25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MTBart7
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: vr 01 jul 2005 14:39
Rijdt met: Granville PULSE Team

Bericht door MTBart7 »

Jaja, knappe tocht!Ik denk dat ik als een van de laatsten vertrokken ben voor de 70 km...soms wel seriueze ploeterstroken :-)Spieren hebben het mogen kunnen :-) .Ma overal doorgereden.2keer fout gereden en zo aan een kleine 74km gekomen in een 3tal uurtjes hf gem 157.Ong 24gem.En frietjes smaakten!Zonder mayo! :wink:
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

mol

Bericht door sofeurken »

om 7u vertrokken vanuit adegem en ja ,het was de verplaatsing waard.enige tegenvaller was inderdaad dat ge uwen auto nogal ver moest zetten ,anderzyds;zeeer mooi parcours,zeeer goede bepeiling,zeeer goei bevoorading,zeeer mooie en goede douches en nadien zeeer goede frietjes en nog gezellig om wat te blyven zitten.t waarste stuk was volgens my naast da roestkleurig beekje,daar moest nogal gestampt worden.myn gedacht viel de opkomst voor de 70km een beetje tegen.veel schoon materiaal gezien ook,er word niet meer gespaard!proficiat aan t wyveke die de 34km aandurfde.ik en filip de 70(73km) gereden ,gem 20,50
Gebruikersavatar
stefoncube
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 15 jan 2007 09:41
Rijdt met: Cube

Bericht door stefoncube »

:-D
Laatst gewijzigd door stefoncube op zo 25 feb 2007 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

moddercrosser schreef: PS. Aan al die mannen die thuisblijven voor wat water dat uit de lucht valt : WATJES #-o . Ge kunt beter gaan indoor-tennissen of bridgen of iets anders.
effe off-topic:
Dat iemand thuisblijft of er toch naartoe gaat om daar in de modder te gaan rijden is zijn zaak. Punt!
Dat ik thuisblijf als het regent is eerder om materiaal te besparen. Ik heb de laatste tijd al véél geld, té véél geld opgedaan aan het onderhoud v/d mtb en ik heb thuis gene ezel staan die geld kakt. Op de befaamde TT van de zoenk 2 weken terug heb ik op amper 20km mijn remblokjes grat op gereden. Trouwens, het is 'winter' en dan moet het vriezen dat de stenen omhoog kruipen. Ik heb editie van 2005 gedaan en toen lag het er echt prachtig maar koud bij. Diegene die vandaag geweest zijn hebben daar hun ding kunnen doen en die benijd ik :cry: , echt waar!
Zeker omdat ik weet dat deze een top-organisatie is =D>
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Schijfrem schreef:
moddercrosser schreef: PS. Aan al die mannen die thuisblijven voor wat water dat uit de lucht valt : WATJES #-o . Ge kunt beter gaan indoor-tennissen of bridgen of iets anders.
effe off-topic:
Dat iemand thuisblijft of er toch naartoe gaat om daar in de modder te gaan rijden is zijn zaak. Punt!
Dat ik thuisblijf als het regent is eerder om materiaal te besparen. Ik heb de laatste tijd al véél geld, té véél geld, opgedaan aan het onderhoud v/d mtb en ik heb thuis gene ezel staan die geld kakt. Op de befaamde TT van de zoenk 2 weken terug heb ik op amper 20km mijn remblokjes grat op gereden. Trouwens, het is 'winter' en dan moet het vriezen dat de stenen omhoog kruipen. Ik heb editie van 2005 gedaan en toen lag het er echt prachtig maar koud bij. Diegene die vandaag geweest zijn hebben daar hun ding kunnen doen en die benijd ik :cry: , echt waar!
Zeker omdat ik weet dat deze een top-organisatie is =D>

=D> =D> =D> Ik ben zelfs naar daar gereden, maar toen ik vanuit de wagen enkele stukken van het parkoer zag #-o ben ik gewoon meteen aan de apres begonnen. :drunk: :drunk: En als ik zie wat mijn maten naar de botten hebben gereden ben ik blij dat ik dat gedaan heb ook, watje of niet :wink:
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

patje !!!! schreef:ik blijf niet thuis omwille van het water !!!! Maar om het dure materiaal te sparen, remblokjes van de schijfremmen zijn nou ook niet goedkoop en om nu om de paar weken een paar setjes te moeten aankopen , nee , merci , het geld groeit me nu ook niet op de rug !!!

En er komen nog tochten genoeg om te fietsen , we zullen niet zonder zitten , echt niet , fietsen kan je altijd !!

Met dien zever altijd !!!!
Ik kan het begrijpen. Heb deze winter ook een moddertocht gedaan constant in de stromende regen en had ook direkt grote kosten.

Alhoewel het parcour in Wezel er zeer zwaar bijlag viel het voor de slijtage nog mee (niet te platte blubber).
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

@ spaarzame mannen :

mijn remblokskes (magura) zijn nog 't zelfde na als voor den tocht, mijn ketting en mijn cassette quasi ook, mijn der wielekes zijn wat gesleten. Maar jullie doen precies of 'n hobby geen geld mag kosten. Dan moet ge volgens mij alleen op de baan rijden over perfecte weg en niet te hard trappen dan he. 'k Ben blij dat ik geen duur fietske heb :-). Zonder al te serieus te worden en een hele discussie te openen, pakt dit allemaal maar luchtig op he mannen, 'k zeg het maar om wat bezig te blijven.

Ik gaf enkel die reactie over de regen, omdat ik het gezaag over HET WEER beu ben. Bij de dagbladhandel, bij de frituur, op 't werk, op 't forum,overal zagen en klagen ze over het WEER. In Afrika zagen ze niet over het weer, 'k denk dat ik daar is gaan MTB-en.

Allez, ciao en spaart ze he
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

moddercrosser schreef:@ spaarzame mannen :

mijn remblokskes (magura) zijn nog 't zelfde na als voor den tocht, mijn ketting en mijn cassette quasi ook, mijn der wielekes zijn wat gesleten. Maar jullie doen precies of 'n hobby geen geld mag kosten. Dan moet ge volgens mij alleen op de baan rijden over perfecte weg en niet te hard trappen dan he. 'k Ben blij dat ik geen duur fietske heb :-). Zonder al te serieus te worden en een hele discussie te openen, pakt dit allemaal maar luchtig op he mannen, 'k zeg het maar om wat bezig te blijven.

Ik gaf enkel die reactie over de regen, omdat ik het gezaag over HET WEER beu ben. Bij de dagbladhandel, bij de frituur, op 't werk, op 't forum,overal zagen en klagen ze over het WEER. In Afrika zagen ze niet over het weer, 'k denk dat ik daar is gaan MTB-en.

Allez, ciao en spaart ze he
Same here,

blokjes nog quasi als voor den tocht (hope metal), fijne tocht , super organisatie, plezanten blubber :oops: (al dacht het wasmachine er anders over) en ne lekkere tongerlo. Idd de parking mocht wa dichterbij, maar we moeten nie alles willen hé.

Voor de organisatie =D> =D> =D>
Voor mij =D> =D> =D> zeer tevreden met mijn gemiddelde

p.s. bedankt aan degene die me uit de modder heeft geplukt na een te enthousiast manoeuver. Ikke rode (lees modderbruine) epic en team2mega outfit --> gij (bruin pakske) en ne giant ...
Gebruikersavatar
Cube-elite
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:39
Rijdt met: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson

Bericht door Cube-elite »

Ook wij zijn om 8u45 gestart voor 45km modderdabben !!!

Wij hebben niet getwijfeld toen het vandemorgen pijpestelen regende , wij zijn dan ook ECHTE venten !

1 ploegmaat gekwetste voet en ik met spierpijn vanaf de bevoorrading (maar toch volgehouden tot het einde om de rest van de club te kunnen volgen )

Prachtige tocht ! geweldige bevoorrading ! uitstekende uitpijling en waarschuwingsborden ! lekkere Tongerlo mmm ! en heerlijke frietjes MET mayonaise !

Ons clubke van 5cube-bikes hebben het weer meegemaakt en onze cube-kes hebben weer afgezien .

Sportieve groeten : Benny

Hebben recent een eigen site geopend die nu volop in opmaak is
www.cube-bikers.com
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Vandaag gaan trappen in Mol , awel dat was nog eens een TT die af was. Het ploeteren hoort er bij, en voor de gasten met de remblokjes doe zoals ik rij zonder voorrem dat is best spannend. Op deze ondergrond moet je eigenlijk niet remmen de zuigende ondergrond zorgt er wel voor.
Kwa afpijling , bevoorraading was dit eerste klas.
Zou de toertocht ook eens in de zomer willen doen als alles er droog bij licht dan kunnen we volgens mij goed doorrijden (en zal mijn voorrem wel in orde moeten zijn).
Proficiat aan de organisatie en tot de volgende keer.
Plaats reactie