25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GM marathon biker
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 01 jun 2006 17:29
Rijdt met: specialized epic

Bericht door GM marathon biker »

Proficiat mannen van Lennik.

Ik denk dat jullie het beste uit deze prachtige streek hebben gehaald.
=D>
Met goeie winterbanden was je hier op de juiste plaats. :-D

Nu nog een zomer tt en de kous is af.
:P
Alvast bedankt. :bounce:
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Potver, zelfs Madrista opgetogen over het parcours en bovendien nog eens modder ook... Ik heb blijkbaar heel wat gemist :(
Hou dat parcours op zn minst tot volgend jaar, zodat ik het ook eens kan zien!
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

ben ook geweest wa later gestart dan gepland en toch gekozen voor de 50 km,eerst veldwegel direct voet aan de grond bike ne killo zwaarder denk ik, dacht da ga hier leuk worden!! eerst paar klimmetjes goed boven geraakt toch niet zo goed vooruit geraken achterwiel steeds uitzwaaen( toch goede band steken dacht ik michelin at)op bevoorrading maar gem van 14,5 :oops:dan volgende splitsing gekozen voor 35 want begon ook nog is te regenen en sspieren verzuren tot krampen toe en van fiets moeten springen!! toch nog gem van 15,2 :oops: heb 3weke stil gelegen en ben maar bezig van begin december,dus valt mee vind ik persoonlijk en maar 2x te voet moeten gaan in de modder.. voor de organisatie een dikke pluim alles tiptop =D> en modder hoort erbij he..
stavione
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 22:40

Bericht door stavione »

Joekke26 schreef: op de 50 km zelfs nen biker bijna volledig kopje onder toen hij de stromende beek een fractie teveel naar links wou oversteken, ... hij zat er tot zijn middel in vast en kreeg toen net kramp, ai ai ai ... helpende hand trok hem eruit, bleek dat hij ook nog ne rol prikkeldraad rond zijn been had hangen, gelukkig zonder teveel schrammen.
DANK U VOOR DE HULP

verkeerde eringegaan wel verschietelijk tot aan mijn dingken int water brrrrrrr

wel een prachttocht , MTB zoals het hoort AFZIEN
misschien soms spijtig in die singletracks dat erbij zijn die rap van de fiets gaan , waar er anderen graag wat blijven rijden .
Gebruikersavatar
zorro
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: do 09 dec 2004 13:29
Rijdt met: thompson

Bericht door zorro »

jimi schreef:tedoeme,maar 18.7 gemiddeld,maar tis de wolfkes hun fout...........altijd platrijden en in de weg rijden
dat komt der van é, met hunne goeiekopen brol :wink:
Gebruikersavatar
spillebeen
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 28 feb 2007 13:46
Rijdt met: Isaac

Bericht door spillebeen »

zorro schreef:
jimi schreef:tedoeme,maar 18.7 gemiddeld,maar tis de wolfkes hun fout...........altijd platrijden en in de weg rijden
dat komt der van é, met hunne goeiekopen brol :wink:
e geluk dak van dane goeiekuepen brol mee ad anders stonden ze da nog.Mo na doe me kopke wa zier . #-o
Gebruikersavatar
zorro
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: do 09 dec 2004 13:29
Rijdt met: thompson

Bericht door zorro »

spillebeen schreef:
zorro schreef:
jimi schreef:tedoeme,maar 18.7 gemiddeld,maar tis de wolfkes hun fout...........altijd platrijden en in de weg rijden
dat komt der van é, met hunne goeiekopen brol :wink:
e geluk dak van dane goeiekuepen brol mee ad anders stonden ze da nog.Mo na doe me kopke wa zier . #-o
ge zijt ni alleen, heb al schrik ver mergen
Plaats reactie