25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JORBIN
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 09 feb 2004 16:19

25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Bericht door JORBIN »

De TT van Lennik vertrekt net als vorig jaar aan sporthal Jo Baetens (A. Algoetstraat 77). De deelnemers hebben de keuze tussen 25, 35 en 49 km (met bijna 600 hm op de grote tocht). Prinsbike biedt alles wat je van een goede tocht in het golvende Pajottenland kan verwachten: (nijdige) hellingen, (toffe) afdalingen, (behoorlijk wat) singeltracs, (een aantal) bosjes, (70%) onverhard, (gelukkig ook nog 30%) baan. Verder nog een deugddoende bevoorrading, warme douches, grote afspuitinstallatie, een bijstandsploeg voor de pechvogels en natuurlijk Leffe van 't vat!. Voor de rest hopen we dat het eindelijk eens stopt met regenen. Graag tot zondag!

Bart De Luyck
sportdienst Lennik
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Er zullen Wolfkens zijn, wss ik ook met de Raffie en nog wa volk.
Zet alvast enkele Leffes fris.
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

Daarstraks de ganse toer nog eens gedaan met Jorbin en zijn oudste zoon.

Ik denk dat we met deze 7de editie het beste uit de streek halen en ik ben verwonderd over het groot gehalte aan singletracks.

Juist afgeklokt op 50km. Een toerke dat niet te onderschatten is. Diegene die aan een gemiddelde komt van 20km/uur wil ik op den après wel eens begroeten...Wie neemt de challenge aan?

Enkele weken geleden hebben we alles eens met Gizmo afgereden. Hij heeft ook het hoogteprofiel bepaald. Maar ik laat het aan hem om dit te posten. Hij heeft trouwens een mooie site waar ook alle info terug te vinden is.
Gebruikersavatar
Domme
Mountainbiker
Berichten: 388
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 01:01
Rijdt met: Merida tfs Gustav
Contacteer:

Bericht door Domme »

Wij zullen er ook zijn!

Domme :oops:
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

ik kom ook normaalgezien.
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Die van Wemmel zullen er ook zijn. We komen nog wat inspiratie op doen voor onze tocht op 11 maart.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

waar moeten we zijn om de prijs van 20 gemiddeld af te halen?
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

jimi schreef:waar moeten we zijn om de prijs van 20 gemiddeld af te halen?
eerst uwen chrono laten ijken bij de start. Controle aan de aankomst en dan op uw nuchter maag 5 Leffe's ad fundum legen... :drunk:

t'zal er wat vanaf hangen hoe het nog droogt deze week. Als wij op ons best zijn (de laatste keer was 2 jaar geleden....) kunnen we, zoals het er nu bijligt, misschien 17,5-18 halen. De verwachting is dat het niet vriest dit weekend.

Give it a try en dan drinken we er ene op met den après. Vraag maar naar Bruno of Bart.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

ok,de meerbeekse bikers zullen hun best komen doen
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

normaal kom ik ook jongens wel 2weken stil gelegen, hopelijk willen de benen mee zondag. houden julie op de site ons op de hoogte toestand parcoers.alvast bedankt.
Plaats reactie