25/02/2007 TT Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

25/02/2007 TT Lo

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Ik zie op de kalender twee verschillende inschrijvingsplaatsen voor de tocht in Lo, welke is nu de juiste?

Grtzz
Gebruikersavatar
Dodomauritius
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 okt 2004 14:54
Rijdt met: 2 wielen en piepende frings...

Bericht door Dodomauritius »

Ik weet nu toevallig dat Lobrug en Romaenestraat in mekaars verlengde liggen en de 2 opgegeven plaatsen eigenlijk dezelfde zijn, denk ik.
Pleit niet echt voor het organisatietalent van de Lonaars...
Zit me tegelijk ook af te vragen of deze TT wel de moeite waard is.
Ken de streek daar een beetje, buiten enkele boereslagskes, veel "kliete" en een 100% windtegen garantie valt daar niet veel te beleven.
Kan iemand het tegendeel bewijzen?
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Een paar mooie stukken maar voor de rest veel asfalt en kerkwegels.
eddy caesar
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 12 nov 2006 16:03
Rijdt met: cannondale f800sl

Bericht door eddy caesar »

de startplaats is in de romaenestraat kom je uit de richting van diksmuide rij je over de brug en op een km ongeveer is het aan je rechterkant kom je van de baan veurne ieper is het voor de brug wat logisch is. wat het parcour betreft je kan ook maar gebruiken wat je hebt maar het is niet slecht we zijn ook veel gewend het zijn wel altijd goede bevoorradingen vroeger werd deze tocht gereden de zaterdag voor allerheiligen aan de lobrug en was er gratis lotto waar de hoofdprijs een mtb was maar of er dit jaar een tombola is weet ik niet
Gebruikersavatar
Dodomauritius
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 okt 2004 14:54
Rijdt met: 2 wielen en piepende frings...

Bericht door Dodomauritius »

Het is eigenlijk een schande, het is 4 jaar dat ik TT meedoe en ben nog nooit bij de geburen in Lo geweest. Zal het dit jaar goed maken. Zijn de douches een beetje voortreffelijk?
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Inderdaad, de bevoorradingen waren altijd zeer goed.
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Vanmorgen om 09:15 in Lo vertrokken voor deze TT.
Het was toen nog redelijk goed weer en de zon scheen.
Helaas na een 15km begon het grijs te worden en stak de wind de kop op.
Gelukkig was het wind in de rug maar ik wist dus al dat op de terugtocht ik wind op kop zou krijgen. #-o #-o
De bevoorrading was dik in orde (lekkere soep, veel keuze uit diverse energiedrankjes, peperkoek, appels) en tot dan waren de offroadstroken ook nog altijd goed bereidbaar, ze vertelden me dat ze de dag ervoor nog wat veranderingen in het parcours hebben aangebracht door de regen.
Ik weet nog goed dat ze vorig jaar door 2 weidevelden gingen tot de bevoorrading, gelukkig hebben ze dat eruit gelaten.
De volgende km's begonnen al wat moeilijker door de regen die er ook nog bijkwam en wind op kop.
Ik was alleen dus ik kon niet even afwisselen met anderen om op kop te rijden.
Ik was blij dat ik na 32km weer bij dezelfde bevoorradingsplaats kwam voor nog een lekkere beker soep. [-o<
Toen moest ik er toch nog 20km rijden en het werd steeds lastiger en erger met de regen en wind.
Op 8km van het einde had ik er eigenlijk genoeg van en ik kwam nog door een paar offroadstroken die het nog erger maakte voor mij.
Toen ik in Gyverinckhove kwam stond er een pijl naar links en ik wist dat als ik rechtdoor ging ik op de startplaats uitkwam.
Ik had geen zin meer in offroad stroken en ben dan langs de weg rechtdoor gereden.
Uiteindelijk had ik toch 53km op de teller staan en was blij dat ik het einde in zicht zag.
Ik was drijfnat en dat was vooral de reden dat ik snel naar huis wilde omdat ik nog maar pas ziek ben geweest en niet wilde hervallen.

Een dikke duim voor de organisatie hoor en jammer van het weer anders was het nog wel leuk geweest.
Afspuitplaats kan ik niet beoordelen doordat ik gelijk naar huis ben gegaan, ik woon 10min ervandaan met de auto.

Tot volgend jaar met hopelijk droog weer.
Gebruikersavatar
EL_NOPPES
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: za 29 jul 2006 22:41
Rijdt met: Wilier Solitario, Zhi Z1 (trial)

Bericht door EL_NOPPES »

mooie tocht, vond wel dat ze hun afstaden mochten controleren 63 I.P.V. 53
verder had ik de slechtste dag in m'n leven , maar de organisatie was schitterend
ik heb opgevangen dat er 239 inschrijvingen waren
Plaats reactie