24/02/07 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

24/02/07 Dikkebus

Bericht door Rodenbach »

Zaterdag 24 februari 2007 : Bergentocht VTT - Dikkebus
45-35-25 km - Kids 25 km

I&S: Cultureel Centrum, Dikkebusseweg, Dikkebus - 08.30-14.00 / Kids 25 km. - I: 12.30-13.15 S: 13.30
Info: Ware Vijverclub Dikkebus, F. Dehaene - 0497/20.47.25


iemand meer info over het parcours ?
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Deze ga ik voor de vierde keer rijden.Prachtig parcours in de wesvlaamse heuvels richting Kemmelberg,je passeert de zwarte en de rode berg en nog andere heuvels,echt de moeite!Organisatie ook steeds dik in orde!Nie twijfelen,gaan! =P~
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

die andere heuvels zijn Boeschepeberg en Catsberg. In het begin en einde nogal veel asfalt. Maar dit is nodig om in de heuvels te geraken. Maar het middenstuk van het parkoer maakt veel goed.
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

The Raceface schreef:die andere heuvels zijn Boeschepeberg en Catsberg. In het begin en einde nogal veel asfalt. Maar dit is nodig om in de heuvels te geraken. Maar het middenstuk van het parkoer maakt veel goed.
ik vermoed dat alleen de langste afstand àlle heuvels aandoet ? ik zou het eerder voor de 25 of 35 km hebben, krijg je daar dan nog voldoende klimmekes voorgeschoteld of is het dan vooral asfalt ?
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Catsberg zul je wel niet hebben, maar de Kemmel en Rode Berg wel. Maar waarom kiezen voor de 35km. De 45 km is echt niet zo zwaar, hoor. :wink:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Rodenbach schreef: ik vermoed dat alleen de langste afstand àlle heuvels aandoet ? ik zou het eerder voor de 25 of 35 km hebben, krijg je daar dan nog voldoende klimmekes voorgeschoteld of is het dan vooral asfalt ?
Als je de 45 niet ziet zitten, zou ik toch zeker aanraden om de 35 te doen. Dikkebus is voor mij steeds een goede tocht geweest, maar heeft als enorm nadeel dat de aanloop en terugkeer goed is voor enkele kilometers asfalt. Anders bereiken ze de heuvels nooit. Op de tocht van de 25 zul je wellicht te weinig van het Heuvelland krijgen om die asfaltstukken te overtreffen.
Laatst gewijzigd door Lichterveldenaere op zo 18 feb 2007 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

deze superiabiker komt ook af

greetzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

The Raceface schreef:Catsberg zul je wel niet hebben, maar de Kemmel en Rode Berg wel. Maar waarom kiezen voor de 35km. De 45 km is echt niet zo zwaar, hoor. :wink:
ben nog maar aan het biken sinds september vorig jaar én het zou m'n eerste "heuveltocht" worden, dus heb ik niet de pretentie om meteen de langste afstand te willen aanpakken :wink: totnogtoe op de wekelijkse TT steeds voor de 30 à 35 km gekozen (rij bovendien ook niet alleen) behalve één keer voor de 50 km gegaan en daar ferm op afgezien (vooral door regen en wind, maar soit) :cry: dus zou ik liever niet nog eens creperen op de heuvels...

één bergske kan ik wel missen, dus wordt het wellicht de 35 km... thanks voor de info ook @ lichterveldenaere

iemand van de organisatie mag nog altijd wat meer details geven ook hé 8)
Gebruikersavatar
G-Unit
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: di 10 jan 2006 22:50
Rijdt met: Customised Ridley Scorpion

Bericht door G-Unit »

als alles meezit kom ik ook nog eens genieten van de west vlaamse heuvels.
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Normaal gezien zijn Alproboy en ik ook van de partij.
Na ziek te zijn geweest afgelopen week heb ik enkel een slechte rit gehad in Westouter. Die heeft mij de das omgedaan.
Ik ben afgelopen weekend dus nergens geweest en hoop dat ik niet teveel krachten kwijt ben.
Hopelijk zal Dikkebus beter meevallen.
Plaats reactie