01/04/2007 Olne-Spa-Olne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

ben ook geweest, wel maar voor de 38 gekozen
was al zwaar genoeg voor mij
een aantal foto's onder http://www.pixagogo.com/9913494761
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ahja, wie had die dikke ajuinscheet gelaten?? :lol: Nee, serieus het stonk daar keihard naar iets wat me aan ajuin deed denken. Mss één of ander gewas dat die geur produceerde?
Hans B
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 13 nov 2004 20:34
Rijdt met: Tomac Automatic 120

Bericht door Hans B »

PS Iemand heeft in een zeer steile afdaling (vlak voor 1ste bevoorrading) nog een foto van mij gemaakt, als dit iemand van dit forum is zou hij me dan een PB kunnen sturen. Zou de foto graag willen hebben.
Foto's staan op www.eventsfoto.be

Hans
Gebruikersavatar
axirally
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 13:02
Rijdt met: Scott

Bericht door axirally »

Ik vond het erg druk, maar ik was ook tamelijk laat vertrokken voor de 38. 1e voorraadpost was nagenoeg uitverkocht, gelukkig had ik zelf bij. De 2e bevoorrading was ruim voldoende. Aardige tocht, heel wat klimmen, ook enkele lastige afdalingen, niet te drassig, vond wel wat veel asfalt. Voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
Monke
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 17:46
Rijdt met: Canyon Nerve XC
Contacteer:

Bericht door Monke »

tinman schreef: PS Iemand heeft in een zeer steile afdaling (vlak voor 1ste bevoorrading) nog een foto van mij gemaakt, als dit iemand van dit forum is zou hij me dan een PB kunnen sturen. Zou de foto graag willen hebben.

Ik had een Specialized shirt aan met een Rabobank broek en een rood/witte helm en reed op een Speci Epic.
Ik heb u gezien :wink:
Foto's komen er straks aan!
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

ik was er ook het was een mooie toch heel wat klimmen en stijlle bergaf.ik heb er 38km gedaan .er was ook veel volk maar ja het was ook mooi weer :P 8) en fons heb ik ook gezien hij een paar foto's getrokken van mij nr 0082 en 0092 aan die ene foto ben ik aan het klimmen nr 0082 het was een lastigstuk #-o maar goed dat ik op mijn fiets bleef zitten want de fons was aan het flim.en u maar hopen dat ik in dat flimpje komt van olne.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Kben de Fons ook tegengekomen aan bevoorrading 1. Tis just ne bekende Vlaming, zo wordt er naar hem geroepen :P
Gebruikersavatar
Monke
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 17:46
Rijdt met: Canyon Nerve XC
Contacteer:

Bericht door Monke »

Monke schreef:
tinman schreef: PS Iemand heeft in een zeer steile afdaling (vlak voor 1ste bevoorrading) nog een foto van mij gemaakt, als dit iemand van dit forum is zou hij me dan een PB kunnen sturen. Zou de foto graag willen hebben.

Ik had een Specialized shirt aan met een Rabobank broek en een rood/witte helm en reed op een Speci Epic.
Ik heb u gezien :wink:
Foto's komen er straks aan!
Hier al wat foto's: http://biking2006.fotopic.net/c1245230.html

tinman: dit zijn ze nog niet allemaal; geef wel een seintje als ze allemaal online staan :wink:
Gebruikersavatar
Tinman
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 31 mar 2005 19:19
Rijdt met: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Bericht door Tinman »

okay thanx =D>
Gebruikersavatar
MT-Barbie
Mountainbiker
Berichten: 534
Lid geworden op: di 20 mar 2007 13:49
Rijdt met: Cannondale

Bericht door MT-Barbie »

Nico_1977 schreef:Vandaag ook een bezoekje gebracht aan Olne..

Amai.. Eerste keer sinds lange tijd nog eens in de ardennen gaan rijden..

Het begon al geweldig.. schoenen vergeten voor de klippedalen #-o

Waaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha !!! Kan iedereen overkomen hé, maar de grootste .... het eerst. Of was da een aprilvis ?

Dus maar op gewone sportschoenen vertrokken op die klikpedaalkes.. Ideaal is iets anders.. We hadden maar voor de 38km gekozen.. ook in de hoop van optijd thuis te zijn..

Persoonlijk vond ik het een prachtig parcours en dat samen met een fijn zonneke... wat wil een mens nog meer..
Euh.. een bevoorrading met voorraad? De eerste stond letterlijk droog.. [-X
de 2de was wel inorde en goed voorzien.
Al bij al vond ik het een geslaagde dag. Mij zien ze hier nog terug .. mischien wel wat vroeger aan het vertrek zodat er toch nog iets te krijgen is .. :wink:

Tja uit je bed kunnen is iets anders hé ...

Oja, wie was dien bakker van kortrijk die hier op het forum zit? Is het nog gelukt voor de 70km te doen met je cassette?
:lol:
Plaats reactie