17 & 18/03/07 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
luckyluc
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 01 jan 2005 18:59
Rijdt met: zwarte no name / blauwe orbea

Bericht door luckyluc »

zaterdag de 75 gefietst met Fritsie en het was toch wel een leuke tocht, de opeenvolging van pittige hellinkjes in de laatste 20 km. zaten toch ferm in de benen ook het stukje crossparcours in het militair domein op het einde zorgde ervoor dat we zeker een lastige maar geslaagde tocht gemaakt hadden.
goeie organisatie, bedankt
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Mon... schreef:Aan al diegene die gisteren veel commentaar hadden op deze rit! Vandaag was er precies geen baan, continu door de gietende regen.
Baan weggespoeld? :P
Gebruikersavatar
Kamikaze-Ian
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 17:36
Rijdt met: Pivot Les SL en Pivot Vault V4
Contacteer:

Bericht door Kamikaze-Ian »

Ik dien mij aan te sluiten bij KRBA, goeie verhoudingen, just jammer dat er maar geen regen wou vallen he!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D
wel leuke organisatie voor de eerste keer (heb ik gehoord bij aankomst) dekke vette chapeau =D> =D>
Gebruikersavatar
belpet
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 19 nov 2002 21:31
Rijdt met: GUVAN

Bericht door belpet »

Kritiek kritiek en kritiek !!! Ik begrijp sommigen compleet niet. [-X
We rijden deze tt al jaren en komen steeds aan ons trekken. Als er NIKS van hoogtemeters in zitten dan is het ne pannekoek. Te veel modder dan is het baggeren, een stukje blosoroute dan noemen ze het cheap. Ik denk dat de organisatie probeerde om al het mogelijke off-road aan te doen,en als er dan eens wat stukken moeten verbonden worden door wat beton dan neem ik dat er graag bij.
Enfin, meningen verschillen maar ik heb toch mijn bedenkingen aan sommige "objectieve" meningen.
Proficiat en tot op Goavre by night !! 8)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Gisteren totaal onverwacht toch in Gavere geland.Enkele sms berichtjes vanuit gistel hebben mij toch doen overtuigen om het ginder te wagen.
En ik moet eerlijk toegeven : Ge moogt het vel van de "kemel" :wink: niet verkopen voor hij geschoten is. :wink: Deze tt viel echter veel beter mee dan ik vooraf had gedacht.

Samen gestart met tobi (een jeugdig manneke die heel goed kan rijden) en een marsmanneke die een nieuwe vliegende schotel heeft.
Da marsmanneke noemde X3 (XIII). :-D :-D Een voor mij vliegende start en na de eerste bevoorrading ne keer het kilometriekske gecheckt (24,3 op een bepaald moment) en ik wist het toen al,ik moet hier oppassen voor het manneke met de hamer.Maar na een goeie 48 km kwam de splitsing er aan voor de 55 en de 70 en ik heb XIII alleen op pad moeten laten want die had er duidelijk zin in.Ik ben dan maar samen met Tobi over de meet gebold en we hadden een mooie 57 km op het tellerke (Wees gerust dat gemiddelde was intussen goed gezakt tot 23,0).

Zo toch onverwachts een heel mooie tt gereden : goede bepijling,goed berijdbaar parcours met een verhouding road/off-road 50/50 schat ik ,de apotheose mocht er ook zijn met de doortocht op het cyclocrossparcours van Gavere,ook de bevoorradingen waren voldoende al was de tweede al goed uitgeput.Goeie douches,lekkere braadworst en een goeie apres nog gehad met Lichterveldenaere,XIII en pepeetje.

Bij leven en welzijn zijn we er volgend jaar were bij,denk ik.
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

veeteeteetje schreef:Gisteren totaal onverwacht toch in Gavere geland
Ben content dat ge uw mening herziet! :-)
Ik heb de 75 gereden en al wie zegt dat er teveel road inzat!? Alle mogelijke baantjes rond Gavre,Munte, enz hebben we gezien! De xtra lus van 20 km misschien iets minder of-road maar des te pittiger door de korte klimmetjes in de Zwalm-streek!
Als kers op de taart de doortocht in het militair domein! MOOI!
Den benedenkant bolde voor gene meter tussen die fruitbomen! Amaai!
Prachtige organisatie, goeie bevoorrading, goeie bepijling,goeie douches, wa moet ne mens meer hebben! :-D
Oja, en véél West-vluten #-o
Alhoewel dat er schone bijwaren en vriendelijke :wink: ! Met een Koppeltje juist voor de tweede bevoorrading gezellig kletsje gedaan! :wink:
Gebruikersavatar
mountainsurfer
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 23:51
Rijdt met: giant 29 er

Bericht door mountainsurfer »

zaterdag de 75 km gereden
vertrokken rond 11u30
tot aan de 2 bevoorradig veel offroad (alle mogelijke stukken goed benut)
vanaf de 2 bevoorrading veel road (vele offroad stukken laten liggen )
alles lag er zeer goed bij

96 km totaal (met komen en gaan)


zondagnamiddag de 45 km nog eens gedaan
de vele offroad stukken lagen er door de regen en felle wind een stuk zwaarder bij dan gisteren (veel zwaarder )

totaal van 55 km (parcour op een km of 5 mijn deur opgepikt)

gemiddelde was 3km lager dan gisteren
(van 22 naar 19 ( beentjes waren nog moe )

conclusie
al wie voor de 45 of 55 gekozen hebben
hadden een mooie tt

wie voor de 75 gekozen hadden
was ook mooie maar de extra km waren vooral baan
(wat spijtig is de langste afstand zou de mooiste moeten zijn)
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

veeteeteetje schreef:Gisteren totaal onverwacht toch in Gavere geland.Enkele sms berichtjes vanuit gistel hebben mij toch doen overtuigen om het ginder te wagen.
En ik moet eerlijk toegeven : Ge moogt het vel van de "kemel" :wink: niet verkopen voor hij geschoten is. :wink: Deze tt viel echter veel beter mee dan ik vooraf had gedacht.

Samen gestart met tobi (een jeugdig manneke die heel goed kan rijden) en een marsmanneke die een nieuwe vliegende schotel heeft.
Da marsmanneke noemde X3 (XIII). :-D :-D Een voor mij vliegende start en na de eerste bevoorrading ne keer het kilometriekske gecheckt (24,3 op een bepaald moment) en ik wist het toen al,ik moet hier oppassen voor het manneke met de hamer.Maar na een goeie 48 km kwam de splitsing er aan voor de 55 en de 70 en ik heb XIII alleen op pad moeten laten want die had er duidelijk zin in.Ik ben dan maar samen met Tobi over de meet gebold en we hadden een mooie 57 km op het tellerke (Wees gerust dat gemiddelde was intussen goed gezakt tot 23,0).

Zo toch onverwachts een heel mooie tt gereden : goede bepijling,goed berijdbaar parcours met een verhouding road/off-road 50/50 schat ik ,de apotheose mocht er ook zijn met de doortocht op het cyclocrossparcours van Gavere,ook de bevoorradingen waren voldoende al was de tweede al goed uitgeput.Goeie douches,lekkere braadworst en een goeie apres nog gehad met Lichterveldenaere,XIII en pepeetje.

Bij leven en welzijn zijn we er volgend jaar were bij,denk ik.
A ha , ge zijt toch geweest ?
Heb eigenlijk de knoop doorgehakt om ook niet te gaan , vooral naar jouw eerste mening dat je niet ging gaan wegens teveel road . :lol:
Dan maar met een Steenbakkersbendeke naar Beveren-Leie geweest en het mij zekers niet beklaagd :wink:

Ciao
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

moonrider schreef:
veeteeteetje schreef:Gisteren totaal onverwacht toch in Gavere geland.Enkele sms berichtjes vanuit gistel hebben mij toch doen overtuigen om het ginder te wagen.
En ik moet eerlijk toegeven : Ge moogt het vel van de "kemel" :wink: niet verkopen voor hij geschoten is. :wink: Deze tt viel echter veel beter mee dan ik vooraf had gedacht.

Samen gestart met tobi (een jeugdig manneke die heel goed kan rijden) en een marsmanneke die een nieuwe vliegende schotel heeft.
Da marsmanneke noemde X3 (XIII). :-D :-D Een voor mij vliegende start en na de eerste bevoorrading ne keer het kilometriekske gecheckt (24,3 op een bepaald moment) en ik wist het toen al,ik moet hier oppassen voor het manneke met de hamer.Maar na een goeie 48 km kwam de splitsing er aan voor de 55 en de 70 en ik heb XIII alleen op pad moeten laten want die had er duidelijk zin in.Ik ben dan maar samen met Tobi over de meet gebold en we hadden een mooie 57 km op het tellerke (Wees gerust dat gemiddelde was intussen goed gezakt tot 23,0).

Zo toch onverwachts een heel mooie tt gereden : goede bepijling,goed berijdbaar parcours met een verhouding road/off-road 50/50 schat ik ,de apotheose mocht er ook zijn met de doortocht op het cyclocrossparcours van Gavere,ook de bevoorradingen waren voldoende al was de tweede al goed uitgeput.Goeie douches,lekkere braadworst en een goeie apres nog gehad met Lichterveldenaere,XIII en pepeetje.

Bij leven en welzijn zijn we er volgend jaar were bij,denk ik.
A ha , ge zijt toch geweest ?
Heb eigenlijk de knoop doorgehakt om ook niet te gaan , vooral naar jouw eerste mening dat je niet ging gaan wegens teveel road . :lol:
Dan maar met een Steenbakkersbendeke naar Beveren-Leie geweest en het mij zekers niet beklaagd :wink:

Ciao
Inderdaad Moonie,na veel wikken en wegen ons toch gewaagd.
Maar het moment en de tt van het weekend was zeer zeker weer in Frankrijk te beleven.Jullie hebben wat gemist.
Beveren-Leie heeft daar niets aan,zulle.
Gebruikersavatar
Brozie
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 14:00
Rijdt met: Trek 6700 HS33

Bericht door Brozie »

Marcus 2 schreef: Het parcours was heel afwisselend en mocht het nat gelegen hebben dan zou het zelfs een heel zware tocht geweest zijn.
en of het nat lag ... zondag rond 8 uur gestart en de weergoden hadden blijkbaar besloten om het flandriengehalte wat op te krikken door de hemelsluizen wijd open te zetten. Door dit noodweer wijselijk besloten om de geplande 55 in te korten en zodoende op een goeie 40 uitgekomen ... net op tijd binnen om de onderkoelingsverschijnselen af te wenden.

Maar voor de rest : zéér mooie tocht gereden =D> =D> =D> Prachtige organisatie, magnifieke afspuit, hete douches ... Proficiat !

Het broodje met spek en de blonde Valeir waren zeer welkom :drunk:
Plaats reactie