04/03/07 Kortrijk-Dutsel ( Holsbeek- Vl Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

jaco schreef:Had eigenlijk niet beter verwacht van een giro organisatie.
Giro is toch een degelijke organisatie niet,of bedoel je Chiro :-?
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

één bevoorrading op 45 km........dat is weinig,en ik wil gerust meer betalen als dat nodig moest zijn
Laatst gewijzigd door jimi op zo 04 mar 2007 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Freggel
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 nov 2006 23:39
Rijdt met: Merida HFS Magura HS11

Bericht door Freggel »

Het is zo goeie bevoorrading , veel wachtende voor u bij de afspuitstand maar je kunt er toch niks aan veranderen. Ik moet wel zeggen dat ik veel gelopen heb en dat het soms moeilijke was om zelfs al lopend boven te komen.

Ik denk dat de eerste meer hebben kunnen fietsen. Ik zelf rond 10 uur vertrokken en veel tevoet gestaan.

Op de fotos van schijfrem bemerk ik toch een grassoort in die veldwegen. Ik heb alleen maar modder gezien.

Maar wel DIKKE FUN !!!!!!
Athos
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 07:36
Rijdt met: xesco alucarbon

Bericht door Athos »

Waarom zou de chiro geen goede tt kunen organiseren? Bij mijn weten wordt de tt van loonbeek georganiseerd door en jeugdhuis, en dat is toch ook in orde? Als die mannen van de chiro nog een en ander op punt stellen, komt dat daar in de volgende jaren dik in orde. Volhouden gasten. Enne, wat de 3,5 euro voor 1 bevoorrading betreft: het was op voorhand op het forum aangekondigd dat de tt bedoeld was voor hun nieuw lokaal. Die mensen moeten er toch niet hun broek aan scheuren zeker? Te meer daar 1 bevoorrading (en wat voor een) voldoende is.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

ATHOS schreef: organiseren? . Die mensen moeten er toch niet hun broek aan scheuren zeker? Te meer daar 1 bevoorrading (en wat voor een) voldoende is.
verkeerde instelling,als je iets organiseert moet het GOED zijn,met kompassie gade nie ver komen
en 1 bevoorrading op 45,was oorspronkelijk 55, is medisch gezien onverantwoord
dat de bevoorrading in orde was,dat is een feit,maar op elke tt van die afstand,en die tijdsduur(ne rappe rijder zal hier toch meer 2uur 45 voor nodig hebben) zijn er 2 bevoorradingen
ik heb er op het einde veel gezien die er compleet door zaten dankzij die ene bevoorrading
voor de rest hebben de chiro-mannen puik werk geleverd;zelden zo een goeie bepijling tegengekomen
allee,schiet nu maar,maar zie dat het er op is é
Gebruikersavatar
KONA-boy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Bericht door KONA-boy »

at jimi :

euh ... 1 bevoorrading op 55 km ...... medisch onverantwoord ??? :-?

Daar kan ik alleen maar op zeggen : gij onnozele pipo ...!!!

ALs biker zorg je ervoor dat je zelf drank en eten voorziet, of verwacht je misschien ook dat op alle vaste parcours en dergelijke om de 15 km een eet- en drankgelegenheid gezet wordt ... De ardennen zouden er nogal lief gaan uitzien !

en p.s. voor ge terugschiet ivm uw medische flater, ik werk reeds meer dan 15 jaar in de medische sector, dus weet PERFECT waar ik het over heb ...)
Gebruikersavatar
wakke.
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 01 feb 2005 23:23
Rijdt met: 2 bikes met grote wielen

Bericht door wakke. »

ik vind da er hier veel gasten kunnen zagen over teveel modder en te weinig bevoorradingen. ge kunt moeilijk verwachten van de organisatie dat ze om 5u s'morgens nog efkes het parkoer gaan herpijlen voor de salonrijders onder ons.ivm de bevoorrading kan ik enkel zeggen dat je steeds zelfs iets voor te eten moet voorzien voor het mogelijke dipje onderweg en 1 bevoorrading van dit kaliber voor 3.5€ is zeker genoeg.
ik heb mij gisteren super goe geamuseerd ook als was er super veel modder.proficiat aan de chiro en zeker tot volgend jaar . =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

Ik had 38km op mijne teller op de 30. Ik ben volgens mij nergens verkeerd gereden. Dat heeft niets met het weer te maken en wie naar het weerbericht had geluisterd, wist dat het hard ging regenen. Dat zwaar stuk op het laatste vond ik er een beetje veel over: tot aan uw knien in het water. Bedankt schijfrem voor de mooie foto's. Ik ga diene van mij inkaderen. =D>
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

KONA-boy schreef:at jimi :

euh ... 1 bevoorrading op 55 km ...... medisch onverantwoord ??? :-?

Daar kan ik alleen maar op zeggen : gij onnozele pipo ...!!!



en p.s. voor ge terugschiet ivm uw medische flater, ik werk reeds meer dan 15 jaar in de medische sector, dus weet PERFECT waar ik het over heb ...)
dit zegt al meer dan genoeg over uzelf é,DOKTER :^o
Wilhelmaximus
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 25 jul 2006 15:35
Rijdt met: Specialized SJ 29"

Bericht door Wilhelmaximus »

Awel het was zwaar maar voor mij mag dat elke week zo zijn. Dat is pas alles geven... Ik had 48km op de teller en mijn benen naar de knoppen maar dit moet toch wel is kunnen vind ik. Ik kom hier volgend jaar met veel plezier modderbanden en klimschoenen terug. De kids op de kleine toer hebben waarschijnlijk ook wel af gezien maar ik vond het toch mooi dat dat er was.
Plaats reactie