11/02/07 Wuustwezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

11/02/07 Wuustwezel

Bericht door baggermanneke »

iemand een idee welke kant we uitgaan ? is bij deze tocht ook militair domein bij of niet ?
Voorzitter
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 21:10
Rijdt met: American Eagle Lightning 980

Bericht door Voorzitter »

Vorig jaar in ieder geval niet op militair domein.
Ik geloof wel dat die mensen hun toer helemaal omgegooid hebben omwille van geen toelating meer op bepaalde stukken.
Ik dacht gehoord te hebben dat zij, via Achterbroek, ook richting Klein Schietveld trekken, maar hier ben ik niet zeker van.
Ze hebben een tijdje geleden bij mij geïnformeerd naar de mogelijkheden op het Groot Schietveld, maar toen ze hoorden dat enkel de buitenbanen mogen gebruikt worden, was hun interesse snel weg.
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

Bericht door baggermanneke »

zou dat niet kunnen komen omdat dat de week na kalmthout is ? moesten ze dit vroeger of later organiseren zou dat misschien wel kunnen dat ze op plaatsen doormogen . :-? naar dat ik vernomen heb ga deze opbrengst ook naar die school dat daar bevestig is , laat deze tocht misschien minder zijn als vorige week , ik zal er toch zijn alleen al om hun te steunen :wink:
Gebruikersavatar
meatball
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:41
Rijdt met: koga miyata x runner

Bericht door meatball »

normaal geen militair domein maar via achterbroek naar essen horendonck
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Plaats reactie