01/04/07 Wavrin (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Bericht door king_of_nothing »

na niets gevonden te hebben in west-vlaanderen en de goede commentaren op frankrijk van het forum, ook maar eens besloten om naar daar af te zakken.

kennen alleen de baan nog nie goed en met de auto de afslag gemist #-o , daardoor toch wel wa ommetoer gedaan. dan toch de start gevonden, en daarna met de fiets weer direct mis gereden #-o , waren die pijltjes op de grond nog niet echt gewoon.

maar dan ging alles goed, prachtig parcour (85 a 90% offroad) met enorm veel afwisseling, modder, gras, kasseisen, kiezel, ... technische stukken waar je moest uitkijken voor takken en prikkeldraad en stukken waar je gewoon volle bak kunt gaan. onderweg nog belgen tegengekomen ook, was prettige kennismaking. ook de bevoorradingen waren dik in orde.

dan aangekomen en tot onze verrassing kregen we een broodje, drank en een drinkfles gratis. en dat voor twee euro's =D> dat kom je in vlaander niet tegen #-o

zeker één om te onthouden en mij zullen ze toch meer zien in frankrijk :-D
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Allez,het is goed om te lezen dat het weer een plezant ritje was over de grens.

Volgend jaar zijn we daar ook bij,zulle.

Aan de belgen die vandaag voor de eerste keer in frankrijk hebben gereden kan ik jullie verzekeren,als je er éénmaal gereden hebt dan ga je zeker terug

Ik heb gezien hier op de kalender dat er in april weer een tt is in Orchies.
Trouwens Moustache en Scubaluc op welke link kan je het best de franse tt's terugvinden???

We zullen over alle tt's in Frankrijk best maar een topic starten want het is meer dan de moeite hé.


Oja Moustache,Carvin dat was het stadje waar ik pepeetje opgepikt hebt 2 weken geleden.

Allez,le suivant svp!!!!
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

veeteeteetje schreef:Ik heb gezien hier op de kalender dat er in april weer een tt is in Orchies.
Trouwens Moustache en Scubaluc op welke link kan je het best de franse tt's terugvinden???
:bounce: :bounce: :bounce: http://www.vtt5962.com :bounce: :bounce: :bounce:

Niet zo gebruiksvriendelijk als mountainbike.be maar als je een beetje rondklikt vind je wel wat je zoekt.


Oh ja, wij zoeken meestal naar ritjes in "Nord" (postcodes beginnend met 59) of "Pas-de-Calais" (postcodes beginnend met 62). Ondertussen snap je dan direct waarom de website zo noemt!
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

veeteeteetje schreef: Ik heb gezien hier op de kalender dat er in april weer een tt is in Orchies.
Trouwens Moustache en Scubaluc op welke link kan je het best de franse tt's terugvinden???
http://www.vtt5962.com

Staat bij de links van mountainbike.be hoor (links, en dan doorklikken op sites)

PS VTT'tje: die tocht in Orchies staat verkeerd op de kalender hoor. Er is enkel een tocht van 30 en 40. Die grote afstanden op de kalender betreffen ritten op de weg.
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

veeteeteetje schreef:Trouwens Moustache en Scubaluc op welke link kan je het best de franse tt's terugvinden???
En op deze site kan je ook redelijk wat info vinden, enne er zit steeds een googlemapke bij zodat je direkt kunt zien waar deze TT doorgaat =D>
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

scubaluc schreef:
veeteeteetje schreef:Trouwens Moustache en Scubaluc op welke link kan je het best de franse tt's terugvinden???
En op deze site kan je ook redelijk wat info vinden, enne er zit steeds een googlemapke bij zodat je direkt kunt zien waar deze TT doorgaat =D>

Merci,Scubaluc.

Dit is wat ik moest vinden.
Beter en gemakkelijker te vinden dan www5962.com (vind ik)
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

Orchies ziet er eentje uit dat je MOET doen, heb je dat bos al gezien dat daar ligt #-o #-o tis begod groter dan Brussel (en dan gezien vanaf de buitenring é). Duuuus allen daargeen opnieuw. Volgende week is het in Houdain. Vlak tegen de Belgische grens, of er daar zoveel offroud zal zijn weet ik niet, maar ik zal het in ieder geval zeker proberen.

Woehoe de komende weken zitten we dus weer in Frankrijk. :bounce: :bounce: :bounce: nog een beetje en ga ze graag beginnen de zien die Fransen
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Ik heb blijkbaar wat gemist in Frankrijk.
Mo ik heb me in Bertem ook ferm gejeund zulle :bounce:
En deze keer geen fotoke :wink:
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

jocca schreef:Orchies ziet er eentje uit dat je MOET doen, heb je dat bos al gezien dat daar ligt #-o #-o tis begod groter dan Brussel (en dan gezien vanaf de buitenring é). Duuuus allen daargeen opnieuw. Volgende week is het in Houdain. Vlak tegen de Belgische grens, of er daar zoveel offroud zal zijn weet ik niet, maar ik zal het in ieder geval zeker proberen.

Woehoe de komende weken zitten we dus weer in Frankrijk. :bounce: :bounce: :bounce: nog een beetje en ga ze graag beginnen de zien die Fransen
Ahum,
Houdain ligt wel in dpt 62, nog over Lens, dus wel NIET zo dichtbij hoor,Jocca #-o

Gr,
Casper :lol:
Plaats reactie