24/02/07 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
NL
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 22 mei 2005 20:12
Rijdt met: Cannondale F900SL

Bericht door NL »

We hebben net zoals de voorbije jaren gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden berijdbaar blijft.
Gebruikersavatar
Nesten
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 14:50
Rijdt met: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Bericht door Nesten »

NL schreef:We hebben net zoals de voorbije jaren gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden berijdbaar blijft.
Mooi is dat ! Tot zaterdag dan maar ! Hopelijk breng ik nog een meute Brigandsbikers uit Ingelmunster mee? En Veeteeteetje, wanneer zie ik u nog eens op een TT? Ge steekt u weg zeker?
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Nesten schreef:
NL schreef:We hebben net zoals de voorbije jaren gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden berijdbaar blijft.
Mooi is dat ! Tot zaterdag dan maar ! Hopelijk breng ik nog een meute Brigandsbikers uit Ingelmunster mee? En Veeteeteetje, wanneer zie ik u nog eens op een TT? Ge steekt u weg zeker?
Tja,Nesten een beetje op "den tsjool" de laatste weken wat toertochten betreft,maar de pijn in de rug gaat stilaan de goeie kant uit.
Als ik me goed voel en ik de nodige tijd vind dan denk ik dat ik naar Dikkebus zal afzakken (waarschijnlijk in mijn eentje en het zal in de namiddag zijn)

Vrijdag valt het definitieve verdict.
Voor zondag ben ik dan wel niet tegen te houden.
Gebruikersavatar
black knight
Kerstman
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 06 feb 2005 15:27
Rijdt met: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Bericht door black knight »

veeteeteetje schreef:
Nesten schreef:
NL schreef:We hebben net zoals de voorbije jaren gekozen voor een parcours dat in alle weersomstandigheden berijdbaar blijft.
Mooi is dat ! Tot zaterdag dan maar ! Hopelijk breng ik nog een meute Brigandsbikers uit Ingelmunster mee? En Veeteeteetje, wanneer zie ik u nog eens op een TT? Ge steekt u weg zeker?
Tja,Nesten een beetje op "den tsjool" de laatste weken wat toertochten betreft,maar de pijn in de rug gaat stilaan de goeie kant uit.
Als ik me goed voel en ik de nodige tijd vind dan denk ik dat ik naar Dikkebus zal afzakken (waarschijnlijk in mijn eentje en het zal in de namiddag zijn)

Vrijdag valt het definitieve verdict.
Voor zondag ben ik dan wel niet tegen te houden.
ik wil heel graag je compagnon zijn op deze mooie rit, ge weet dat dit mijn favoriete ritten zijn he, hoe moeilijk het klimmen me soms ligt ,toch heb ik er een boontje voor .
laat me maar iets weten via een mailke, smske of belleke
blacky
Gebruikersavatar
Nesten
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 14:50
Rijdt met: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Bericht door Nesten »

Veeteeteetje, als je om 13u afzakt naar Aviflora heb je meteen een bendeke om mee samen te rijden ! Het is maar een voorstel hoor, maar als je toch alleen zou zijn, kan je vanuit Ingelmunster gerust met nog wat clubleden samen vertrekken.
Ik vertrek ook rond 13u naar Dikkebus
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

black knight schreef: ik wil heel graag je compagnon zijn op deze mooie rit, ge weet dat dit mijn favoriete ritten zijn he, hoe moeilijk het klimmen me soms ligt ,toch heb ik er een boontje voor .
Zeg Blackie,
Dat is dezelfde streek als Westouter...:-?
Maak maar dat uw "frings" in orde zijn deze keer, of was dat vorige keer een excuus om meer Leffe's te kunnen pakken? :drunk:
Gebruikersavatar
Dizze
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 10:55
Rijdt met: MTB Wilier Triestina

Bericht door Dizze »

morgen ben ik er . 't wordt tijd dat ik terug eens de bergen trotseer van mijn eigen streek . Kemmeltocht niet kunnen rijden omdat ik van dienst was , Westouter ook niet wegens kater en te nat ... nu dan !
Verleden jaar ook geweest en 't was er goed ... zet de Leffe maar koel
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik ga uit voorzorg passen (klein scheurtje aan de schuine buikspieren) om zondag toch mijn tt te rijden in "la douce france"
Gebruikersavatar
Tumelette
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 20:33
Rijdt met: Cube Reaction black Anodized E CR 2010
Contacteer:

Bericht door Tumelette »

Morgen ( of is het straks ?) zal ik samen met Frawiwi ook zijn. CuBiker heeft blijkbaar al de Leffes besteld.
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

Tumelette schreef:Morgen ( of is het straks ?) zal ik samen met Frawiwi ook zijn. CuBiker heeft blijkbaar al de Leffes besteld.
k ga mijn horloge zetten se, heb juste gedaan met lasagna maken, zo kan ik staks onbezorgd gaan biken, tot straks
Plaats reactie