14/04/2007 Rit van de Gouverneur (Zulte)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

grote plateau schreef: Knorrebiker Lady . =D>
:-D :-D :-D :-D
Knorknorknor Joostje, je zal je hier aan een woedend varkentje mogen verwachten!!!
Het is wel knurrebiker...hihihi

Zaterdagvroeg ook afgezakt naar Zulte en het was daar al een drukte van jewelste!!!
Eenmaal je op het parcours zat van de mountainbikers, was het super rustig! Al na een 3-tal km viel het me op dat ik mijn drinkfles verloren had. Dan maar teruggereden en gelukkig teruggevonden door een sympathieke zultenaar. De tocht was wel genieten! Heel veel keiharde offroadstroken met telkens als rode draad de Leie! De streek was me totaal onbekend, maar viel heel goed mee.
Voor mij was de bepijling zeker niet voldoende! Het was telkens opletten geblazen! Geen pijl=rechtdoor... #-o
Achterna was het zalig vertoeven in het zonnetje...iets te zalig, want mijn plan om nog eens op de fiets te springen, smolt weg als sneeuw voor de zon...
Nog bedankt aan Barty voor het traktaat! Je hebt er ene tegoed... :lol: #-o
Laatst gewijzigd door katrien20 op zo 15 apr 2007 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Wij reden de 100km op de weg. Mooie tocht en goeie voorbereiding op de komende marathons. Spijtig dat één of andere onverlaat duimspijkers op het parcours had gegooid en we bijgevolg met zijn twee tegelijk lek reden. Terwijl m'n broer zijn bandje aan het vervangen was zag ik ook een punaise zitten. En we waren niet alleen, op een tiental km 20 à 30 fietsers aan de kant zien staan met een lekke band. Hopelijk bleven de mountainbikers hiervan gespaard.
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

katrien20 schreef:
grote plateau schreef: Knorrebiker Lady . =D>
:-D :-D :-D :-D
Knorknorknor Joostje, je zal je hier aan een woedend varkentje mogen verwachten!!!
Het is wel knurrebiker...hihihi

Zaterdagvroeg ook afgezakt naar Zulte en het was daar al een drukte van jewelste!!!
Eenmaal je op het parcours zat van de mountainbikers, was het super rustig! Al na een 3-tal km viel het me op dat ik mijn drinkfles verloren had. Dan maar teruggereden en gelukkig teruggevonden door een sympathieke zultenaar. De tocht was wel genieten! Heel veel keiharde offroadstroken met telkens als rode draad de Leie! De streek was me totaal onbekend, maar viel heel goed mee.
Voor mij was de bepijling zeker niet voldoende! Het was telkens opletten geblazen! Geen pijl=rechtdoor... #-o
Achterna was het zalig vertoeven in het zonnetje...iets te zalig, want mijn plan om nog eens op de fiets te springen, smolt weg als sneeuw voor de zon...
Nog bedankt aan Barty voor het traktaat! Je hebt er ene tegoed... :lol: #-o
Oké meid, dat staat genoteerd
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

katrien20 schreef:
grote plateau schreef: Knorrebiker Lady . =D>
:-D :-D :-D :-D
Knorknorknor Joostje, je zal je hier aan een woedend varkentje mogen verwachten!!!
Het is wel knurrebiker...hihihi

Zaterdagvroeg ook afgezakt naar Zulte en het was daar al een drukte van jewelste!!!
Eenmaal je op het parcours zat van de mountainbikers, was het super rustig! Al na een 3-tal km viel het me op dat ik mijn drinkfles verloren had. Dan maar teruggereden en gelukkig teruggevonden door een sympathieke zultenaar. De tocht was wel genieten! Heel veel keiharde offroadstroken met telkens als rode draad de Leie! De streek was me totaal onbekend, maar viel heel goed mee.
Voor mij was de bepijling zeker niet voldoende! Het was telkens opletten geblazen! Geen pijl=rechtdoor... #-o
Achterna was het zalig vertoeven in het zonnetje...iets te zalig, want mijn plan om nog eens op de fiets te springen, smolt weg als sneeuw voor de zon...
Nog bedankt aan Barty voor het traktaat! Je hebt er ene tegoed... :lol: #-o
Oké meid, dat staat genoteerd
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Hallo, we zijn uiteindelijk met 6 Anglo Boys, een plaatselijke figuur (Henkie van den Banderas)en Arthur zoon van Anglo Boy Frans vertrokken voor de 55 km.
Alvorens te kunnen starten konden enkele forumbikers het niet laten me nog even op mijn plicht te wijzen hun eerst eens te trakteren alvorens ik kon starten, ik heb de traktatie met plezier voor mijn rekening genomen hoor,hopelijk heeft het gesmaakt.
We zijn zeer rustig gestart en enkel op de off road stukken reden we soms snoeihard om dan iedereen weer te laten aansluiten op de stukken weg. Het zeer mooie parcours en de zalige zon zorgden voor een zeer mooie namiddag.
Ook voor ons Anglo Boys zaten er onbekende single track tussen langs de Leie, zeer mooi hoor;
Proficiat aan de organisatie en tot volgende jaar
Barty
Steentje
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 06 nov 2004 12:08

Bericht door Steentje »

Met 2.354 deelnemers was onze organisatie een groot succes! In totaal stonden er 240 MTB'ers aan de start! De complimenten over het parcours speel ik zeker door aan onze parcoursbouwers; ze hebben trouwens zaterdagmorgen nog snel moeten sleutelen omwille van een gesloten overweg (werken) in Machelen...
De opmerking over de uitpijling neem ik mee naar de evaluatie. Dat ook de après-bike gesmaakt werd, bewijzen de 22 (!) vaten Grimbergen die zaterdag soldaat gemaakt werden!

Bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar!!!
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

grote plateau schreef: Na de rit nog lekker nagenoten met enkele oude bekenden in het lentezonnetje:Katrien20;Cowboy Peter;K.P.;Scubaluc en leuke kennismaking met Knorrebiker Lady en Barty en de lekkere pintjes(met telkens een worstje) smaakten weer voortreffelijk;zodanig dat ik maar besloten :drunk: #-o heb om met de fiets huiswaarts te keren........
=D>
'k Begrijp dat ge na al die goedkope grimbergens en worstjes + de zon op uw kopken misschien niet zo zuiver meer was ... maar tis KnUrrebikers Lady !!! :evil: :evil: :evil:

@Barty: 't heeft inderdaad enorm gesmaakt en de volgende keer hebt ge ook van mij enen tegoed hoor !

Zaterdagmorgen om 8u30 vertrokken voor een leuke tocht. Mooi parcours, ruime bevoorrading en nadien Grimbergen aan 1 € !!!
Enige minpuntje: bepijling te weinig of niet op de gepaste plaats.
Na 44 km hadden enkele toffe :evil: kinderen :evil: een pijl in de omgekeerde richting gedraaid waardoor ik en nog een 8-tal bikers een serieus stuk misreden zijn. Deze die een héél stuk terugkeerden hadden geluk, een buurtbewoner draaide de pijl de goede richting en zij konden hun weg verderzetten.
Ik en nog 2 medebikers hoopten terug op parcours te komen, toch tevergeefs... Dankzij de hulp van enkele inwoners via de korstste weg op de baan terug richting Zulte gereden.
Na 66 km eindelijk aangekomen en opgebeurd door een zonnige après met enkele toffe forumbikers Katrien20, klein plateautje, :evil: grote plateau :evil: , Scubaluc.

Tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Knurrebikers lady schreef:
grote plateau schreef: Na de rit nog lekker nagenoten met enkele oude bekenden in het lentezonnetje:Katrien20;Cowboy Peter;K.P.;Scubaluc en leuke kennismaking met Knorrebiker Lady en Barty en de lekkere pintjes(met telkens een worstje) smaakten weer voortreffelijk;zodanig dat ik maar besloten :drunk: #-o heb om met de fiets huiswaarts te keren........
=D>
'k Begrijp dat ge na al die goedkope grimbergens en worstjes + de zon op uw kopken misschien niet zo zuiver meer was ... maar tis KnUrrebikers Lady !!! :evil: :evil: :evil:

@Barty: 't heeft inderdaad enorm gesmaakt en de volgende keer hebt ge ook van mij enen tegoed hoor !

Zaterdagmorgen om 8u30 vertrokken voor een leuke tocht. Mooi parcours, ruime bevoorrading en nadien Grimbergen aan 1 € !!!
Enige minpuntje: bepijling te weinig of niet op de gepaste plaats.
Na 44 km hadden enkele toffe :evil: kinderen :evil: een pijl in de omgekeerde richting gedraaid waardoor ik en nog een 8-tal bikers een serieus stuk misreden zijn. Deze die een héél stuk terugkeerden hadden geluk, een buurtbewoner draaide de pijl de goede richting en zij konden hun weg verderzetten.
Ik en nog 2 medebikers hoopten terug op parcours te komen, toch tevergeefs... Dankzij de hulp van enkele inwoners via de korstste weg op de baan terug richting Zulte gereden.
Na 66 km eindelijk aangekomen en opgebeurd door een zonnige après met enkele toffe forumbikers Katrien20, klein plateautje, :evil: grote plateau :evil: , Scubaluc.

Tot volgend jaar !
Hey, ge moogt er op rekenen dat ik de volgende keer groten dorst zal hebben. Ik kijk er naar uit! Hou je goed
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

the voltman schreef:In z'on weertje had ik absoluut geen zin om in de wagen te kruipen, dus besloot ik eerst met de bike naar het clublokaal in ingelmunster te rijden om vandaar met nog enkele brigandsbikers met de bike naar zulte te trekken, de benen zaten goed dus trok ik langs de leie eens door, de eerste 13 km van deze tt dan meegereden met de rapsten van de club waarna ik moest lossen.

Inderdaad opvallend veel offroad, na de bevoorrading terug vertrokken met de rappere mannen maar niet voor lang want de goede benen waren weg en 2 keer moeten stoppen met krampen in de benen maar toch zulte goed bereikt.

Nen zaligen aprés in het zonnetje met alle dranken aan 1€,waarna het met de bike terug huiswaarts ging, thuis afgeklokt met 92 km op de teller.

Greetings the voltman
Was inderdaad zeer leuke namiddag, niettegenstaande we goed door elkaar geschud werden door het parcours. Amaai, zoveel putten en bulten...! :-? NIet goed voor het kindergeld 8-[
niet echt mijn ding zo, zo'n bubbelig parcours.

en nadien een après met de brigandsbikers in het zonneke en Grimbergen aan één euro... =D>

@Volti: geen tempo meer maken tijdens de opwarmingsrit naar de TT zelf [-X volgende keer krachten sparen tot op TT. We hebben ze immers kunnen gebruiken hé :roll: :wink:
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

Steentje schreef:Met 2.354 deelnemers was onze organisatie een groot succes! In totaal stonden er 240 MTB'ers aan de start! De complimenten over het parcours speel ik zeker door aan onze parcoursbouwers; ze hebben trouwens zaterdagmorgen nog snel moeten sleutelen omwille van een gesloten overweg (werken) in Machelen...
De opmerking over de uitpijling neem ik mee naar de evaluatie. Dat ook de après-bike gesmaakt werd, bewijzen de 22 (!) vaten Grimbergen die zaterdag soldaat gemaakt werden!
Bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar!!!
nie moeilijk als ge maar 1 euro vraagt...met andere woorden... =D> =D> =D> volgend jaar terug!! [-o< [-o<
Plaats reactie