Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 04/03/07 KALMTHOUT

04/03/07 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 25 feb 2007 23:17
gert9920 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: CUBE LTD
Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?

Bericht ma 26 feb 2007 09:32
aresius Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale Habit & Ragley BigWig
ben ook eens benieuwd naar info over deze tocht

Bericht ma 26 feb 2007 09:40
Willy D Mountainbiker

tt's i die streek doen meestal enkele km's op de heide en dan nog ewa bos en veldwegen. Heide-stroken zijn wat betreft natuur schitterend. Heide is zanderige bosgrond, kan dus wat water verdragen, de veldwegen daar en tegen kunnen der afschuwelijk bijliggen. Ideale wintertochten.

Normaal gezien ga ik der ook naartoe...met de fiets van thuis vertrekken.. goe voor een trainingstoerke van 6 uur.

Bericht ma 26 feb 2007 13:31
Jeec426 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale FS-I Lefty
heb de vorige toch in kaltmhout de 53km gedaan en 't manneke met de hamer tegengekomen. 't was zeker de moeite, maar zwaar

Bericht ma 26 feb 2007 21:33
bartgabriels Mountainbiker

Mijn bike: Zandstra ATB - Deore XT | Ridley Crossbow WCC06

Is deze te doen met de crossfiets ??

Ik heb mijn MTB na de strandrace van Knokke helemaal opgekuist, en laat hem nu liever even rusten (pas redelijk harde val mee meegemaakt, hersenschudding, weekje ziekenhuis en links veel gekneusde ribben, en voel me niet meer helemaal op mijn gemak op de MTB).

Bericht ma 26 feb 2007 22:21
Hubertje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: in de maak..

weeral kalmthout?

Bericht di 27 feb 2007 18:26
kogaboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

gert9920 schreef:
Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?

inschrijving is in renault garage van trier op den brasschaatse steenweg :wink:

Bericht di 27 feb 2007 20:03
cowboy peter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: flash29, epic , synapse
wegens andere verplichtingen 's middags in kalmthout kom ik van het verre west-vlaanderen af naar hier. Waar mag ik mij aan verwachten? goed bereidbare veldwegen , zand, modder?

Bericht di 27 feb 2007 22:09
pkurre Mountainbiker

Mijn bike: Epic Specialized
Mooie tocht over militair domein en andere mooie weggetjes op de grens van Brasschaat en Kalmthout. Uit ondervinding kan ik je wel vertellen dat het parcours wel hinder zal ondervinden van het slechte weer van de afgelopen en komende dagen.
Ik ben vorige zondag in Mol gaan biken waar de ondergrond normaal wel wat water kan verdragen. Toch was het daar zeer modderig. Kalmthout zal niet veel beter zijn vrees ik. Toch geef ik de moed niet op en zal dus present zijn.

Bericht do 01 maart 2007 19:56
tploegleiderke Mountainbiker

Mijn bike: giant
als het weer het toelaat zal ik ook aanwezig zijn in kalmthout en dat voor het eerst met men crossfiets, zal wel ff wennen worden maar daar heb ik geen schrik van, tot zondag allemaal

Volgende

Keer terug naar Toertochten