Valentijnsrit in Torhout op 17/02/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Tetter
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: do 09 feb 2006 19:42
Rijdt met: CUBE ATTENTION

Valentijnsrit in Torhout op 17/02/07

Bericht door Tetter »

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die op onze rit aanwezig was. Het doet ongelooflijk deugd om zoveel positieve reacties te krijgen na maanden voorbereiding. Het geeft ons als team een grote voldoening om te zien hoe iedereen zich, op zowel de 30 als op de 45 km goed geamuseerd heeft. Zelf rijden wij ook en weten hoe het is. Hopelijk krijgen we nu ook de waardering die we volgens mij verdienen. De vrouwen op de eerste bevoorrading hopen dat iedereen terug komt volgend jaar en zij zullen voor het gevraagde zorgen(?). Op de 2de bevoorrading komt er terug een poster met wat mooi vlees op, dat beloof ik en waarschijnlijk ook met 3 vrouwen, wat niet wil zeggen dat onze mannen het niet goed gedaan hebben. Marc en Pascal, die als nieuwkomers perfect hun werk gedaan hebben zullen we dan een andere taak moeten geven als jullie liever door vrouwen worden bediend.
Het mag gezegd worden dat Toeristen Eendracht Torhout een vriendenclub en een prachtig team is.
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

Pé-Tetter, niet sentimenteel worden é manneke
Plaats reactie