14/04/2007 Rit van de Gouverneur (Zulte)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

na wikken en wegen besloten van de rit van de gouverneur toch maar links te laten liggen.

Volgende keer misschien???
Laatst gewijzigd door veeteeteetje op ma 09 apr 2007 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

jodelaietie schreef:
kluisken schreef:
grote plateau schreef:Na vorig jaar de 150 km in sneltreinvaart [-X te hebben afgelegd ga ik dit jaar voor de 50km mtb samen met klein plateautje,maar nu op het gemakske om te genieten van de streek en de altijd leuke après daar in Zulte.

Alle dranken aan 1euro...... #-o #-o #-o en een paar kousen,wat wilt ge nog meer?
Ik denk van dit jaar eens te gaan voor de 150 in sneltreinvaart :bounce: :bounce: :bounce:
Kluisken waar zijn uw dikke banden ? Verstorven ? Opgegeten door de hond ? Ik ga toch niet gans de zomer zonder mijnen vaste TT-maat op toer moeten gaan ? Wanneer is het uw verjaardag , heb hier nog een paar dikke banden liggen (staat wel wat haar op ) ?
ela...daar heb ik niets mee te maken,zulle!! [-X [-X
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

Bericht door kluisken »

Jah dingo, aangezien ik genen hond heb zal 't toch van ergens moeten komen hé....
@jodelaietie : geen zorgen maat, i'll be back. Eerst ewat km's op de baan vreten zodat ik niet weer in mijn zelfde straatje beland ;-) Normaal tegen midden mei zal ik mijn dikke bandekes weer opnemen. (voor moeder de vrouw: dan zullen de kosten weere beginnen...)
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

den dezen zal voor gans de zaterdag moeten forfait geven,heb nog kaartjes kunnen bemachtigen om in den aantwerp naar belle en het beest te gaan zien!!volgend jaar dan maar...
dingo 8)
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Hallo,
De Anglo Boys zullen proberen om voltallig te zijn zaterdag, voor ons is het nl. een thuisrit! Het beloofd schitterend weer te worden, het ideale scenario om Zulte en omstreken nog eens te verwennen met onze nieuw zomer outfit.
We vertrekken rond 13u15 en gaan voor de langst Mtb afstand (50 - 55 km)Helaas kan ik zelf niet lang blijven om te genieten van den après,maar ik reken er op dat mijn ploegmaten mijn deel wel voor hun rekening zullen nemen.
Groeten Barty (in plaatselijke kringen ook gekend als Bartje Bowling)
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Hallo,
De Anglo Boys zullen proberen om voltallig te zijn zaterdag, voor ons is het nl. een thuisrit! Het beloofd schitterend weer te worden, het ideale scenario om Zulte en omstreken nog eens te verwennen met onze nieuw zomer outfit.
We vertrekken rond 13u15 en gaan voor de langst Mtb afstand (50 - 55 km)Helaas kan ik zelf niet lang blijven om te genieten van den après,maar ik reken er op dat mijn ploegmaten mijn deel wel voor hun rekening zullen nemen.
Groeten Barty (in plaatselijke kringen ook gekend als Bartje Bowling)
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Knurrebiker Vincent legt met Bart de 150 km wegrit af.
Knurrebikers Lady zal proberen 2x de 50km MTB af te leggen.

Als we de voorspellingen mogen geloven, zal het een droge en zonnige omloop worden. Allé 't is te hopen.

Grtjs
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Knurrebikers lady schreef: Knurrebikers Lady zal proberen 2x de 50km MTB af te leggen.

Als we de voorspellingen mogen geloven, zal het een droge en zonnige omloop worden. Allé 't is te hopen.

Grtjs
Mmmm, 2x de 50 : dat klinkt goed!
En wanneer zou je start voorzien zijn? Of zou je liever gaan voor de 100 km op de baan?Ik denk te starten rond 8 uur. Misschien kunnen we samen de rit doen he!
Groetjes
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

@Katrien 20
Moet nog afspreken met Bart wanneer we vertrekken. 't Zal wel vroeg zijn denk ik.
Ik schreef me reeds in voor de MTB. De zaterdag rijd ik liever een TT, de zondag op de baan.
Ik laat je nog een seintje of stuur je een PB'tje.

Vele grtjs
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

Knurrebikers lady schreef:@Katrien 20
Moet nog afspreken met Bart wanneer we vertrekken. 't Zal wel vroeg zijn denk ik.
Ik schreef me reeds in voor de MTB. De zaterdag rijd ik liever een TT, de zondag op de baan.
Ik laat je nog een seintje of stuur je een PB'tje.

Vele grtjs
Hey dames, ik zie dat jullie komen genieten van het prachtige Zulte...goed idee hoor. Ik zelf zal pas rond 13 u ter plaatse zijn omdat onze zoon nog moet voetballen in Moeskroen in de voormiddag. Misschien zien we mekaar toch nog wel ergens (allez dat hoop ik toch)

Groetjes van jullie fietsmakker tijdens de 100 km in Oedelem
Barty
Plaats reactie