24/02/07 TT Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Bericht door witte2 »

OK, mannen bedankt voor de info.
Nu maar hopen dat de rest van de fietsers dit ook aan de weet komen voor zaterdag.
Zal nog een beetje van herstellende madam afhangen maar normaal ben ik er zeker bij komende zaterdag.

By the way, Benny kom jij ook op zaterdag?
Er ligt daar alvast een mooi stukje Limburg te wachten om onder onze wielen door te schuiven =D> . Is niet zover van bij mij thuis, zijn er vorige week nog effe geweest met een paar man. Moet, neen 't zal er mooi zijn. Over het algemeen redelijk plat maar toch hier en daar een paar oneffenheden waarop je je moe kan maken!!!!

Tot zaterdag,
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Deze tocht was de moeite vorige zomer, en den apres nog beter toen :drunk: he Frenske...
Spijtig dat ik deze keer er niet bij kan zijn...
freewilly_1974
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 feb 2007 18:58
Rijdt met: specialized epic

Bericht door freewilly_1974 »

ik ga ook gaan en breng 2vrienden mee die gaan ook voor de eerste keer rijden
groetjes
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

:bounce: wedstrijdpacours? is het er ook in verwerkt :bounce:
Gebruikersavatar
Frenske
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 20 jun 2005 10:14
Rijdt met: Trek 9.8 Elite '05 / Orbea
Contacteer:

Bericht door Frenske »

kawa schreef:Deze tocht was de moeite vorige zomer, en den apres nog beter toen :drunk: he Frenske...
Spijtig dat ik deze keer er niet bij kan zijn...
Eén van de prachtigste tochten van de kalender. Deze mag je echt niet missen. En als je Kawa en mij wil evenaren op den après, dan zullen ze een paar bakjes Leffe extra moeten bestellen.... :drunk: :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

Bericht door beje »

Frenske schreef:Eén van de prachtigste tochten van de kalender. Deze mag je echt niet missen. En als je Kawa en mij wil evenaren op den après, dan zullen ze een paar bakjes Leffe extra moeten bestellen.... :drunk: :drunk: :drunk:
Frenske , die extra bakken Leffe zijn al besteld voor u hé ,

tot morgen
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

:bounce: we zullen aan den KAWA denken in Kaboel met ne lekkere Leffe :drunk: nog 2 weken en hij is terug, kan hij de roest van de ketting doen, en zijn botinnen uitsmijten
Gebruikersavatar
Maximus
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 27 sep 2004 00:45
Rijdt met: Thompson Pro-Team/full XT/vork:RS Duke XC

Bericht door Maximus »

Kom ook af met mijn wingmaat. Wij zijn zelfs zo gek om vanuit Diest te vertrekken met de bike, kwestie van opgewarmd aan de start te verschijnen !
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

LMTB schreef::bounce: we zullen aan den KAWA denken in Kaboel met ne lekkere Leffe :drunk: nog 2 weken en hij is terug, kan hij de roest van de ketting doen, en zijn botinnen uitsmijten
Hela, één week he, geen twee nie meer [-o<
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

doen zoals ik dan thuis kwam, vrouwke lief (?????????????) ((de rest denken)), leffe drinken en dan rugzak afdoen en botinnen uitsmijten, KAWA zien we je in LOMMEL
Plaats reactie