10/03/07 KALKEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Deze tocht gaat de verkeerde kant uit : richting Overmere is er meer te beleven.
Gebruikersavatar
jootje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 23 dec 2006 19:33
Rijdt met: Canyon CF SL 29

Bericht door jootje »

jerommeken schreef:Deze tocht gaat de verkeerde kant uit : richting Overmere is er meer te beleven.
Ik weet niet wat er in overmere te beleven valt, maar dit parcours viel inderdaad wat mager uit. Veel baan. Vanmorgen om 9 uur met 6 herders gestart en na 2u 6min zat de tocht er op. Ik denk dat ze den tocht voor mijnen fiets uitgestippeld hadden: aan de spuitstand had ik net 50.00 km. Ge moet het maar kunnen passen!
Tip voor wie hem morgen rijdt en energie over heeft: doe dat toerke in het bos een paar keer: dat was het leukste stuk!
Tip 2: rij de tocht niet alleen: er zitten veel 'babbelstroken" in.
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

De eerste tien kilometer vond ik inderdaad niet goed. Veel baan, vanaf dan viel de verhouding nog mee en af en toe een vettige strook. Nu, was mijn tweede tocht dit jaar en ik lag al een maand stil en toch nog een gem. van 20 halen, zegt eigenlijk voldoende.
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Was een gewone tocht :roll:
veel baan, wist ik op voorhand 8-[
hier en daar wat modder,maar viel nog tamelijk mee 8)
het leukste was natuurlijk het prullenbos =D>
veel technische stukjes, en voor de rest
goede bevoorrading :lol: met een goede aqarius :lol:
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

tt kalken

Bericht door unitas »

verslagske online op onze site - had het geregend tijdens de rit zou het op sommigen plaatsen nog erger geweest zijn

dus niet te veel op de mannen van kalken hun kap zitten, ze moesten in een paar weken nog een seriueze wijziging aan brengen op last van waters en bossen

een ideale nawintertocht - lees verder op onze site waarom...
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Zaterdagmiddag om 12u gestart voor deze VTT.

Het 1e stuk was nogal veel op de weg, maar dit werd in het 2e gedeelte rechtgezet. Enkele mooie stukken bos- en veldwegel, paar pittige strookjes maar alles goed berijdbaar.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Knurrebikers lady schreef:Het 1e stuk was nogal veel op de weg, maar dit werd in het 2e gedeelte rechtgezet. Enkele mooie stukken bos- en veldwegel, paar pittige strookjes maar alles goed berijdbaar.
Er zat inderdaad véél weg in, maar dat is ook een beetje te verwachten van de streek. Maar ik denk dat je toch een andere rit hebt gereden, want het stuk bos zat in het eerste deel, en in het tweede deel zat meer weg in dan het eerste (bv. stuk langs de schelde...).
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Herder Ronny schreef:
Knurrebikers lady schreef:Het 1e stuk was nogal veel op de weg, maar dit werd in het 2e gedeelte rechtgezet. Enkele mooie stukken bos- en veldwegel, paar pittige strookjes maar alles goed berijdbaar.
Er zat inderdaad véél weg in, maar dat is ook een beetje te verwachten van de streek. Maar ik denk dat je toch een andere rit hebt gereden, want het stuk bos zat in het eerste deel, en in het tweede deel zat meer weg in dan het eerste (bv. stuk langs de schelde...).
Inderdaad, mezelf slecht uitgedrukt. Eerste 7-tal km (hiermee bedoelde ik het 1e stuk) bijna alles road en nadien bosweg en paar mooie stroken. Al bij al nogal veel road maar in die regio niet zoveel keuze denk ik.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Knurrebikers lady schreef:
Herder Ronny schreef:
Knurrebikers lady schreef:Het 1e stuk was nogal veel op de weg, maar dit werd in het 2e gedeelte rechtgezet. Enkele mooie stukken bos- en veldwegel, paar pittige strookjes maar alles goed berijdbaar.
Er zat inderdaad véél weg in, maar dat is ook een beetje te verwachten van de streek. Maar ik denk dat je toch een andere rit hebt gereden, want het stuk bos zat in het eerste deel, en in het tweede deel zat meer weg in dan het eerste (bv. stuk langs de schelde...).
Inderdaad, mezelf slecht uitgedrukt. Eerste 7-tal km (hiermee bedoelde ik het 1e stuk) bijna alles road en nadien bosweg en paar mooie stroken. Al bij al nogal veel road maar in die regio niet zoveel keuze denk ik.
De herders zijn de eerste 15 km samen gebleven, dit wil zeggen dat er bijna geen offroad was, ofwel niet voldoende om ons uit elkaar te rukken. Vanaf km 15 was dit wel het geval en waren de super herders verdwenen :-)
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Veel te veel baan! Ik kon eigenlijk ook met nen koersfiets gekomen zijn, maar ja die heb ik niet omdat ik niet graag op de baan rij.
Normaal moet er in die streek toch wel meer mogelijk zijn, maar ik heb zoiets opgevangen dat dit mogelijk was met allemaal die groene mannen van tegenwoordig.
Plaats reactie