24/02/07 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Ik denk dat ze in Dikkebus mogen content zijn. Niks dan lof. 't is natuurlijk niet voor niets de moeder der TT's. Ik denk dat deze winter tt al op de kalender staat sinds 1994 en heb hem sindsdien nooit gemist. Goed parkoer, mooie variaties (het gedeelte rond de Kemmel vond ik goed gevonden). Om dan toch een minpuntje te melden :wink: , vroeger ging men nog tot de Catsberg, spijtig dat dit gedeelte er niet meer in voorkomt. Maar waarschijnlijk heeft het veelvuldig verdwijnen van de pijltjes aldaar er iets mee te maken.
Gebruikersavatar
manneke
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 02 jan 2007 21:09
Rijdt met: Trek 4100

Bericht door manneke »

maria cool schreef:dan zal mijn speen hopelijk niet de kop opsteken.
Kan er niet aan doen maar probeer me hier zo min mogelijk een visuele voorstelling van te maken... #-o
NL
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005 20:12
Rijdt met: Cannondale F900SL

Bericht door NL »

The Raceface schreef:Ik denk dat ze in Dikkebus mogen content zijn. Niks dan lof. 't is natuurlijk niet voor niets de moeder der TT's. Ik denk dat deze winter tt al op de kalender staat sinds 1994 en heb hem sindsdien nooit gemist. Goed parkoer, mooie variaties (het gedeelte rond de Kemmel vond ik goed gevonden). Om dan toch een minpuntje te melden :wink: , vroeger ging men nog tot de Catsberg, spijtig dat dit gedeelte er niet meer in voorkomt. Maar waarschijnlijk heeft het veelvuldig verdwijnen van de pijltjes aldaar er iets mee te maken.
De Catsberg kwam niet in het parcours voor omdat het maar een toertocht van 45 kilometer was. Met de Catsberg erbij hadden we een andere heuvel eruit moeten laten. In de zomer is onze toertocht meestal zo'n 60 kilometer lang en dan lukt het wel om tot op de Catsberg te raken. Maar dat de pijltjes snel verdwijnen op de Catsberg is wel een feit.

Bedankt overigens voor de lovende woorden.
Plaats reactie