18/03/2007 : Thumeries (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ziggy
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 18:08
Rijdt met: Specialized Epic FSR Comp

Bericht door Ziggy »

Moustache schreef:In Thumeries geweest?
Neen?
Waarover praat je dan?
Rustig Moustache, rustig. Wat ik bedoel is: ik vond den tocht in Gondecourt heel goed. Als dendien in Thumeries nog een stuk beter was, dan moet da 't een en 't ander zijn. Da's al.
veeteeteetje schreef:Ziggy,was dit je eerste tt daar in de streek van Frankrijk???
Jep. Al wel eens rond Cassel en de Catsberg (tocht van de mannen van x2pop) gereden, maar nog niet in de streek onder Rijsel. Maar aangezien we daar in 45min staan, zullen we daar zeker terugkomen.

Greetz,
Ziggy.
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Blijkbaar zijn de Fransen mij gunstig gezind. Via het forum van 5962 heb ik blijkbaar een volledige kabelset gewonnen voor mijn mountainbike. Nu wel nog eens bekijken hoe ik daar ga aan geraken. Het heeft wel niks met de tocht te maken maar ik wil hun vrijgevigheid eens in de verf zetten. :bounce:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

lok 36000 schreef:Blijkbaar zijn de Fransen mij gunstig gezind. Via het forum van 5962 heb ik blijkbaar een volledige kabelset gewonnen voor mijn mountainbike. Nu wel nog eens bekijken hoe ik daar ga aan geraken. Het heeft wel niks met de tocht te maken maar ik wil hun vrijgevigheid eens in de verf zetten. :bounce:
Ja manneke, oe zeggen ze dat dan: " ge moet niet... om...." ge weet wel é :wink:
proficiat manneke =D> =D>
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

lok 36000 schreef:Blijkbaar zijn de Fransen mij gunstig gezind. Via het forum van 5962 heb ik blijkbaar een volledige kabelset gewonnen voor mijn mountainbike. Nu wel nog eens bekijken hoe ik daar ga aan geraken. Het heeft wel niks met de tocht te maken maar ik wil hun vrijgevigheid eens in de verf zetten. :bounce:
Haha,

Ik zit reeds aan de 'fourche' #-o :drunk: :oops: :lol: :lol: :lol:

Gr,
Casper :lol:
Plaats reactie