11/03/07 Kersbeek-Miskom ?

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Yosyb
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 21:13
Rijdt met: Scott

Bericht door Yosyb »

Ook van thuis vertrokken ( 1 km van parcour ) en 2 keer de grote toer gedaan : 82 km in 3u25 . Modder viel mee , enkele venijnige stroken tegenwind ( vooral 2é ronde ) en mooi weer . Ik vond enkel de bevoorrading maar pover maar dat nemen we er maar bij op deze mooie lentedag .
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Ook kontent van mijne zondagvoormiddag. Redelijk modder en veel veld met af en toe een helling ertussen. Prima bikeweer en het landschap was dikwijls ook de moeite om eens rond te kijken. Bepijling dik in orde met soms 3 pijlen boven mekaar. Aan de bevoorrading, die nogal laat viel, ben ik niet gestopt.
WTC De Witte heeft zijn best gedaan om zoveel mogelijk uit de streek te halen en mij 40 plezante kilometers te bezorgen.

Jaro.
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Hans B schreef:Die blubberstrook vlak na de 'bevoorrading', amai.
Wij zijn met een bende ZoeNKers in Binkom gestart (ergens op de 40km-lus), en na 4km kwamen we al aan de break ('k geloof dat we eerst waren). De dames stonden al gereed met hun soep (allez, dat dachten we toch toen we die grote kasserol zagen) maar we zeiden dat we eerst een toerke gingen doen en dan nog eens passeerden. Zo gezegd zo gedaan, verder gereden tot aan de start, inschrijving betaalt, en de kleine toer op.
Toen we aan de break kwamen, bleek de soep één of ander vies sportdrankske te zijn, amai dat viel tegen :-D ... Soit, toch ewa water gedronken, en dan voort. En ja, toen kregen we die blubbertrack voor de wielen ... 's Morgens waren we daar dus al gepasseerd, en dat was toen nog vree goed berijdbaar : ge moest ewa stoempen maar voorts geen geschuif of zo. Tijdens de tweede passage was dat wel efkes anders. Afin, opnieuw voortgereden tot aan de start, ene gedronken, en dan opnieuw vertrokken voor de 40km. In Binkom zijn we dan wel gestopt natuurlijk 8) ... Uiteindelijk dus toch een goeie 60km op de teller.

't Was mijn eerste deelname daar in Kersbeek-Miskom, en 't was vooral omwille van de vele commentaren links en rechts dat ik die rit toch eens wou rijden : duivenkorven, baddekes met water ipv douches, visvijver ... Ik wou het ne keer met m'n eigen ogen zien :P ... En 'k moet zeggen dat zo'n tochteke wel eens moet kunnen. Met de nadruk op "eens" natuurlijk, 't moet niet elke week van dat zijn. Anderzijds moet ik wel zeggen dat we daar goed zaten op 't terras, in 't zonneke. 't Was een klein beetje tegen de goesting da'k terug op mijn fiets kroop om terug richting Binkom te bollen.
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

Ondanks alle negatieve kritieken op de "visclub" genoten van de prachtige streek en tocht.
De organisatie wordt te kort gedaan. Een wielerclub organiseert een MTB-tocht in het locaal van een duivenbond en handboogmaatschappij, gelegen aan de oevers van een vijver. Dat is niet zo maar een visclub maar een... sportcentrum :-D
Dank aan de organisatie, hopelijk komen ze uit de kosten.
Greetz, Chuck.
Rudolf
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 18:16
Rijdt met: Gt Ricochet

Bericht door Rudolf »

Deze keer toch maar geriskeerd (vorig jaar kritiek gegeven) om deze toertocht te gaan rijden.
Ik moet zeggen er zijn heel wat punten verbeterd
- afpijling heel duidelijk en genoeg
- gevaars platen bij kruispunten
- km aantal die kloppen
- douches gemaakt met warm water voor mannen en vrouwen
- zelfs een zacht tapijt in de kleedkamer
- afspuitstand met 2 hoge drukreinigers
- gezellig terras
Proficiaat mannen doe zo verder =D> =D> =D> , waar een wil is,is een weg en volgend jaar zal ik wat goeie kritiek geven.
Plaats reactie