25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

schoon fotokes =D> zal morgen afzien denk ik maar da moet hè!!hopelijk overal oprijden das belangrijkste voor mij [-o<
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

laagvlieger schreef:schoon fotokes =D> zal morgen afzien denk ik maar da moet hè!!hopelijk overal oprijden das belangrijkste voor mij [-o<
en der zijn er enkele straffe bij zenne, ik hoop dat het nie regent want anders gaat mijne chauffeur nie en ben ik de klos.
desnoods kom ik enkel om fotos te nemen per bike.

Massini 8)
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

ben je naar asse geweest op kerstdagavond da was mooi is ongeveer zelfde genre zeker. jij vandaa overal goed boven geraakt?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

laagvlieger schreef:ben je naar asse geweest op kerstdagavond da was mooi is ongeveer zelfde genre zeker. jij vandaa overal goed boven geraakt?
wie ikke ??

ik ben niet gaan uitpijlen dus heb er geen idee van , met een goei versnelling en goei banden hebt ge zeker geen probleem hoor.
en een dosis goei conditie is ook niet overbodig natuurlijk :lol:

Massini 8)
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

last minute info:
"Ik (=fillip meerbeekse bikers) ben vandaag in LENNIK eens gaan test rijden.
24U KESTER parcour.
Hou jullie maar klaar tussen helling 17 en 14 (2x op en rond hunselberg)
wie dan nog mee is die zal wel passen op helling 11.
Verder verklap ik niets meer.
na helling 14 technise afdaling.
opgepast er zijn beekjes kortbij."
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

tedoeme,maar 18.7 gemiddeld,maar tis de wolfkes hun fout...........altijd platrijden en in de weg rijden
Verzetje
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: za 20 jan 2007 00:54
Rijdt met: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes

Bericht door Verzetje »

Spijtig genoeg niet kunnen gaan, nog steeds ziek, hopelijk volgende week in leerbeek beter :evil:
Gebruikersavatar
KONA-boy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Bericht door KONA-boy »

ik ben wel geweest, en idd het was ee zéér vettige bedoening !!

laat vertrokken, dus alles wat al goed "kapotgereden", vele ploeterstukken waar HS33 - rijders stevig gevloekt hebben vanwege vastlopen ...

Het was constant uitkijken en pogen recht te blijven. Plus de regen maakte het er niet eenvoudiger op.

Al bij al een mooie omgeving, goede bepijling en ons toch geamusserd
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

de sasbikers uit humbeek waren in dit klote weer met 15 man aanwezig,maar zogoed als iedereen heeft toch een kortere astand gekozen, constant baggeren en schuiven #-o #-o in't begin wel plezant maar....
in de zomer bij droog weer moet dit wel een pracht vtt-tocht zijn
voor de rest alles dik in orde, maar op 't einde wat meer pijlen hangen verschillende verkeerd gebold [-o< [-o<
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

vandaag ook naar Lennik geweest uiteraard, het weer was afgelopen nacht redelijk slecht heb ik horen zeggen maar s'nachts slaap ik en dus weet ik da nie hé.
Het parcours was licht gewijzigd wegens de weersomstandigheden maar het lag er nog vettig genoeg bij zenne.
De eerste 18 km was ik geen fluit waard qua conditie maar de kaarten waren gekeerd en deel 2 ging stukken beter, de technische stukken aan de saffelberg en domein levenslust waren top.
op 2 km van het einde mijne derailleur in wiel gedraaid en dus te voet verder.
Raming van de kosten is nieuwe pat en derailleur om te beginne, als de ketting niet verwrongen is natuurlijk anders die + cassette.

verslag op mountainbike expeditions en fotos zijn te bekijken op de site prinsbike bij foto's TT.

Massini 8)
Plaats reactie