Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten VAUX-SOUS-CHEVREMONT 04-03-2007

VAUX-SOUS-CHEVREMONT 04-03-2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 28 feb 2007 11:47
axirally Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott
Weliswaar korte afstanden, maar om weer eens te beginnen na een zwaar carnavalseizoen, misschien niet slecht. :drunk:
Heeft iemand meer info, hun site is niet echt up-to-date, en mijn Frans is ronduit slecht? Wat kan ik er verwachten? Modder, veel hoogtemeters?

VAUX-SOUS-CHEVREMONT 4/03/2007
18° RANDO D'HIVER
Toertocht
Afstand: 16-26-36 km
Startuur: 8.30-12.00
Plaats: Complexe Sportif, Rue de la Vesdre
Prijs: 3,5 €
Phone: 0476/32.07.39
E-mail: cdocquier@yahoo.fr
Website: www.clubvttchaudfontaine.be.tf

Bericht wo 28 feb 2007 13:18
julie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Devinci Troy
Dit is best een zware tocht dus zo kort zijn die afstanden echt niet ! Je kunt heel veel hoogtemeters verwachten want je wordt hier voortdurend omhoog (en dus ook omlaag) gestuurd. Het zal redelijk modderig zijn, maar dat kan ook niet anders gezien het weer van de afgelopen weken. Vergeet niet dat het een rots ondergrond is dus je zult niet wegzakken in een of andere modderpoel. Vanwege de rotsgrond, zal het best wel glibberig zijn, dus goede profielbanden zijn noodzakelijk!

PS dit is niet echt een tocht om te beginnen na een zwaar carnevals seizoen ! Ik raad deze tocht af als je weinig km's in de benen hebt!

Bericht do 01 maart 2007 21:45
dmx Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT Xizang 9r, Slot Inbred 29 SS,
Vorig jaar zaten er een paar stevige hellingen in. Voor de eerste van 't jaar in de Ardennen is die afstand voor mij lang genoeg. :-D

Bericht za 03 maart 2007 13:09
Barny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Nicolai Helius RC / Lapierre Spicy 916
Dit zal de eerste Ardennetest worden na men knie operatie.
De fully blijft wel op stal (te veel mud) dus het wordt lekker boenken op de hardtail.
Zijn er nog forum deelnemers?

Bericht za 03 maart 2007 20:16
ridgeback Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD
Wij zullen er ook zijn morgen.
Hopelijk blijft het deze nacht nog een beetje droog :-D
Maar na de meer dan 1000 hoogtemeters van vorige week in namen zullen deze er ook wel vlot in gaan :drunk:

Mijn bike staat weer in topvorm en nu hopelijk morgen de benen ook,lol

grtz

Bericht za 03 maart 2007 21:47
dubbel u Mountainbiker

Mijn bike: merida
Ik zou morgen ook willen gaan maar ben nog nooit in de Ardennen of echte bergen (heuvels) geweest. Is deze niet te zwaar voor de eerste keer.
En/of is deze mischien beter dan : QUEVY-LE-GRAND.

Alvast merci hé.

Bericht za 03 maart 2007 23:26
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM Ultra 27,5"

Aaaah,memories...wielerclub Valcapri in Vaux.Verwacht u maar aan een pittige rit :wink:

Bericht zo 04 maart 2007 16:13
ridgeback Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD
Net terug.
Het was weer de moeite,alleen op sommige plaatsen teveel modder maar dat zal wel overal zo zijn dezer dagen zeker.
Goede organisatie,twee bevoorradingen met AQUARIUS bij de tweede.
Enkel de afspuitstand kan iets beter.
Maar wel warme douche's(de eerste dit jaar) =D>

Voor de statistieken 1017 hoogtemeters en bijna 40 km op de teller.

Bericht zo 04 maart 2007 16:27
julie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Devinci Troy
idd hele mooie tocht en erg zwaar door de vele modder. Maar ik heb flink genoten vandaag en daar gaat het toch om, nietwaar :wink: !

Bericht ma 05 maart 2007 20:10
axirally Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott
Zaterdag effekes hier in de buurt het bos in geweest, en toen besloten toch maar niet naar "Vaux" te gaan. Zondagochtend goed 50 km gedaan, de modder ontweken. Viel reuze mee, maar ik denk dat starten in Vaux idd. wat overmoedig geweest zou zijn. Zal voor een volgende keer zijn.

Volgende

Keer terug naar Toertochten