09/O4/O7 zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

Leuke tocht gehad, het was een vlamparcourke. De chronorijders waren allemaal hoffelijk, geen problemen mee gehad =D> De laatste 20km zat er zelfs eentje aan mn wiel :lol: Ben van Roeselare vertokken via de knooppunten en was zo met 28km al mooi opgewarmd. Dan de TT afgehaspeld aan een gem van 26.2 (crossparcours inkl) en dan de korste weg naar huis. Had bij dat uitstekende weer zo 102km in de benen.Leuke tocht al vond ik dat de bepijling hier en daar wat beter kon. Prima bevoorrading en leuk parcours.
Groetjes
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Veel baan,de rest kurkdroge en beenharde ondergrond met soms een opgedroogde boord-sleuf!
Meer een race parcours dan een mtb-parcours,maar dat wisten we van vorig jaar al!
Met 5 of 6 man tesamen gereden(specialized-boys) met alle voor en nadelen ervan!
Enkele moeten traag starten en de laatsten supersnel (minimum 30 sec tussen de vertrekkers)waardoor den dezen al na 5 km op zijn tandvlees zat.
Wij halverwege nogal wat tijd verloren op het moto- cross-parcours terwijl de andere chrono-racers er meestal gewoon voorbij gereden zijn!
Een bordje daar zou voor geen verwarring gezorgd hebben en kost ons de eerste plaats met Matthias bij de -18j met slechts 12 sec!!
Binnengekomen na 1u46,niet slecht voor een 40+er maar kon nog veel beter zonder oponthoud en lekke band.
Gezelligen aprés op een zonovergoten terras buiten,enkel wat muziek ontbrak er!?
Tip voor volgend jaar:de alternatieve douches tot op de grond afsluiten zodat er geen tocht binnenwaait,want het zal niet ieder jaar zo goed weer zijn buiten!?
Gebruikersavatar
Bart
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:53
Rijdt met: Specialized s-works HT 2010
Contacteer:

Bericht door Bart »

hallo iedereen,
Ik vond het een leuke tt net iets te plat voor mij maar het was de moeite waard. Het weer was zalig maar idd in de douches was het niet zo warm. Voor herhaling vatbaar!
Grtz Bart
Gebruikersavatar
timo
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 15:36
Rijdt met: coratec revoliuton

Bericht door timo »

bedankt aan alle deelnemers en we zullen jullie goede raad in ons achterhoofd houden voor volgend jaar hopelijk zijn jullie er dat ook terug bij
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

@ timo , als lid van de organisatie, kan je toevallig niet de uitslagen van de chrono doorgeven.

Trouwens de lus naar beselare was een verbetering tov van vorig jaar.
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

EL_NOPPES schreef:zal nu niet kunnen meerijden :evil:
die achillespees blijft maar tegensteken, grrrrr
#-o srry timo
Ik heb ook dat probleem , maar heb op mijn tanden gebeten en toch aangezet en aangekomen met vrij veel pijn . :cry:
den dirk
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: do 12 feb 2004 17:01

Bericht door den dirk »

De eerste 15 in klasse 18-40j wil je de volledige uitslag stuur mailtje als die nog nie op site van visa chrono staat

Pattyn Bart 01:28:38
Herisens Kris 01:28:57
Cleppe Wouter 01:29:57
Berckmans Nico 01:30:33
Haezebrouck Mathia 01:34:02
De Reuse Christophe 01:34:15
Labeeuw Lode 01:34:26
ACKE PIETER 01:35:33
Coddens Peter 01:37:11
Luca Wesley 01:37:34
Staelens Gert-Jan 01:38:10
Allemeersch Steven 01:38:10
Deboutte Emmanuel 01:38:30
Staelens Dieter 01:38:30
Vlerick Bart 01:38:54
Gebruikersavatar
Funny Biker
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 29 dec 2005 18:23
Rijdt met: Cannondale Flash, mudbikes: Fatmodul SX03, Jowan
Contacteer:

Bericht door Funny Biker »

Mijn dank is groot Dirk
Gebruikersavatar
timo
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 15:36
Rijdt met: coratec revoliuton

Bericht door timo »

ik heb et volledige uitslag mail me op timothy.van.exem@telenet.be dan stuur ik ze door
Gebruikersavatar
Z8rijder
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 apr 2005 09:39
Rijdt met: nen blauwen

Bericht door Z8rijder »

heb TT gereden en geen chrono.
Chronorijders vielen best mee. Enkel aan aankomst deed iedereen wat gewichtig...: precies die laatste meter die het verschil zou maken...
Genoten van de rit. Snel parcours
Bevoorrading wat povertjes
Ik miste wel een 'boke met gekapt' na afloop...
vriend tweemaal plat gevallen...: bedankt voor die twee duo's die ons hun pomp leende !!! Eén duo kreeg zijn leffe al... maar de anderen jammergenoeg niet meer gezien...
Zillebeke: tot volgend jaar (misschien eens overwegen om tot 14u.00 te starten...)
Plaats reactie