04/03/2007 Boerderijentocht Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Even na negen in het gezeldschap van enkele herders gestart met prima weercondities!
Misschien maar best dat er gekozen werd voor iets meer road dan andere jaren?
Om in de modder te gaan ploeteren moet ge niet ver rijden tegenwoordig,zie maar wat er
onderweg naar de tt overal te bespeuren was:water,modder en nog eens water!
Toch fantastisch dat men hier een niet verzopen tt kan aanbieden? =D>
Herders hadden er in het begin geen zin in om erin te vliegen,de kudde bleef braafjes bij elkaar?!
Altijd goed voor de groepssfeer om zo lang mogelijk bij elkaar te blijven! =D>
Herder Ben was uit eindelijk de man met superbenen,waarschijnlijk was hij wat beter
uitgeslapen en had hij niet" in't zop "gehangen de vorige nacht!?
Anderen kloegen over hun traktor-banden die hier eigenlijk voor die paar vettige stroken,
niet echt vandoen waren,en niet lekker bolden op de road-stukken!
Beter wat meer grip en wat minder snelheid,dan telkens de grond te moeten kussen?
En..... altijd goed voor de conditie ,met wat extra rolweerstand, moet je maar denken dan!
Al bij al een meer dan geslaagde tt,alles was af en tip top in orde! =D>
En nog een gezellige après met de forum -gasten :drunk: en dat meiske van W-Vl dat hier zo populair
blijkt te zijn op het forum.....allé hoe noemt dat schoon madammeken nu weeral?! :wink: :roll:
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

ergens tussen de 1100 en de 1300 schat ik

Bericht door unitas »

veeteeteetje schreef:Heel veel kan ik hier ook niet aan toevoegen.Deze TT zat dicht tegen de perfectie : Bepijling,bevoorradingen,een ename en een pistoleetje,organisatie,douches,apres,...
Ik kan alleen maar zeggen dat het heel goed was.
Het parcours kon mij ook enorm bekoren.
Ik heb wel moeten "bijten" vandaag want ik zat nog met "koksijdse benen",maar ik ben uiteindelijk in het aangename gezelschap van Katrien20 over de mete gebold.
Een dikke proficiat aan de organisatie en de "scole" :wink:

@Kenny: jouw teleurstelling valt misschien een beetje te wijten dat er toch wat stukken geschrapt werden door de regen van de afgelopen dagen.Zo was het een beetje wikken en wegen,maar zo hebben we een goed berijdbaar parcours gekregen.Anders zaten er stukken in die absoluut niet berijdbaar waren.Pas op,ik heb het ook van horen zeggen,hé.

@Rock Rider : Heb jij een idee van het aantal MTB-ers??
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

1116 bikers om precies te zijn...

Wat betreft offroad... Een heel aantal stukken werden er gisteren avond uit gelaten omwille van het zelfs te voet niet te doen!

Nu ja, voor sommige is het dan te veel road, maar voor het grootste deel van de bikers was het toch wel beter denk ik... :wink:

Aan iedereen bedankt om af te komen!
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Kheb echt genoten van deze tocht.
Kben nie echt ne klimmer maar deze golvende streek kan me telkens weer bekoren.
Ik vond de toch meer dan af, misschien inderdaad wa minder offroad dan voorzien.
Ik vond het zeker een tocht om te noteren voor volgend jaar.

Vertrokken met een klein forumtreintje: Hanzi, Vtt, katrien, lichterveldenaere en ne jodelende ochtendmens.
Het tempo werd vanaf het begin goed onderhouden. Tot m'n grote verbazing kon ik het tempo van Hanzi en Vtt volgen :lol: en na een 10-tal km zelf ne keer aan de boom schudden :evil: Groot was m'n verbazing toen ik enkel een ontkettende Hanzi in m'n wiel kreeg en Vtt de rol zag lossen (er stond te weinig wind voor hem :^o )
Dan maar de kraan opengezet en geprobeerd om Hanzi zo lang mogelijk te volgen mo een paar km voor de meet werd het me duidelijk dat deze al de ganse tocht met z'n remmen dicht reed.
SET en GAME voor de Hanzi en licht aant einde van den tunnel voe ikke.

@ Hanzi: Zonder GP is er voor jou geen concurrentie aan de meet
@ Vtt: man man man... en voor de rest gak zwijgen of kga het nog maanden tegen me krijgen
@ Katrien: niet vergeten uwe naam te veranderen é no DULLE katrien :evil:
@ jodelende medemens: twas aangenaam kennis te maken
Gebruikersavatar
Riding Butcher
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Bericht door Riding Butcher »

Gisteren ook Anzegem gereden. Vuul vintje en ik zijn om 10u45 gestart omda mijne copain moest werken tot 10u. Zoals gewoonlijk weer direct beginnen sleuren en kopwerk doen zodat hij niet kon overnemen. Maar ja van als er een heuveltje in zit moet ik hem laten gaan. Hoe zeggen ze dat in het milieu? Uwe maat afzetten aan de voet van de helling? Het was een heel schone tocht, volgend jaar ben ik er zeker weer bij, 1 ding was wel jammer en da was de bevoorrading, toen wij er aankwamen waren ze al alles aan het inladen in hun remorke, nu ja daar doen we het ni voor. Verder niets te klagen, had wel bijna een fazant tussen mijn wielen bij de afdaling van Tiegemberg.

@ the beast: ziede wel, da komt er van als ge zoveel tegen mij klapt hé :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

ook ik haalde hier m'n bike hartje op!!een constant heuvelend parcour in een lekker weertje 8) bij mij thuis om 8u vertrokken en het werd mij al vlug duidelijk dat iemand anzegem opgeschoven had #-o ben daar maar aangekomen om 8.45u en zo de steenbakkerstrein gemist :oops: dan maar alleen aangezet en de copains op de eerste bevoorading toch nog kunnen bijbenen!!de rest van de tocht dan afgehaspeld met de meute uit moen.geen negatieve punten voor mij:goede bepijling en dito bevooradingen,mooi traject en een goed gezelschap!!lekkere pistolet en een lekkere ename achteraf!!thuisgekomen met een 85 km op het tellertje en 't was meer dan genoeg =P~ anzegem...tot volgend jaar!!
greetz dingo 8)
Gebruikersavatar
Enfant terrible
Mountainbiker
Berichten: 310
Lid geworden op: za 05 feb 2005 22:09
Rijdt met: Lapierre XR 629 2017 / Giant ATX Team

Bericht door Enfant terrible »

Gisteren ook afgekomen, met den Brokkerieder en copain Frédéric.
't Was me al een paar jaar niet meer gelukt om af te zakken naar Anzegem en 't vernieuwd parcours was dus volledig nieuw voor mij.
Maar het mag er wezen hoor, heel afwisselend, wat hoogtemeters, en big fun. Nog steeds een prachtorganisatie, met een extra pluim voor de medewerkers bij de douches =D>
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Zeer mooie tocht en toch niet zo heel vuil (had het veeeeeel erger verwacht). Prima organisatie.
Goeie bepijling, mooie bev. ruimschoots voldoende.
Prachtig weerte met een beetje wind.

@ organisatie : Waar kan ik het geluks nr. van de fiets vinden die verloot werd(dacht van Fietsen Jowan)? of was je verplicht om daar om 13u ter plaatse te zijn.

Vriendelijke groet

Stats: 56,9km 2u30min avs 22,7km/u

2f2f
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

En waar kunnen de foto's bekeken worden die genomen zijn tijdens deze tocht?
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Prachtige tocht genoten van begin tot einde.

greetings the voltman
Plaats reactie