18/03/07 Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beosiër
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 28 feb 2007 23:41
Rijdt met: Endorfin Rohloff

Bericht door Beosiër »

IKke wel gegaan,
en het liep goed. Af en toe blubber, af en toe een fikse buit, maar toch niet te koud en niet te veel wind.
Heerlijke bevoorradingen, maar dan.... dikke pech: ineens het gevoel alsof ik op een Fully aan het rijden was. En ik wist dat dat niet waar kon zijn. Dus maar eens beter gekeken: jawadde: mijn kader rats in twee gebroken: schuine buis bovenaan, onder het balhoofd. Hoofd en bal dus bijna onthoofd. Gelukkig moet het gebeurd zijn op een vlak stuk, want anders zat ik dit hier nu niet te typen.
Een kwartier later was de hulpploeg er. En ze hebben me zelfs bij mij thuis afgezet. Chapeau!!

Alu kader is drie jaar oud, en ik heb 10 j. garantie. Dus dat zou in orde moeten komen, maar natuurlijk wel weer veel gedoe en zekere enkele weken wachten eer alles geleverd is en gemonteerd is. C'est la vie. Maar ik hoop dit niet meer mee te maken, behalve dan de pechdienst.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

hoi mannen

de sassies uit Humbeek waren ook maar met negen :evil: maar al bij al een mooie tocht, afpijling dik in orde, bevoorradingen ok, parcours meer dan bereidbaar, zelden echt baggerstroken ontmoet.... =D> =D>
en den apres was ook in orde zoals de douches........voor de bikers
doe zo voort en misschien tot 11 novemberin Humbeek-Grimbergen
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest, gezien ik gene zin had in km's modderbaggeren in Sart - Tilman.
Goe vroeg vertrokken...parcours volledig voor ons (2 man) alleen. Slechts zeer sporadisch andere bikers gespot op de extra lussen van de 57 :-? .
Parcours lag er goe bij...en als ne modderhater als ik dat schrijft 8) .
Voor den eerste break, eerder saaie brede dreven. Nadien beter en beter. Laatste 30 km waren zeer goe.
K'had 57 km; 661 hoogtemeters, net geen 3 uur gefietst.
Wel gevaarlijke gasten onderweg: trapkes in Sint - Joris weert: iemand stopt halverwege...ge komt daar dan aangestoven en moet alles dichtgooien: bekans over kop gevlogen.
Verder goe geamuseerd, aan de laatste bevoorrading nog een klappeke gedaan met ene van team2megasaeco (of zoiets :( )
Laatst gewijzigd door Willy D op zo 18 mar 2007 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
kogelvis
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: di 04 jan 2005 09:34

Bericht door kogelvis »

Voor diegenen die hun hebben omgedraaid in bed vanwege het slechte weer.... Sorry maar jullie hadden ongelijk.
Het weer viel goed mee op 1 serieuzere bui na (+/- om 12 uur) maar in de bos was daar weinig van te merken.
Gebruikersavatar
ron 1
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 22 apr 2006 21:48
Rijdt met: granville g racer

Bericht door ron 1 »

met veel goesting opgestaan vertrokken vanuit Lier mijne maat onderweg opgepikt dan richting oud-heverlee, daar aangekomen uitgestapt en dan terug ingestapt en terug richting Lier ,,,,,,,,,,, schoenen vergeten #-o #-o tof!! :^o
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

mooie toch weeral se :wink: buiten 1 hagelbui was het weer goe te doen :P
terug aangekomen aan de parking zag ik sven nijs vertrekken met zijnen pick up !! blijkbaar houd hij ook van nen goeie vettige TT :drunk:
fast_bunny
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 06 aug 2006 13:04
Rijdt met: Santa Cruz blur LT2

Bericht door fast_bunny »

hier ook een tevreden biker. hoewel ik van bij mij thuis ( kessel-lo ) motregen en wind op kop had , was het een zeer goede , snelle TT ( gem 21 km/h ) , in den bos lag alles er praktisch droog bij. bepijling was zeer goed met soms pijlen op de grond gemarkeerd en bij splitsingen de goede weg afgebakend met rijnzand.
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Zoals verwacht een TT volgens het boekske : goe berijdbaar parcours (1 baggerstrook), aan de perfectie grenzende bevoorradingen, met vriendelijke mensen achter den 'toog', uitstekende bepijling, duidelijke splitsingen en vooral WARM water in de douches.
En de regen, och ja, de regen, we worden da stilaan gewoon zeker ? De Greenbikers blijven terugkomen ...
Gebruikersavatar
papasven
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 22:54
Rijdt met: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Contacteer:

Bericht door papasven »

Leuk tochtje, alles was TipTop , trouwens lekkere BBQ worstjes !
O ja ik heb die gebroken fiets gezien , echt jammer!
jorisj
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:32
Rijdt met: C+2

Bericht door jorisj »

De Rillaarse Bikers waren zoals alle andere jaren ook weer van de partij.
Op zaterdagmiddag zijn wij onze aanhanwagen met reclame voor onze toertocht van 14-15 april op de terreinen gaan plaatsen van Don Bosco (net zoals voorgaande jaren) op een plaats die niet storend was voor de organisatie van deze toertocht. Ook hadden wij enkel affiche's opgehangen aan de inschrijvingen.
Tot onze grote verbazing bleek deze morgen dat de aanhangwagen naar een hoekje in het bos verplaatst was en al onze affiche's verwijderd waren. :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik vind het zeer jammer dat deze organisatie geen respect toont voor onze manier van reclame voeren, en zomaar zonder enige reden dit allemaal met de grond gelijk maakt! [-X [-X [-X [-X
Andere organisatie's halen jullie flyers toch ook niet van onder de ruitenwissers vandaan!!
Wij (de rillaarse bikers) hebben onze conclusie's hier uitgetrokken.
Ik vind dit een zeer spijtig voorval, en ik denk dat geen enkele club hier blij zou mee zijn.
Plaats reactie