25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

zeer leuke tocht en lekkere Tongerlo

ik heb tijdens de tocht maar 2x geremd op het parcours denk ik, de ondergrond deed zijn werk, de keren die ik toch remde was om niet op een voorganger te rijden. :-?
Biker_01
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: di 06 feb 2007 00:32
Rijdt met: Koga

Bericht door Biker_01 »

Inderdaad een prachtige tocht, de parking had inderdaad korter bij de tent gemogen.

Hebben de 70 km gereden de laatste 10 km was het zwaar met al die modder aan mijn fiets en mezelf.

Voor Dirk en Dave jullie hebben wel een mooie tocht gemist. Danny was weer top. Joeri heeft me ook aangenaam verast.

Mijn ketting kwam steed mee omhoog met al die modder. Maar dit is dan weer normaal niet enkel de persoon op de fiets ziet af bij zulk weer.

Een MTB tochtje die er mag wezen.
Gebruikersavatar
zork
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 16:34
Contacteer:

Bericht door zork »

Gf biker schreef:
=D> =D> =D> Ik ben zelfs naar daar gereden, maar toen ik vanuit de wagen enkele stukken van het parkoer zag #-o ben ik gewoon meteen aan de apres begonnen. :drunk: :drunk: En als ik zie wat mijn maten naar de botten hebben gereden ben ik blij dat ik dat gedaan heb ook, watje of niet :wink:
Dan zijt gij nen echten "pussybiker". :P
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Top-organisatie, een tt die als een mega-event gerund wordt.
Op mijn tellertje stonden er 72 km na een voormiddagje stoempen.
Door de zuigende, zompige, modderige ondergrond telden de kms dubbel.
Voor mij alvast de zwaarste tocht van 2007.
Jammer dat de bike-wash net uitviel, dat viel wat tegen, juist met zoveel prut aan de bike :-?
Eén puntje moet me nog van de lever:
Ben om 5.30u uit mijn bed gesprongen om wat dichter bij de douches te kunnen parkeren...en zo wat op tijd terug thuis te kunnen zijn.
De vroege vogels werden naar de verste parking verwezen #-o , pas als die vol stond lieten de begeleiders de parking aan de kanaaloever vollopen. :evil:
Met 'het lui gat' langer in de nest blijven liggen werd beloond. :lol:
Hopelijk wat betere omstandigheden bij de volgende editie.
Gebruikersavatar
Dafke08
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 07 dec 2002 14:21
Rijdt met: Bianchi Oetzi 9800

Bericht door Dafke08 »

Aangezien ik mij zaterdag een beetje ziek voelde heb ik even getwijfeld, maar we zijn op zondag morgen dan toch maar naar mol afgezakt om de 70 km te doen. Amai was dat nog is afzien, bij de eerste bevoorrading had ik al last van mijn spieren, maar dan toch nadien voor de 70km gekozen. Echt, de laatste 30km waren er voor mij te veel aan. Dus nu met als gevolg ben ik thuis met een zware griep en een keelontsteking.
Maar ik moet wel zeggen, het was echt een prachtige tocht =D> en een even prachtige organisatie, een enig minpuntje was inderdaad de parking die wat veraf gelegen was. Toch zeker als je al vanaf km 45 aan het aftellen bent om dan uiteindelijk nog 2 overbodige km's te moeten afleggen :P . Maar dat zal wel aan mezelf gelegen hebben denk ik. :-)
Gebruikersavatar
nele
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 08 jan 2006 18:02
Rijdt met: cannondale f600

Bericht door nele »

Ja het was me het tochtje wel in Wezel. M'n kompanen hadden 's morgens afgebeld dus dan maar alleen richting Keiheuvel. Ook de 70 gedaan, all by myself... Zwaar maar toch ook zalig en een super voldaan gevoel achteraf! Goede organisatie met veel enthousiaste en vriendelijke medewerkers!! Was ook al vroeg (iets voor 8u) op post dus ik had ook het "voorrecht" om op een parking een eind van de inschrijvingen te gaan staan, maar ja als het dat maar is! Misschien nog een kleine tip: ik was via de E34, afrit Mol-Dessel gekomen, misschien dat ze vanaf Mol wat meer pijltjes hadden kunnen hangen om tot bij de tt te geraken, ik heb in ieder geval even moeten zoeken, al kan dat ook aan mijn vrouwelijke kant liggen :lol:
sammy14
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 21 mei 2006 11:53
Rijdt met: Trek 6500, Scott Scale 740

Bericht door sammy14 »

niemand een grijze kilometerik gezien ?
een BC 1200 van sigma sport

alvast bedankt
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Zaterdag feestje gehad :drunk: , om 2u. gaan slapen en overslapen natuurlijk! Mijn vrouwke werd gelukkig wakker.
Enfin, drie kwartier later vertrokken dan afgesproken, samen me mene maat, maar die had wel gene kater, hijvoelde zich goed en wou wel de 70 doen :roll: , amai men koppeke, amai men maagske.
50km. moeten bijten om te volgen, mijne maat werd moe en bij mij ging het al wa beter :-) .
De laatste 15 km. nog kop gedaan.
Den Tongerlo maar overgeslagen (kater was er nog ni uit) en mene maat was te moe :lol: .
Ook men vrouwke had zich goe geamuzeerd op de 45km. (of wast 49?)
Cijferkes: avs:18.7 :oops: op 68.5 km. 348 hoogtemeters (hoogtemeter sloeg een beetje tilt door het weer)
Tot de volgende
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Ook ik reed de tocht van Wezel uit.

Lees mijn verslag hier: http://www.janbailleul.be/mtb/ . Via het logboekbericht spring je door naar mijn tochtverslagenpagina. Lees daarvoor het bericht van 26/02/2007, en nu je toch op mijn weblog aan het surfen bent, lees de rest van mijn berichten dan meteen ook!

Post vervolgens je mening per tocht in mijn forum, dat ook als gastenboek dient.

Ik reed de tocht (70 km) uit in naar schatting zo een 4u25'.

Tot in Kortrijk voor mijn volgende marathon!
tripper
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 14:07
Rijdt met: merida

Bericht door tripper »

leuke tocht =D> grappige toestanden waar veel blubber was :P minder grappig na 32.5 kilometer een scheur van 10 cm in buitenband en einde van de tocht :evil: wij hadden op dat ogenblik een avs van 18.8 dank aan de pechverlening voor het terug brengen naar de tent.
Plaats reactie