18/03/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Nr 8 schreef:De Rillaarse Bikers waren zoals alle andere jaren ook weer van de partij.
Op zaterdagmiddag zijn wij onze aanhanwagen met reclame voor onze toertocht van 14-15 april op de terreinen gaan plaatsen van Don Bosco (net zoals voorgaande jaren) op een plaats die niet storend was voor de organisatie van deze toertocht. Ook hadden wij enkel affiche's opgehangen aan de inschrijvingen.
Tot onze grote verbazing bleek deze morgen dat de aanhangwagen naar een hoekje in het bos verplaatst was en al onze affiche's verwijderd waren. :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik vind het zeer jammer dat deze organisatie geen respect toont voor onze manier van reclame voeren, en zomaar zonder enige reden dit allemaal met de grond gelijk maakt! [-X [-X [-X [-X
Andere organisatie's halen jullie flyers toch ook niet van onder de ruitenwissers vandaan!!
Wij (de rillaarse bikers) hebben onze conclusie's hier uitgetrokken.
Ik vind dit een zeer spijtig voorval, en ik denk dat geen enkele club hier blij zou mee zijn.

Als je op voorhand gaat praten met de organisatie en aan hun toestemming vraagt of je ergens uw kar mag plaatsen en waar dat kan, dan zal je achteraf niet voor onaangename verassingen komen te staan! Hebben jullie dat gedaan?
Dus, alvorens hier met modder en onterechte kritieken te gooien naar deze organisatie zout ge beter eerst uitzoeken wie jullie reklamekar verplaatst heeft en waarom. #-o

Opmerking:
ik ben niet v/deze organisatie maar ik vind dat dit soort opmerkingen van een fietsclub op een andere organistie NIET KAN in een forum :evil: [-X
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

kogaboy schreef:mooie toch weeral se :wink: buiten 1 hagelbui was het weer goe te doen :P
terug aangekomen aan de parking zag ik sven nijs vertrekken met zijnen pick up !! blijkbaar houd hij ook van nen goeie vettige TT :drunk:
was jij het aan de laatste bevoorrading? we hebben ewa gemijmerd over Sart-Tilman, t'zou daar vettig zijn en wij hadden geluk :wink: .
K'was diene met de blauwe helm en het rode lintje, zwarte vest.

Alvast aangename kennismaking.
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

Schijfrem schreef:
Nr 8 schreef:De Rillaarse Bikers waren zoals alle andere jaren ook weer van de partij.
Op zaterdagmiddag zijn wij onze aanhanwagen met reclame voor onze toertocht van 14-15 april op de terreinen gaan plaatsen van Don Bosco (net zoals voorgaande jaren) op een plaats die niet storend was voor de organisatie van deze toertocht. Ook hadden wij enkel affiche's opgehangen aan de inschrijvingen.
Tot onze grote verbazing bleek deze morgen dat de aanhangwagen naar een hoekje in het bos verplaatst was en al onze affiche's verwijderd waren. :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik vind het zeer jammer dat deze organisatie geen respect toont voor onze manier van reclame voeren, en zomaar zonder enige reden dit allemaal met de grond gelijk maakt! [-X [-X [-X [-X
Andere organisatie's halen jullie flyers toch ook niet van onder de ruitenwissers vandaan!!
Wij (de rillaarse bikers) hebben onze conclusie's hier uitgetrokken.
Ik vind dit een zeer spijtig voorval, en ik denk dat geen enkele club hier blij zou mee zijn.

Als je op voorhand gaat praten met de organisatie en aan hun toestemming vraagt of je ergens uw kar mag plaatsen en waar dat kan, dan zal je achteraf niet voor onaangename verassingen komen te staan! Hebben jullie dat gedaan?
Dus, alvorens hier met modder en onterechte kritieken te gooien naar deze organisatie zout ge beter eerst uitzoeken wie jullie reklamekar verplaatst heeft en waarom. #-o

Opmerking:
ik ben niet v/deze organisatie maar ik vind dat dit soort opmerkingen van een fietsclub op een andere organistie NIET KAN in een forum :evil: [-X
Nu uw opmerking over dit gebeuren is ook lachwekkend. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat iemand gaat vragen of die kar, affiche, bord, flyer, ed. mag ten toon gespreid worden, als reclame voor een andere TT.
Iedereen mag toch een beetje reclame maken voor zijn of haar TT, ik denk het plaatsen van een kar niet storend is. Natuurlijk, wie heeft deze verplaatst? Maar aangezien dat de affiche's ook werden verwijderd .......
Ze hebben mij nog nooit toestemming gevraagd om die papiermassa onder mijn ruitenvegers van mijn auto te steken.
Dit getuigt gewoon van weinig respect voor collega bikers.
En wat nu wel en niet kan op een forum .....?
Als er iets gebeurt, mag dit worden vermeld. Daar dient toch een forum voor. Er staan geen woorden in de heren hun reactie dewelke niet door de beugel kunnen.
Wij zijn toch allemaal volwassen mensen.
Verdraagzaamheid, het is een schoon woord.
Vrije meningsuiting, nog zo'n schoon woord. Binnenkort mag je al niks meer zeggen over de drankpost, het parcours, de douche's, ...........
Gebruikersavatar
DV33
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 19:29
Rijdt met: Giant

Bericht door DV33 »

Ja zeker een zalige TT gereden, prachtig parcours en ni te vettig.
Perfecte afpijling (met rijnzand, zeer duidelijk) en prima bevoorrading.
Chapeau aan de professionele organisatie, doe zo verder =D> =D>
Het weer daar kunne ze ni aan doen, maar viel al bij al wel goed mee.
Tot volgend jaar, ik kom zeker terug..
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

Toffe tocht, leuke klimmetjes. Zelf hou ik niet van vettige afdalingen, maar ik denk niet dat ik iemand gehinderd heb. Plat en omhoog heeft ook niemand mij gehinderd. Iedereen ging uit de weg toen ik dat vriendelijk vroeg. Alleen als er iemand voor jou valt, maar daar kan die biker ook niets aan doen. Op het laatst nog verkeed gereden, zat opnieuw aan het vertrek, waardoor er vier bikers extra voor mij an de afspuitstand stonden. Extra lang wachten te meer door slechts drie slangen. Dit was dan het enige minpuntje op deze schitterende tocht.
@ rilaarse bikers. Hebben de paters uw affiches niet weggenomen?
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Verslag en een paar foto's op http://www.bierkarboys.be
Tot nu zondag op onze tocht 30-50km
we hebben een dubbele afspuitstand voorzien, 2 standpijpen uit de grond, 2 bevoorradingen op de 50km, aquarius,soep en een staaltje cola aan de aankomst, en natuurlijk een prachtig bosrijk parcours, en hopelijk blijft het nu droog met deze dubbele afspuitstand
voila,een beetje reklame mag toch
grtn Ivan
Laatst gewijzigd door cateye op ma 19 mar 2007 18:28, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

Willy D schreef:
kogaboy schreef:mooie toch weeral se :wink: buiten 1 hagelbui was het weer goe te doen :P
terug aangekomen aan de parking zag ik sven nijs vertrekken met zijnen pick up !! blijkbaar houd hij ook van nen goeie vettige TT :drunk:
was jij het aan de laatste bevoorrading? we hebben ewa gemijmerd over Sart-Tilman, t'zou daar vettig zijn en wij hadden geluk :wink: .
K'was diene met de blauwe helm en het rode lintje, zwarte vest.

Alvast aangename kennismaking.
kan wel zijn :lol: ik had een carbon look helm , driekwart broek en zwart regenvestje :wink: had mijn bike in die metalen steunen gezet voor fietsen :wink:
grtz alain
Plaats reactie