Aubel 25/03/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Aubel 25/03/2007

Bericht door nero »

gaat er iemand deze rijden? Info over het parcours? T is van de GHF organisatie, dus is het de moeite wel denk ik.
Gebruikersavatar
jerwain
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 09 aug 2005 11:23
Rijdt met: Granville Pulse 2012 Custom

Bericht door jerwain »

Vorig jaar gaan "rijden", een ramp.

Het was extreem slijkerig, gewoon té, dikke plakkende modder. Bijna geen enkele klim te fietsen(met XCR Mud, anders bijna nooit gripproblemen). Achter een strook door en tussen verschillende weiden omgevormd tot een echt modderbad zeker 10 bikers gezien met "derailleur cassé", ne afgebroken derailleur dus.

Aangezien het bijna nog de hele week gaat regenen, zou ik aanraden om een andere tocht te gaan rijden. het is spijtig, want met droog weer zou dit wel eens een mooie tocht kunnen zijn.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Ik vrees ook dat het daar ploeteren wordt :cry:
Is nochtans een schoon rit, als het droog is.
Die leemondergrond hé :-? Enkel goed voor de patatten :lol:
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

ik blijf daar dus ook weg ! Het parcours is op zich niet zo heel veel mis mee, met wat je kan in die omgeving, maar ja, de modder hé :roll: , niet zo zin in.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

#-o de fotookes zeggen genoeg. da is daar in het land van herve, aan het amerikaans kerkhof. Ik heb daar al een tocht of 2 gereden. het is inderdaad beter om daar te biken in een droge periode.Maar ja, hier in het limburgse is er géén aanbod. dan maar zondag de blosotocht van Genk voor de 100 ste keer doen; bedankt voor de info
Gebruikersavatar
Monke
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 17:46
Rijdt met: Canyon Nerve XC
Contacteer:

Bericht door Monke »

rakkermans schreef:#-o de fotookes zeggen genoeg. da is daar in het land van herve, aan het amerikaans kerkhof. Ik heb daar al een tocht of 2 gereden. het is inderdaad beter om daar te biken in een droge periode.Maar ja, hier in het limburgse is er géén aanbod. dan maar zondag de blosotocht van Genk voor de 100 ste keer doen; bedankt voor de info
Heel mooie streek daar; enkel verschrikkelijk rotweer elk jaar en bovendien rij je grote kans lek door de vele dorens van die hagen #-o
Hier nog foto van 2 jaar geleden: http://biking2006.fotopic.net/p13918536.html
:roll:
ridgeback
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 10 sep 2006 12:20
Rijdt met: Cube LTD

Bericht door ridgeback »

Iemand een idee of het echt zo slecht gaat zijn morgen?
Is nu toch al twee dagen redelijk droog gebleven..

Ook iemand een idee van keuze voor aantal km's te rijden??
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Bericht door julie »

redelijk droog gebleven? Nou niet hier dus (bij luik) ! Pas sinds eind deze middag is het droog. Ja, ik denk dus echt dat het heel slecht is morgen.
ridgeback
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 10 sep 2006 12:20
Rijdt met: Cube LTD

Bericht door ridgeback »

heb echt geen zin in modder ploeteren maar er is gewoon geen andere keuze een beetje in de buurt..
Of is er nog een TT in de omgeving van Luik die niet vermeld staat in de kalender hier??
Plaats reactie