04/03/07 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
gert9920
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 01:43
Rijdt met: CUBE LTD

04/03/07 KALMTHOUT

Bericht door gert9920 »

Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ben ook eens benieuwd naar info over deze tocht
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

tt's i die streek doen meestal enkele km's op de heide en dan nog ewa bos en veldwegen. Heide-stroken zijn wat betreft natuur schitterend. Heide is zanderige bosgrond, kan dus wat water verdragen, de veldwegen daar en tegen kunnen der afschuwelijk bijliggen. Ideale wintertochten.

Normaal gezien ga ik der ook naartoe...met de fiets van thuis vertrekken.. goe voor een trainingstoerke van 6 uur.
Gebruikersavatar
Jeec426
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: do 28 sep 2006 09:17
Rijdt met: Cannondale FS-I Lefty

Bericht door Jeec426 »

heb de vorige toch in kaltmhout de 53km gedaan en 't manneke met de hamer tegengekomen. 't was zeker de moeite, maar zwaar
bartgabriels
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 31 jul 2006 13:25
Rijdt met: Zandstra ATB - Deore XT | Ridley Crossbow WCC06
Contacteer:

Bericht door bartgabriels »

Is deze te doen met de crossfiets ??

Ik heb mijn MTB na de strandrace van Knokke helemaal opgekuist, en laat hem nu liever even rusten (pas redelijk harde val mee meegemaakt, hersenschudding, weekje ziekenhuis en links veel gekneusde ribben, en voel me niet meer helemaal op mijn gemak op de MTB).
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

weeral kalmthout?
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Re: 04/03/07 KALMTHOUT

Bericht door kogaboy »

gert9920 schreef:Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?


inschrijving is in renault garage van trier op den brasschaatse steenweg :wink:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

wegens andere verplichtingen 's middags in kalmthout kom ik van het verre west-vlaanderen af naar hier. Waar mag ik mij aan verwachten? goed bereidbare veldwegen , zand, modder?
pkurre
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 26 dec 2006 15:17
Rijdt met: Epic Specialized

Bericht door pkurre »

Mooie tocht over militair domein en andere mooie weggetjes op de grens van Brasschaat en Kalmthout. Uit ondervinding kan ik je wel vertellen dat het parcours wel hinder zal ondervinden van het slechte weer van de afgelopen en komende dagen.
Ik ben vorige zondag in Mol gaan biken waar de ondergrond normaal wel wat water kan verdragen. Toch was het daar zeer modderig. Kalmthout zal niet veel beter zijn vrees ik. Toch geef ik de moed niet op en zal dus present zijn.
tploegleiderke
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 11 feb 2007 20:09
Rijdt met: giant

kalmthout

Bericht door tploegleiderke »

als het weer het toelaat zal ik ook aanwezig zijn in kalmthout en dat voor het eerst met men crossfiets, zal wel ff wennen worden maar daar heb ik geen schrik van, tot zondag allemaal
Plaats reactie