11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

Na een jaar onderbreking was ik ook nog ne keer in Rekkem van de partij. De lus van 8 km langs de Leie overgeslagen ( kan alle dagen langs de Leie rijden) en zodoende 70 km op de teller. Het was duidelijk een tt. georganiseerd door een mtb-club, dus geen doortochten over maisvelden en onberijdbare weiden , om zo toch maar aan het nodige off-road te geraken. Hebben er goed aangedaan om de doortocht op de LAR, tot het minimum te beperken. Geen enkele keer van de bike ( uitgezonderd aan die trapkes/brug in het tunnelbos) en zo moet het zijn. Was grotendeels in omgekeerde richting van mijn vorige editie, wat een leuke afwisseling was. Meer dan 1000 deelnemers, terwijl bijna geen wielertoeristen en renners meer deelnemen, dat is dubbel en dik verdiend.
Bij leven en welzijn , volgend jaar terug van de partij.
Groeties.
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Bericht door Metalbiker »

Hallo, hallo

Heb samen met ninjabiker de rode - blauwe en paarse stukken gereden, goed voor een dikke 55 km. Het mag gezegd worden een PRACHT van een ORGANISATIE =D> =D> =D> =D> =D>

Het parcours was er eentje om duimen en vingers van af te likken :roll: De af en toe voorkomende baggerstukjes waren de max, inclusief natuurlijk het tunnelbos met de daarop volgende paddegroeiwegel of iets dergelijks echt TOP :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Super bepijling, goeie bevoorrading, prima afspuitstand en zo verder. Enkel het pisstraaltje van de douches was heel wat minder. #-o

Volgend jaar is de voorlopig kleine harde kern van Aarsele (2 man) er zeker terug. Maar volgend jaar, gegarandeerd, met meer Aarsele -bikers.


Bedankt.

=D> =D> =D>
rigoal
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 18 jan 2006 16:11
Rijdt met: geweun fietske

Bericht door rigoal »

Idd zeer mooie rit.

Toch enig minpuntje.

Op de 80km was de 3de bevoorrading (waar we voor de 2de keer voorbijkwamen) al gesloten.
Daardoor zeker 10 km misreden omdat het bordeje al was weggenomen.

Na veel gevloek en zoeken vonden we toch de schuur waar de bevoorrading moest zijn.

Hebben dan maar gegokt voor het verdere verloop van de rit dat de pijltjes toch nog aanwezig waren.
En gelukkig was dit zo.

Zonder enige vloeistof in de bidon den maar de rest uitgereden.

Jammer van die tegenslag maar ben volgend jaar zeker terug en zal vroeger starten want blijkt dat 11u toch wat aan de late kant is.
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Bericht door Dekker »

:bounce: :bounce: :bounce: enkele foto's online: www.keybones.be :bounce: :bounce: :bounce:

wie nog fotos heeft, stuur maar door
volgend jaar bij taakverdeling: nieuwe taak "fotograaf van dienst" we duiden een vrijwilliger aan :wink:
probleem bij weinig water uit douches, we komen jullie zelf wassen, ik neem de verste douches :oops:
en de pijltjes laten we een volledig jaar hangen :^o
tot op de 9de smokkelarstocht!
Gebruikersavatar
Bahamontes Wacky racer
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:04
Rijdt met: Scott Scale 20 & Viper
Contacteer:

Bericht door Bahamontes Wacky racer »

De Wacky Racers waren aanwezig en zagen dat het goed was. Het verslag en foto's van de rit vind je op onze site www.wackyracers.be.
8).
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

verslagske op www.valcke-vanraes.be
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

moonrider schreef:Mij hier ook goed geamuseerd , samen met den Rock en den Dingo het parcour afgebold aan een rustig tempo , wilden we de 80 km doen !
Iets later dan voorzien vertrekken , maar toch de andere forumbikers gezien aan de overkant van de Leie ( waar we Nick toch konden overtuigen om deze lus mee te rijden =D> ) Het stukje bos ( draaien en keren tussen die dichtstaande bomen ) kon mij het meeste bekoren ( naam van de strook vergeten , het was hier dat den Rock plat viel na zijn demonstratie borduren #-o ) , niettemin dat de andere slecht waren hoor , integendeel !
We zijn goed samengebleven , zoals den Dingo zei samen uit samen thuis .
Het mooie weer op het einde maakte dat we voor de eerste keer ene buiten konden drinken , dat smaakt naar meer =P~ .
Prachtige ( beste ) bepijling , degelijke organisatie : geen minpunten te vernoemen ! =D>

Ciao mannen
veel heb ik hier niet meer aan toe te voegen:schitterende tocht met een onberispelijke bepijling!! =D> en voor de eerste maal dit jaar een zalige aprés in een stralend lente zonnetje!! 8) een heel klein muggezift-puntje...de bruine leffe werd geschonken uit flesjes en mocht voor mij toch iets koeler gehad hebben!!tot de volgende en voor de keybones... =D> =D>
greetz dingo
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

verslagje staat ook reeds te lezen op mijn blog :P

groeten :wink:
Gebruikersavatar
den blinky
Kerstman
Berichten: 30
Lid geworden op: di 31 jan 2006 03:01
Rijdt met: thompson acid

Bericht door den blinky »

met volle overtuiging gestart om de 80 km rond te krijgen :oops: :( bleek dat de benen der nog nie op afgesteld waren #-o .

dingo en companie dank da ik tijdje met jullie kon meerijden .

organisatie prefect goede bepijling ,mooie tocht , volgend jaar terug voor de volle 80 km en deze keer uitrijden.
Gebruikersavatar
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: za 25 jun 2005 13:20
Rijdt met: Thompson Challenge DEORE

Bericht door Wacky Racer Bontempi »

Een prachtige TT met een lekker lente weertje :-D
Ons verslag kan je vinden op onze website
Plaats reactie