bel, Hulsen, Heidehuizen.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

normaal komen wij ook.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Van hoogtemeters moete hier idd nie al te veel verwachten maar singletracks vind je hier des te meer ;)

Kzal er zijn! :-P

Grtz
Gebruikersavatar
public enemy
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 12 feb 2007 11:08
Rijdt met: specialized stumpjumper 29'' comp

Bericht door public enemy »

amai,dat is weer dat nagelparcour... neem maar genoeg binnenbanden mee,er zullen wel weer van die papegaaien bij zijn die laf en achterbaks nageltjes in boomwortels steken
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

public enemy schreef:amai,dat is weer dat nagelparcour... neem maar genoeg binnenbanden mee,er zullen wel weer van die papegaaien bij zijn die laf en achterbaks nageltjes in boomwortels steken
De tochten van dit jaar die hier al passeerden (XC Bikers oa.) hebben geen last gehad.
Als de organisatie een paar keer "patrouilleerd" voor en tijdens de tocht zal dit niet gebeuren.

Een extra bandje kan nooit kwaad natuurlijk maar het heeft geen zin om dit te blijven herhalen.

Grtz
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Inderdaad, ik heb nu een heel jaar in dat bosje kunnen trainen zonder lek te rijden. Voor de zekerheid zullen we bij het verkennen en uitpijlen toch maar een trektang meepakken.
kurt8
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 07 dec 2006 17:43
Rijdt met: KTM ultra line sport

Bericht door kurt8 »

Het is toch wel handig :lol: als je een TT plaatst op de kalender dat er dan ook een deftig adress met postcode enz bij word geplaatst! Ik kijk meestal zaterdag avond waar ik ga rijden zondag, en een adress voor de GPS is dan poepsimpel en handig, hoefde ni steeds een gokje op een kaart te wagen voor in te geven #-o .
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

kurt8 schreef:Het is toch wel handig :lol: als je een TT plaatst op de kalender dat er dan ook een deftig adress met postcode enz bij word geplaatst! Ik kijk meestal zaterdag avond waar ik ga rijden zondag, en een adress voor de GPS is dan poepsimpel en handig, hoefde ni steeds een gokje op een kaart te wagen voor in te geven #-o .
Google is uw vriend, neem even de moeite om zelf es wa op te zoeken ;)

Alle postcodes van België: Klik hier
En het adres staat altijd bij op de kalender.
De nr is mss handig maar als ge in de buurt begint te kome, staan er toch (bijna) altijd pijlen dus dan kunde die gewoon volgen.

In dit geval is het 2491 (Balen-)Olmen.
En als ge gewoon Markt ingeeft in uwe GPS komde zeker juist terecht.

Grtz
Plaats reactie