25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

[quote="lowie"]een beetje off-topic misschien, maar aan alle deelnemers aan de lange afstanden wou ik toch nog even de marathons aanbevelen van drie bevriende organisatoren (Francis Dethier, Roland Schauss en Pieter Vuylsteke), die trouwens alledrie aanwezig waren : de Cimes de Waimes op 17 mei in Waimes ( www.les-cimes-de-waimes.be ), de Raid des Hautes Fagnes in Malmédy op 17 juni ( www.rdhf.be ) en de Hagelandse Chrono in Langdorp op 9 juni ( www.hagelandsechrono.be ) - zij behoren tot het mooiste wat België te bieden heeft en zelfs ver daarbuiten.
quote]

off-topic :wink: , maar die staan alle 3 op mijne kalender...samen met nog wa andere ardennen/alpen spielerei
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

Heeft er iemand foto's genomen van tt in Mol of een flimpje gemaakt
Gebruikersavatar
zork
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 16:34
Contacteer:

Bericht door zork »

ik vond het parcours het beste geslaagd!!! Ik reed de 70 km.
Wat een natuur en ik heb me rot geamuseerd op de singletracks.
De rest was natuurlijk ook tip top in orde, maar het parcours staat bij mij op nr 1, chapeau voor de ontwerper. En dan de douches, ik heb nog nooit zo'n moderne douches tegengekomen, ik verwachtte mij aan een koud waterstraaltje, maar nu kreeg ik een thermostatische doucheknop in een privé badkamer! man man man, jullie mogen trots zijn! =D>
Wel misschien 1 puntje meegeven, in het begin liepen alle afstanden op dezelfde singletracks, zo zaten de kids tussen de marathonfreaks. Misschien in de volgende editie de lus van de lange afstand pas op het einde laten samenlopen met de korte afstand, zo zijn de 40km-deelnemers al voorbij als de 70km-deelnemers deze paden betreden.
maar die laatste 10 km van de 70 vond ik de beste, misschien ook na het nuttigen van da speciaal drankske in bevoorrading 2 :drunk: , waar ik me trouwens goed geamuseerd heb en met de glimlach terug ben vertrokken.
Bij het binnenrijden heb ik er nog even aan gedacht om de lus van de 40 nog is te doen, maar had geen tijd meer. :roll:
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

De hagelandese chrono ?? Is dat in de streek waar de meerdael classic gereden word ??? Want dan zal het de moeite zijn , heb die vorig jaar gereden !!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
nele
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 18:02
Rijdt met: cannondale f600

Bericht door nele »

Hela, hagelandse chrono is in Vlaams Brabant, meer bepaald Langdorp en omstreken!!

Een affe streek! Op de website van MTB team Langdorp vind je er meer info over.
hfransen
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 28 feb 2007 15:18
Rijdt met: Epic'06

GPS track van de tocht i Mol-Wezel ??

Bericht door hfransen »

Ik kon er helaas niet bij zijn in Mol afgelopen week.
Heeft iemand misschien GPS tracks van de tocht; ik zou hem later graag nog ns fietsen..
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Re: GPS track van de tocht i Mol-Wezel ??

Bericht door Willy D »

hfransen schreef:Ik kon er helaas niet bij zijn in Mol afgelopen week.
Heeft iemand misschien GPS tracks van de tocht; ik zou hem later graag nog ns fietsen..
lijkt me nie aangewezen...enkele keren werd op prive terrein gereden en dat waren zeer mooie stukske (stonden m.i. zelfs speciaal aangeduid). Stel dat iedereen daar terug gaat rijden...dan zal't rap gedaan zijn met gebruik maken van die tracks, en dat zou wree jammer zijn voor den tt.

dus afblijven [-o<
Dannes xc
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 04 aug 2004 20:38
Rijdt met: SS

Re: GPS track van de tocht i Mol-Wezel ??

Bericht door Dannes xc »

hfransen schreef:Ik kon er helaas niet bij zijn in Mol afgelopen week.
Heeft iemand misschien GPS tracks van de tocht; ik zou hem later graag nog ns fietsen..
Kom naar onze TT das ook genieten van de eerste tot de laatste km =D>
(18 maart)
Gwyno
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 01 mar 2007 16:03
Rijdt met: Peugeot Hoggar
Contacteer:

Foto's

Bericht door Gwyno »

De foto's van de tongerlo tent staan op de website http://www.mtb-wezel.be onder foto&film..
Plaats reactie