24/02/07 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
keftje
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 00:08
Rijdt met: cube access

Bericht door keftje »

ok thx biker steven.Ik heb de 35 km gereden met de VTT Kemmel.Kvond het wel erg zwaar zenne.denk je dat het iets gelijkaardigs is?
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Heb deze reeds meerdere keren gereden en het is steeds een leuke tocht. Als het even kan (en de fiets op tijd terug klaar geraakt) mag je me hier ook verwachten.
NL
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005 20:12
Rijdt met: Cannondale F900SL

Bericht door NL »

Gisteren een beetje ondoordacht het parcours op het forum geplaatst en één helling vergeten!

Na de Kemmelberg volgt voor alle drie de afstanden nog de Monteberg. Niet onoverkomelijk want op asfalt, maar toch een extra kuitenbijter.

Wie vragen heeft, stelt ze maar. Ik probeer ze in de mate van het mogelijke te beantwoorden.
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

ik kom ook nog ne keer af . 'k geloof da'k deze ook al enkele keren gereden heb. Dat de meeste beklimmingen onroad zijn zullen we maar vergeven , gelet op de huidige weersomstandigheden. Als de afdalingen maar offroad zijn.
NL
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005 20:12
Rijdt met: Cannondale F900SL

Bericht door NL »

Het is niet zo dat je meestal op een verharde weg bergop zult rijden. Zeker niet als je kiest voor 35 of 45 kilometer. :-D
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

NL schreef:Het is niet zo dat je meestal op een verharde weg bergop zult rijden. Zeker niet als je kiest voor 35 of 45 kilometer. :-D
zo horen we het graag =D> .als meer dan de helft bergop offroad is zal 'k misschien mijne crossband steken, kwestie van zeker grip te hebben. enig nadeel: bij steile bergop onroad heb ik dan gene grip.
We zullen zien welk weer de volgende dagen brengt.
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

De Monteberg, enen om met de groten plateau omhoog te rijden. Allé, voor mij dan toch :wink:
boskanter
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: za 11 sep 2004 18:01
Rijdt met: be one

Bericht door boskanter »

DIKKEBUS , meer dan de moeite waard !!!
Is één der mooiste ritten van W-VL . Lag Dikkebus in het midden van W-VL , er kwamen zeker meer dan 1000 bikers op af .
Goede organisatie , dus allen daargeen .
Gebruikersavatar
BartN
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 31 jan 2006 17:53
Rijdt met: Canyon 'grand canyon AL' 29' FR XL

Bericht door BartN »

vorig keer =D> dik in orde dus mij zien ze dees jaar opnieuw terug.
Gebruikersavatar
Nesten
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 14:50
Rijdt met: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Bericht door Nesten »

Wordt er net zoals de TT in Kemmel gekeken of alles er berijdbaar bij ligt? Kwestie van baggerstroken waar iedereen te voet staat te vermijden. Liever iets minder onverhard , dan gesukkel en gevloek te voet.
Plaats reactie