24/03/07 Nevele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Deze voormiddag ook het nodige bikeplezier gehad. Vooral een binnenpretje met eenen die wist te vertellen dat ze altijd al geluk gehad hebben met lekke banden. Ze vertrokken blijkbaar steeds op goed geluk zonder reserve bandjes en gereedschap. Toen voorspelde ik hem dat de dag dat het geluk op zou zijn met rasse schreden naderde. En ja hoor amper een half uur later was het zo ver, lekke band. Blijkbaar bezit ik, paranormale gaven; maar ik ben er mij niet van bewust.
Verder geen klachten, behalve dan wat weinig water aan afspuitstand; dat was niet echt reclame voor de plaatselijke brandweer.
Bepijling was super want met zo'n pijlen kan je niet fout rijden. Ook denk ik dat het parcours geboden heeft wat dit stukje Nevelland te bieden heeft.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

nevele

Bericht door sofeurken »

de tocht gereden met werkmakker vincent ,54km+heen en terug naar adegem was toch 97km,meer of voldoende.in t begin miezerig weer maar klaarde gelukkig op.zoals reeds gezegd ,ik denk dat er hier in deze streek niet meer uit te halen valt ,aan de inrichters om t tegendeel te bewyzen .vlotte inschr,zeeer goede bepeiling ,goede bevoorr en nog een extraatje,(chocosticks) ,meer moet dat niet zyn
Gebruikersavatar
Martin
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 14:12
Rijdt met: olympia

Bericht door Martin »

Uiteraard ook de tocht gereden (de 45 km) en inderdaad, uit de streek valt er niet veel meer te halen. Met andere woorden, chapeau voor de organisatie die erin geslaagd is een mooie rit samen te stellen. Met de wind, weiland- en boomhaardstroken en een heftig bosparcours op het einde vond ik het een vrij pittige rit. Zeker voor herhaling vatbaar
Gebruikersavatar
Metalbiker
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:19
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9

Bericht door Metalbiker »

JOJOJO,

zelf heb ik ook Nevele helpen onveilig maken en ik me zeggen ik ga dat volgend jaar opnieuw doen. Een schoon toertje voor de stevigen onder ons. Af en toe zwaar bagger werk, maar het meest vanal zuigende aarde onder een fijn bedje gras. Maar voor mij mochten het gerust wat meer kilometers zijn.
Een dikke proficiat aan de organisatie, ze hebben hun best gedaan. Al vond ik, als bezwarend minpunt, de lage druk op de afspuitstand wel ondermaats. Voor de rest waren de bevoorradingen super goed en bediend door heel vriendelijke mensen. Ook de Tongerlooooooossss nadien gingen terug vlottjes binnen :drunk:

Tot volgend jaar

The Metalbiker
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Bericht door Scale »

Wanneer krijgen we de foto's te zien getrokken aan't brugske... :wink:
Gebruikersavatar
guust
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 mar 2006 17:40
Rijdt met: Thompson Razor 2009

Bericht door guust »

Bedankt aan de 372 bikers om naar onze VTT te Nevele te komen.
Het doet deugd om vooral positieve kritieken te lezen. Tot nu toe was het enige punt van kritiek onze afspuitplaats. We weten ook niet direkt waar het misgelopen is, want het was nochtans volledig dezelfde infrastructuur als het vorige jaar en dan hadden we wel genoeg druk. Tegen volgend jaar hebben we dit zeker uitgezocht. Als er nog punten zijn waar we (meer) aandacht moeten aan besteden laat het dan gerust weten. We leren graag bij.
Wat de foto's betreft, dit zal ik eens aan mijn mede XL biker Ruud vragen, want hij was fotograaf van dienst. Normaal zullen deze online komen op onze xl-bikers site

Bedankt en hopelijk tot volgend jaar!!!!

XL Biker Wim B.
ruudvk
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 21:33
Rijdt met: nen alu zoner franjes omdat stoempen hetzelfde blijft

Foto's VTT Nevele

Bericht door ruudvk »

Ik probeer de foto's deze week online te plaatsen... zaterdag vertrekken we richting de bergen en heb nog heel wat zaken te verrichten, maar ik doe mijn best. Bedankt aan allen die deze positieve kritiek leverden en aan de afspuitinstallatie gaan we zeker nog werken. Misschien levert deze positieve kritiek een groot aantal deelnemers naar volgend jaar toe... we blijven streven naar beter.

Groetjes,

XL Biker R.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

guust schreef:Bedankt aan de 372 bikers om naar onze VTT te Nevele te komen.

Bedankt en hopelijk tot volgend jaar!!!!
Slechts 372 ? Jullie verdienden duidelijk meer bikers.

Zeker tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Scale
Kerstman
Berichten: 603
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 18:46
Rijdt met: Scale 40 MTB - Zannata Cross Cx - Klein Beach Bike

Re: Foto's VTT Nevele

Bericht door Scale »

ruudvk schreef:Ik probeer de foto's deze week online te plaatsen... zaterdag vertrekken we richting de bergen en heb nog heel wat zaken te verrichten, maar ik doe mijn best.
Groetjes,

XL Biker R.
dus, nog niet de eerste week zeker ...??
ruudvk
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 21:33
Rijdt met: nen alu zoner franjes omdat stoempen hetzelfde blijft

Foto's VTT Nevele maart 2007

Bericht door ruudvk »

Beste bikers,

de foto's van onze VTT te Nevele van maart 2007 staan eindelijk op de site. Gezien de vakantieperiode en het schitterende weer was het er nog niet van gekomen... even surfen dus naar www.xlbikers.net

Groetjes,

XL Biker R.
Plaats reactie