3/3/2007 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bart boskanter
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 14 mar 2006 14:04
Rijdt met: Cube Reaction

3/3/2007 Westrozebeke

Bericht door bart boskanter »

Hierbij nodig ik iedereen uit op onze Heuvelrugtocht op zaterdag 3 maart 2007 aan de 'Boskant' in Westrozebeke (baan Westrozebeke - Hooglede aan de firma Pinguin). Start van 8u30 tot 14u00

Hopelijk mogen we weer ruim 700 tevreden bikers verwelkomen net als vorig jaar voor onze wintertocht. Weet dat alles tot in de puntjes verzorgd is: parkoers (40 % onverhard, perfect uitgepijld door ervaren mtb'ers), bevoorrading(2 op de langste afstand) zoals iederjaar héél uitgebreid,
warme douches (ook in de namiddag), voldoende afspuitplaatsen, verzorgde apres (in ruime verwarmde sporthal met gratis boterham).

Dit is de slotrit van de winterchallenge WBV met om 17u30 prijsuitrijking met 10 000 euro aan prijzen (waaronder 5 fietsen).

Voor meer info alsook een parkoersbeschrijving: www.boskantrijders.be
Dit weekend gaan we met enkele boskanters het parkoers verkennen zodat ik volgende week nog wat meer details over het parkoers kan geven.

Groeten en tot in Westrozebeke
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Kan het zijn dat deze TT ook op zondag kan gereden worden (tweedaagse)?

greetzzzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

jammer, jammer, k kan er weer nie bij zijn in w rozebeke, k had er graag eens gereden, misschien eens de vaste route proberen, lijkt me een mooie streek om te biken. Tot later boskanters
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Ik kom ook af,reeds de derde keer dat ik deze ga rijden.Mooie bikestreek en perfecte organisatie,meer moet da nie zijn.Een aanrader!
bart boskanter
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 14 mar 2006 14:04
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door bart boskanter »

De TT op zondag is geen organisatie van de Boskantrijders maar van de Landelijke Gilde Westrozebeke.

Groeten.
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

bart boskanter schreef:De TT op zondag is geen organisatie van de Boskantrijders maar van de Landelijke Gilde Westrozebeke.

Groeten.
is de inschrijvingsplaats dezelfde dan? en loopt het parkoer over de zelfde wegen of stroken?

greetzzzz
moviestar 8)
bart boskanter
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 14 mar 2006 14:04
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door bart boskanter »

hallo,

Gisteren met enkele boskanters het parkoers van onze heuvelrugtocht gaan verkennen.
De langste afstand is exact 45 km. Ondanks de overvloedige regen van vorige week was het parkoers op een 3-tal korte stroken na heel goed berijdbaar. De moeilijkste passages waren: in het begin een hondertal meter aan de diepvriesfabriek horafrost, het technisch bosje de keuneleute waar het lekker glibberig was en een stukje bos langs het militair domein in houthulst waar we veel afgewaaide takken tegenkwamen en zelfs een een volledig boom dwars over het parkoers lag. We zullen vragen aan de provincie om de route weer vrij te maken (de blosoroute van staden passeert hier ook).
Het meeste offroad met enkele nijdige hellingen bevindt zich tussen de eerste (15km - open huis in staden) en de tweede bevoorrading (29 km - langs militair domein Houthulst). Hier is zeker 60% onverhard!
Met op het einde nog enkele lastige klimmetjes in Westrozebeke vermoed ik dat iedereen wel voldaan zal aankomen.

Groeten en tot zaterdag 3 maart!!
moddereter
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: di 31 jan 2006 16:48
Rijdt met: cube reaction

Bericht door moddereter »

jammer maar kan er niet bij zijn omdat ik op weekend ben. Het zal wachten zijn tot de zomereditie
Gebruikersavatar
Sibrecht
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 22:50
Rijdt met: is er me eentje

Bericht door Sibrecht »

de TT op zondag volgt het zelfde parcours alhoewel er wat problemen zijn met de wielerwedstrijd Gent-Staden, die loopt namelijk door het MTB parcours. maar dat lossen ze wel op

het wordt alvast zeer leutig, (misschien zelfs 2 dagen op rij)
bart boskanter
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 14 mar 2006 14:04
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door bart boskanter »

hallo,

de TT zondag van de landelijke gilde westrozebeke heeft dezelfde startplaats als zaterdag maar door de koers Gent-Staden zal de lus Staden-Houthulst niet in het parkoers zitten maar wordt er een lus gemaakt via Passendale.

Groeten
Plaats reactie