18/02/07 Achterbroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Tomtommer
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 21:58
Rijdt met: cannondale F600sl

18/02/07 Achterbroek

Bericht door Tomtommer »

Heeft er iemand meer info over deze TT?

Hij staat namelijk op mijn lijstje, smane met die van schilde (dezelfde dag) dus had ik graag wa meer info gehad zodat ik kan kiezen...
luke
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 20 jul 2004 12:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR

Bericht door luke »

Is er nu echt niemand die deze TT al gereden heeft of is het een nieuwe ?
Hallo organisatie, laat eens iets horen :(
Gebruikersavatar
benster
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 18:11
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door benster »

Deze tocht is zeker de moeite, maar ik kan me niet exact herinneren waar hij allemaal passeert. Er kwamen vorig jaar in elk geval heel wat stukken in die in andere tochten in de buurt niet worden aangedaan, waaronder een toch wel een paar mooie stukjes singletrack (onder andere achter de manege van Achterbroek). Het zou kunnen dat vorig jaar ook het motorcrossterrein in Wuustwezel werd gedaan, maar ik weet niet zeker of dat met deze tocht was. Vorig jaar was deze tocht 41,33 km lang. Gemiddelde snelheid: 23.4, en dus goed bereidbaar.
Voilà, meer weet ik er niet meer van.
Gebruikersavatar
pacobike
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: do 20 okt 2005 22:35
Rijdt met: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Bericht door pacobike »

hallo Antwerpse bikers,

wij zijn van Oost-Vlaanderen, regio Gent en hebben vorig jaar deze tocht gereden ... TT vertrekt uit een sporthal dat toebehoort aan een vleesbedrijf ... herinneren ons een heel goede organisatie, en het is inderdaad zo dat er over het motorcrossterrein van Wuustwezel wordt gereden ... hilarische toestanden op die steile hoge springbergen (bikers die net niet boven geraken en niet op tijd uit hun klikpedaalkes geraken, vorig jaar een biker tot beneden zien terugrollen ... zonder veel erg gelukkig maar ...), het is inderdaad een zeer mooie tocht en een aanrader ... wij zouden zeker zijn teruggekomen maar familiale verplichtingen steken stokken in de wielen :-D herinneren ons een heel goed berijdbaar parcours (alhoewel met de regen van de afgelopen dagen zal het overal wel nat en vettig zijn zekers?), ook het groot schietveld van Brasschaat zit er in .... VTT met veel singletracks ... ook de après was heel goed (voor de smulbikers ... nadien een braadworst of zoiets), perfecte fietsbewaking ... conclusie: niet twijfelen !
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

k'ga der ook naartoe :-D ...zal goe zijn voor een fietstochtje van 120 km
fredje2
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 16:18
Rijdt met: XTX 1

Bericht door fredje2 »

Zo deze zit er weer op lekker droog en erg mooi stukjes wel vrij veel verbinding stukken. Het cros terrein is erg leuk.

Ik heb ook nog een valpartij gezien teminste kort bij aankomst op het asfalt lag iemand op de grond zag er niet mooi uit.Stonden een aantal gasten bij voor hulp dus ben doorgereden. Hopelijk was het niet zo erg.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest, samen met 4 clubmatekes.
Om 7u00 met de fiets vanuit Kontich vertrokken...toerke van 45 gereden en dan terug.
Toer zat goe in elkaar..singletracks op de heide schitterend...crossparcours leuk.
De laatste 7 km hadden ze mogen weglaten :-? .
5 uurkes gefietst, af en toe het zonneke...mooie training gehad
Gebruikersavatar
peduc
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 15 jan 2003 22:49
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9 SL; Ridley X Fire cyclocross

Bericht door peduc »

Als er iemand meer info heeft over de jongen die daar op de betonbaan lag ... Het leek me dat ze in elkaar gehaakt zijn en die ene is op zijn gezicht gegaan ... hyperventilatie en het bekken lag ook niet in de juiste hoek. Moest een van zijn makkers hier nog passeren : STERKTE voor hem, hij lijkt me even uit het fietsmilieu te zijn.

Die laatste km van de 45 hadden ze er inderdaad mogen uitlaten, dat is het stuk van de start van de toer van Berkenbeek in dat bos op en neer ...

maar het was zeker een mooie toer, en de bevoorrading verdient ook een pluim !
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

tt was voor mij dik in orde
mooie singel tracks
bevoorrading dik oké.
voldoende parking en afspuitstand ging lekker vlot.
Iemand nieuws hoe het nog mee diene gast dat daar zwaar gevallen was afgelopen is ?
was net gebeurt toen ik er passeerde en zag er redelijk ernstig uit.
Plaats reactie