01/04/2007 Olne-Spa-Olne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

anton schreef:ik was er ook het was een mooie toch heel wat klimmen en stijlle bergaf.ik heb er 38km gedaan .er was ook veel volk maar ja het was ook mooi weer :P 8) en fons heb ik ook gezien hij een paar foto's getrokken van mij nr 0082 en 0092 aan die ene foto ben ik aan het klimmen nr 0082 het was een lastigstuk #-o maar goed dat ik op mijn fiets bleef zitten want de fons was aan het flim.en u maar hopen dat ik in dat flimpje komt van olne.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om 2/3 van mijn film beelden er uit te knippen.

Daarom komen er drie delen.
Film Deel 1 (15 min) zal straks om 10 uur op het net staan.
Deel 2 en deel 3 zal voor later in de week zijn.
Gebruikersavatar
Monke
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 17:46
Rijdt met: Canyon Nerve XC
Contacteer:

Bericht door Monke »

Fons Moors schreef:
anton schreef:ik was er ook het was een mooie toch heel wat klimmen en stijlle bergaf.ik heb er 38km gedaan .er was ook veel volk maar ja het was ook mooi weer :P 8) en fons heb ik ook gezien hij een paar foto's getrokken van mij nr 0082 en 0092 aan die ene foto ben ik aan het klimmen nr 0082 het was een lastigstuk #-o maar goed dat ik op mijn fiets bleef zitten want de fons was aan het flim.en u maar hopen dat ik in dat flimpje komt van olne.
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om 2/3 van mijn film beelden er uit te knippen.

Daarom komen er drie delen.
Film Deel 1 (15 min) zal straks om 10 uur op het net staan.
Deel 2 en deel 3 zal voor later in de week zijn.
Mijn foto's zijn ook compleet nu: http://biking2006.fotopic.net/c1245230.html
:P
Plaats reactie