24/03/07 Nevele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
hottentotje
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 dec 2006 17:08
Rijdt met: Focus Northern Lite 2006

24/03/07 Nevele

Bericht door hottentotje »

Op 24/3 zou er te Nevele (Oost-Vlaanderen) een VTT tocht zijn ter herinnering aan Rudi Dhaenens. Is er iemand die weet of dit een mooie tocht is en waar en wanneer hij vertrekt.

Dank voor de info,
Philippe
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Ik heb vorig jaar eens een topic gelezen over een tocht in het Nevelland met
vooral positieve kritieken. Weet wel niet of het deze tocht betreft, ik ga eens proberen zoeken in het archief maar door de problemen in de loop van vorig jaar met de servers van MTB.be is er veel verloren gegaan.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Al eens gaan zoeken maar ik denk dat het 24 maart is. Dit kan alvast kloppen want dat weekend wordt ook de wielerwedstrijd Memorial Rudy Dhaenens gereden. Er werd geloof vooral met lof gezwaaid naar de organisatoren om wille van het originele parcours en dit door een team dat toen voor de eerste keer inrichtte.
Gebruikersavatar
guust
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 mar 2006 17:40
Rijdt met: Thompson Razor 2009

Bericht door guust »

Hallo collega mountainbikers,

inderdaad,op 24 maart 2007 gaat voor de 2de maal de VTT Rudy Dhaenens door. Het parcours is bijna identiek aan het parcours van vorig jaar, maar we rijden het wel in omgekeerde richting. Het kruisen van de looppiste in Nevele is er noodgedwongen uitgenomen wegens geen toestemming van de plaatselijke autoriteiten. Hier en daar is er een veldwegel bijgekomen. Meer info over het parcours vind je op de website http://www.xlbikers.net Daar vind je ook een stafkaart terug van het parcours. Indien je vooraf inschrijft op deze website dan krijg je van ons een gratis consumptie aangeboden. Mocht je nog vragen hebben stel ze maar, ik zal proberen zo snel mogelijk te antwoorden.
Vorig jaar hadden we voor onze eerste organisatie 302 deelnemers, dan hadden we wel af te rekenen met de concurentie van de VTT in Gavere.
De kritieken van vorig jaar waren vooral positief, maar de minpuntjes proberen we dit jaar toch weg te werken.

Hopelijk mogen we jullie verwelkomen op 24 maart!

Tot dan,
Guust
Laatst gewijzigd door guust op do 01 mar 2007 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Ik ben er net als vorig jaar weer bij,ik vond alles prima vorig jaar.Ik ben reeds ingeschreven,een gratis consumptie smaakt altijd niewaar! :drunk: zeer mooie streek om eens door te rijden.
tomke
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 mei 2005 11:22
Rijdt met: trek 8500

Nevele

Bericht door tomke »

Inderdaad, vorig jaar was de toertocht in orde. Het is een streek waar er niet zo veel toertochten doorrijden en ook de vele passages door privéstukken maakten het af. Was vorig jaar goed bezig tot mijn velg van mijn achterwiel scheurde en ik de korst mogelijke weg terug naar Nevele moest nemen. Dus ik zal dit jaar een nieuwe poging ondernemen om hem eens volledig te rijden.
Gebruikersavatar
gert9920
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 01:43
Rijdt met: CUBE LTD

Bericht door gert9920 »

Guust,
iets mis met jullie website? Krijg steeds foutmelding.
Zou afkomen vanuit Lovendegem met de fiets.
Hoe op voorhand inschrijven? Willen natuurlijk de gratis consumptie niet missen! :drunk:
Nu maar hopen dat de regen wat achterwege blijft [-o<
Tot dan!
Gebruikersavatar
guust
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 06 mar 2006 17:40
Rijdt met: Thompson Razor 2009

Bericht door guust »

gert9920,

sorry, klein foutje van mij in mijn bericht. Het punt na de url werd ook meegenomen en daardoor kon je niet op de site. Nu zou je er toch moeten opgeraken.

Groeten,
Gust
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

niet te vergeten!!
Plaats reactie