Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 15 feb 2007 21:27
JORBIN Mountainbiker

De TT van Lennik vertrekt net als vorig jaar aan sporthal Jo Baetens (A. Algoetstraat 77). De deelnemers hebben de keuze tussen 25, 35 en 49 km (met bijna 600 hm op de grote tocht). Prinsbike biedt alles wat je van een goede tocht in het golvende Pajottenland kan verwachten: (nijdige) hellingen, (toffe) afdalingen, (behoorlijk wat) singeltracs, (een aantal) bosjes, (70%) onverhard, (gelukkig ook nog 30%) baan. Verder nog een deugddoende bevoorrading, warme douches, grote afspuitinstallatie, een bijstandsploeg voor de pechvogels en natuurlijk Leffe van 't vat!. Voor de rest hopen we dat het eindelijk eens stopt met regenen. Graag tot zondag!

Bart De Luyck
sportdienst Lennik

Bericht do 15 feb 2007 21:35
Klippel San Mountainbiker

Mijn bike: Cube Reaction GTS SL 29
Er zullen Wolfkens zijn, wss ik ook met de Raffie en nog wa volk.
Zet alvast enkele Leffes fris.

Bericht zo 18 feb 2007 15:38
bebob Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon CF en Toyota/Granville
Daarstraks de ganse toer nog eens gedaan met Jorbin en zijn oudste zoon.

Ik denk dat we met deze 7de editie het beste uit de streek halen en ik ben verwonderd over het groot gehalte aan singletracks.

Juist afgeklokt op 50km. Een toerke dat niet te onderschatten is. Diegene die aan een gemiddelde komt van 20km/uur wil ik op den après wel eens begroeten...Wie neemt de challenge aan?

Enkele weken geleden hebben we alles eens met Gizmo afgereden. Hij heeft ook het hoogteprofiel bepaald. Maar ik laat het aan hem om dit te posten. Hij heeft trouwens een mooie site waar ook alle info terug te vinden is.

Bericht zo 18 feb 2007 20:09
Domme Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Merida tfs Gustav

Wij zullen er ook zijn!

Domme :oops:

Bericht zo 18 feb 2007 20:51
mtb arno Avatar gebruiker
Pro

ik kom ook normaalgezien.

Bericht ma 19 feb 2007 13:06
Balle Mountainbiker

Mijn bike: ne simpele Emrin
Die van Wemmel zullen er ook zijn. We komen nog wat inspiratie op doen voor onze tocht op 11 maart.

Bericht ma 19 feb 2007 13:50
jimi Mountainbiker

Mijn bike: cannondale f29
waar moeten we zijn om de prijs van 20 gemiddeld af te halen?

Bericht ma 19 feb 2007 19:17
bebob Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon CF en Toyota/Granville
jimi schreef:
waar moeten we zijn om de prijs van 20 gemiddeld af te halen?

eerst uwen chrono laten ijken bij de start. Controle aan de aankomst en dan op uw nuchter maag 5 Leffe's ad fundum legen... :drunk:

t'zal er wat vanaf hangen hoe het nog droogt deze week. Als wij op ons best zijn (de laatste keer was 2 jaar geleden....) kunnen we, zoals het er nu bijligt, misschien 17,5-18 halen. De verwachting is dat het niet vriest dit weekend.

Give it a try en dan drinken we er ene op met den après. Vraag maar naar Bruno of Bart.

Bericht ma 19 feb 2007 19:30
jimi Mountainbiker

Mijn bike: cannondale f29
ok,de meerbeekse bikers zullen hun best komen doen

Bericht ma 19 feb 2007 21:33
laagvlieger Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek 8000
normaal kom ik ook jongens wel 2weken stil gelegen, hopelijk willen de benen mee zondag. houden julie op de site ons op de hoogte toestand parcoers.alvast bedankt.

Volgende

Keer terug naar Toertochten