04/03/2007 Boerderijentocht Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Heel veel kan ik hier ook niet aan toevoegen.Deze TT zat dicht tegen de perfectie : Bepijling,bevoorradingen,een ename en een pistoleetje,organisatie,douches,apres,...
Ik kan alleen maar zeggen dat het heel goed was.
Het parcours kon mij ook enorm bekoren.
Ik heb wel moeten "bijten" vandaag want ik zat nog met "koksijdse benen",maar ik ben uiteindelijk in het aangename gezelschap van Katrien20 over de mete gebold.
Een dikke proficiat aan de organisatie en de "scole" :wink:

@Kenny: jouw teleurstelling valt misschien een beetje te wijten dat er toch wat stukken geschrapt werden door de regen van de afgelopen dagen.Zo was het een beetje wikken en wegen,maar zo hebben we een goed berijdbaar parcours gekregen.Anders zaten er stukken in die absoluut niet berijdbaar waren.Pas op,ik heb het ook van horen zeggen,hé.

@Rock Rider : Heb jij een idee van het aantal MTB-ers??
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

veeteeteetje schreef:Heel veel kan ik hier ook niet aan toevoegen.Deze TT zat dicht tegen de perfectie : Bepijling,bevoorradingen,een ename en een pistoleetje,organisatie,douches,apres,...
Ik kan alleen maar zeggen dat het heel goed was.
Het parcours kon mij ook enorm bekoren.
Ik heb wel moeten "bijten" vandaag want ik zat nog met "koksijdse benen",maar ik ben uiteindelijk in het aangename gezelschap van Katrien20 over de mete gebold.
Een dikke proficiat aan de organisatie en de "scole" :wink:

@Kenny: jouw teleurstelling valt misschien een beetje te wijten dat er toch wat stukken geschrapt werden door de regen van de afgelopen dagen.Zo was het een beetje wikken en wegen,maar zo hebben we een goed berijdbaar parcours gekregen.Anders zaten er stukken in die absoluut niet berijdbaar waren.Pas op,ik heb het ook van horen zeggen,hé.

@Rock Rider : Heb jij een idee van het aantal MTB-ers??
yep,

@veeteeteetje toen ik mij inschreef om 10.45 uur zijden ze dat ze al een 1100 bikers waren, dus niet slecht e.

ik heb zelf maar de 30 gereden omdat ik de splitsing gemist had #-o #-o #-o was zo danig aan het klappen met iemand dat ik ze niet gezien had #-o

voor de organisatie =D> =D> =D>

gr

THE BEAST
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Een tochtje die onopgemerkt aan mij voorbij ging. Door een algemeen onderhoud van mijn rockrider (nieuwe ketting, cassette, voorblad, achterwiel en remblokken) verliep het niet al te vlot. Mijn voorrem remde vanzelf, en als je al geen te groot vermogen hebt, is dit nefast voor't rijplezier. Pas nadat Fastfrank met mijne bike op pad ging liep het los.
We kozen voor de 30 km. Veel te kort natuurlijk om van een tocht te kunnen spreken.
Misschien moet deze perfecte organisatie een afstand van 40 a 45 km voorzien.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

veeteeteetje schreef:@Kenny: jouw teleurstelling valt misschien een beetje te wijten dat er toch wat stukken geschrapt werden door de regen van de afgelopen dagen.Zo was het een beetje wikken en wegen,maar zo hebben we een goed berijdbaar parcours gekregen.Anders zaten er stukken in die absoluut niet berijdbaar waren.Pas op,ik heb het ook van horen zeggen,hé.
Dat zal een deel van de teleurstelling zijn ja, je weet tenslotte dat de woorden "te vettig" en "stroken schrappen" NIET in mijn woordenboek passen. Maar ik blijf erbij dat er van de supertocht (en organisatie) van een goeie 7 a 8 jaar geleden bitter weinig overblijft. Maar ik zeg het nog eens, dat wil niet zeggen dat ik het echt slecht vond. Het was gewoon... gewoon :-?
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Hey,

Ik heb er ook van genoten! We kregen een mooie, pittige tocht met leuke vergezichten, een perfecte bepijling, 2 schitterende opgestelde bevoorradingen met op de 2de dé Helena van onze Rock rider! Aangenaam kennismaking meid!
Een perfecte bikewash, warme nette douches en een lekkere piccolo met gehakt en een enameke. Een geslaagde zondag !
Maar wat deden die glazen in mijn sporttas!!! #-o
Laatst gewijzigd door katrien20 op zo 04 mar 2007 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

modder is blijkbaar op sommige tochten geen probleem geweest
dit weekend
al lijkt het mij toch net derover
Fotootjes uit Kortrijk-Dutsel(Vlaams-Brabant)

http://www.pixagogo.com/8941364172 :wink:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Deze morgen naar Anzegem afgezakt. Inderdaad een beetje meer road dan vorig jaar, maar het is me niet meteen zo opgevallen. Vertrokken met de 'kleine' forumtrein, maar al snel bleek dat Hanzi met in zijn wiel VTT'tje en Slijkcrossertje veel te snel voor mij zouden rijden. Me dan maar laten terugzakken om bij de Steenbakkers aan te sluiten voor een toch wel aangename tocht.

Ietsje meer road, maar wel een continu glooiend landschap dat veel goed maakte. Tiegemberg werd nog eens ten volle gebruikt. De bevoorradingen waren zeer goed verzorgd en met de bepijling geen probleem gehad. Tot aan de tweede bevoorrading met de kop van de Steenbakkersgroep mee kunnen rijden, maar dan volgde een lichte inzinking en de rol moeten lossen. De laatste tijd wat meer op snelheid aan het rijden dan op uithouding en deze tocht blijkbaar toch verkeerd ingeschat, zeker met de wind die er op het laatst bij kwam. :oops: Wel een goede les met Rekkem in het achterhoofd - best een beetje trager starten. Als slot nog een geslaagde après in een wat kleinere bezetting dan de laatste tijd.

Soit, een aangename tocht dus met een zeer goede omkadering =D> . Hopelijk volgend jaar terug met de geschrapte stroken, maar als je er zelfs te voet niet doorkan een begrijpelijke keuze.
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

Mij hier ook goed geamuseerd ! Mooi tochtje leuk weertje en leuk gezelschap , al was de groep een beetje ontkoppeld .
Bij momenten goed gevlamd , al was de kaars toch beetje af de laatste 5 km's toen Berre aan zijn ( nu bijna wekelijks ) slotoffensief begon . Het is zoals hij zegt , een diesel maar éénmaal op gang #-o .

Mannen tot in Rekkem .
Gebruikersavatar
padre
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: di 09 mei 2006 21:50
Rijdt met: flanders voodoo

Bericht door padre »

KOM GERUST ALLEMALE MAAR AF NAAR HEESTERT VOOR DE 3-HEUVELTJESTOCHT
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

THE BEAST schreef: ik heb zelf maar de 30 gereden omdat ik de splitsing gemist had #-o #-o
Wij hebben ook die splitsing gemist, en stonden plots na 30 km aan de finish, maar we zijn terug naar de splitsing gereden en alsnog de 55 km afgehaspeld.

Herder Ronny
Plaats reactie