24/02/07 TT Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

hà, zo moeten alle TT zijn =P~ =P~ Lekker vettig, en vooral na de bevoorrading een parcour om duimen en vingers af te likken, toch op de 41km dan. Verder een perfecte uitpijling =D> Als nu volgende keer er terug warm water is (was vorig jaar wel ok) en de bananen aan de bevoorrading wat rijper :wink:
Helaas laatste TT op zaterdagnamiddag, zal nu terug op zoek moeten naar kinderzit om in de voormiddag te gaan rijden. Waarom laten de organisatoren de inschrijvingen in de lente en zomer niet open tot bijv. 14u00? Is misschien een tip, er zijn waarschijnlijk nog mensen met hetzelfde probleem. [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Big
Mountainbiker
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 22:05
Rijdt met: Trek 8500 (2011)
Contacteer:

Bericht door Big »

Zoals we al wisten: altijd toffe ritten aan deze kanten.
Ook vandaag was het weer dik in orde.

Verslagje staat ondertussen online op onze website.
witte2
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 15:50
Rijdt met: Thompson

Bericht door witte2 »

't Was er dus dik inorde daar in Hechtel. Is niet ver van mijn deur en wist dus ongeveer wat me te wachten stond. Maar toch proficiat aan de mannen van de organisatie =D> =D> . Was een mooie tocht die hopelijk ook volgend jaar weer erbij zal zijn.
Hoop voor jullie dat er voldoende volk gekomen is en dat er niet teveel bikers het te vergeefs in Neerpelt zijn gaan zoeken.
Die bevoorrading was ook dit inorde. Van alles genoeg en dan nog twee ferm madammen achter de tafel, moet da nog meer zijn???

De afwezigen hadden ongelijk, tot de volgende!
Dutch Biker Leon
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 21:31
Rijdt met: Van Nicholas
Contacteer:

Bericht door Dutch Biker Leon »

Met 7 man om 12:00 uur aan het vertrek. Kort na de start werden we vastgelegd op de gevoelige plaat door www.flandrien.be :lol:.

Voor http://www.doorzetters.tk/ blijkbaar de eerste tourtocht in het winterseizoen. Sommige deelnemers was het blijkbaar ontgaan dat de tocht in Neerpelt was geschrapt uit de kalender.

Het afwisselende parcours lag er goed bij. De pauze was goed verzorgd met verschillende smaken AA-drink, wafel, soep, sinasappel en banaan (alleen jammer dat het een groene banaan was #-o).

Na afloop nog even met mensen van de organisatie gesproken. 480 deelnemers aan het vertrek. Wat ik begreep zijn niet alle mensen die vergeefs naar Neerpeelt zijn afgereisd, doorgereden naar Hechtel. En wellicht hebben ze enige concurrentie van Mol Wezel vandaag. Ook begint zo langzamerhand de koersfiets te trekken.

Zeker een aanwinst voor de kalender van www.fietspromo.be =D>.
Gebruikersavatar
Watje 63
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 19:33
Rijdt met: IDEAL

TT Hechtel

Bericht door Watje 63 »

Een dagske MTB'en. Thuis in Westerlo vertrokken (auto) en na 10 min. al een plensbui van de hoogste categorie. Toch nie terug gedraaid. In Hechtel gestart om 14.00 h en ook nu na 10 min. een flinke bui , recht in mijne nek. Ook nu nie terug gedraaid (flinke jongen zunne). Tot aan de bevoorrading (prima) ploeterde alles naar wens, ondanks mijne bijna versleten Racing Ralph (die gade zien vliegen sè). Nadien ondervond ik wat een weekje griep en dus 2 weken zonder velo kunnen doen. Godverd......, nooit zo afgezien als vandaag. En hulp heb ik nergens gehad want het laatste uur heb ik max. 10 bikers gezien. Toch blij dat ik dit knappe parcours onder de wielen heb laten schuiven. Toch is mijne grootste wens dat het morgen 30° is, daar kan ik veel beter tegen. Enne, hoe komt het eigenlijk dat de Maartse zaterdagen een bijna lege vlek zijn op de kalender ???? Slukes
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

watje schreef:
Enne, hoe komt het eigenlijk dat de Maartse zaterdagen een bijna lege vlek zijn op de kalender ????
Geen kandidaat -inrichters (na het einde van de winterkalender) voor een zaterdagtocht op de zomerkalender!!
Ik heb overigens ook genoten van deze tocht : de nieuwe stukjes waren inderdaad de moeite waard.
Achteraf nog met LMTB en enkele andre powerbikers een Leffe ( of twee) genuttigd.
Proficiat voor de inrichters.
Gebruikersavatar
Hanzel
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 21 mar 2004 21:39
Rijdt met: Salsa Big Mama 29-er + Cube Reaction K18

Bericht door Hanzel »

@ Organisatie: alles dik in orde!
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

Bericht door beje »

deze week wat weining tijd gehad om achter pc te kruipen maar beter laat dan nooit :

Aan iedereen die ondanks de straffe regenbuien aanwezig was op onze toertocht : hartelijk bedankt en tot de volgende TT in Hechtel op zaterdag 25 augustus 2007 !
Plaats reactie