11/03/07 Braine-le-Compte

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

11/03/07 Braine-le-Compte

Bericht door madrista666 »

iemand ervaring met deze TT? véél in het bos te doen, singeltrack, véél offroad,...?

thx
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

ik zie die tt wel zitten, in het bos van braine heb ik al genoeg km gedaan en tis wel een zalige omgeving om te biken :-D
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

alé maakt er dan al 2 van Arno!!!

Back in bussines?
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

jep , we gaan der weer is invliegen he :wink:
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

t zal nog ni zijn!!!! :lol:

mo hebde gij dezen TT al gedaan?
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

ik heb een jaar of 3 geleden eens een tt in braine gedaan, maar ik weet niet of dat het van dezelfde organisatie uitging (toen adeps dacht ik).
maar het was zeker de moeite.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

ikke ook! ikke ook!
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Re: 11/03/07 Braine-le-Compte

Bericht door franky »

MADRISTA666 schreef:iemand ervaring met deze TT? véél in het bos te doen, singeltrack, véél offroad,...?

thx
desondanks de regen die verleden jaar van de partij was, is dezen tt een echte aanrader!
vraag maar aan quadrifoglio die toen ook van de partij was...
http://mtb.koenvermoesen.be/wp-gallery2 ... temId=2204
btw er is nog een tweede tt begin mei van een andere organisatie maar die blijft vooral in het hulstbos (bois de la houssière).
mijn voorkeur gaat naar die van 11 maart 8) : meer afwisseling met bospassages, singletracks, loopgraven, technische stukken.... soit alles waar een mtbiker kan van dromen :wink:
sorry gasten effen gemist, zie korrektie verderop
Laatst gewijzigd door franky op wo 21 feb 2007 09:51, 2 keer totaal gewijzigd.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

vorig jaar heb ik deze tocht gedaan in constante regen en nog nooit heb ik zo een prachtige tocht gereden. Op sommige momenten waan je je in een oerwoud of zo. In mijn ogen ook een perfecte organisatie, slechts 1 keer misreden. Warme douches, goede bevoorradingen, goede bepijling (die keer dat we misreden was door mijn eigen lompigheid), en een bbq achterna waar je lekker bbq worst kon eten.

Ik ben zeker terug van de partij en ik zou meteen ook een oproepje wensen te doen aan de west-vlamingen om ook naar deze tocht met een ganse delegatie af te zakken, want deze is echt de mega moeite hoor.
Ik schat het % offroud makkelijk op 80% en de eerste 20 km waren vorig jaar zo goed als constant in het bos waarvan het overgrote deel single track, de laatste 10-12 km waren terug van ditte. Iemand die graag in het bos rijd en veel singetracks doet zal zijn hartje kunnen ophalen, en het woord singletrack mag je letterlijk nemen want vorig jaar heb ik +/- 5 km constant achter iemand gereden in het bos zonder dat ik ook maar 1 mogelijkheid zag om hem te passeren.

Ik ben zeeeeeeker terug. O ja ondanks de regenval kon je wonder boven wonder overal goed fietsen want op vele plaatsen passeerd er geen enkele andere fiets tijdens het jaar waardoor de ondergrond niet naar de kl..ten gereden is.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

jocca schreef:...... ik zou meteen ook een oproepje wensen te doen aan de west-vlamingen om ook naar deze tocht met een ganse delegatie af te zakken, want deze is echt de mega moeite hoor......
nie teveel reclame maken hé jocca of den ondergrond zou daar ook eens rap naar de kl. kunnen zijn als er daar 2000 man op afkomt :wink: :lol:
voor de rest een typisch "henegouwen tt-ken": mooie omgeving om te biken en "familiale" after-bike sfeer 8)
Plaats reactie