10/02/2007 - Geluwe

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
biker steven
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:37
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door biker steven »

mooi maar een vettige tocht :-)
zeer mooie bevoorrading =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
petanker
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 20:05
Rijdt met: santos 4.29 met rohloff-naaf en riemaandrijving

Bericht door petanker »

jawadde, mooie maar zeer vettige tocht. Ik denk dat ik nog nooit zo in de modder heb gebaggerd als vandaag. Maar het was een prachtige tocht, in de regen met goede bevoorradingen en een goede afspuitinstallatie achteraf. Ik kan alleen maar lovende woorden gebruiken voor de organisatie, die door het slechte weer wel wat bikers minder zullen gehad hebben. Ook een woordje van dank aan forumbiker Cloclo die vandaag als vervanger optrad voor mijn sparringpartner Vommie en dat zelfs beter deed dan :lol: ...
Staat voor volgend jaar alweer op mijn kalender
Toton
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Rustig hé. Door keelpijn geveld heb ik moeten afhaken en blijkbaar een zeer spijtige zaak ...
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Den dezen is deze morgen ook naar Geluwe gebold.Weinig volk op post,ik kon vlakbij de inschrijving parkeren.De dreigende regen deed blijkbaar veel bikers thuisblijven.Nadat ik me had ingeschreven zag ik forumbiker Petanker,met wie ik deze tt samen afgebold heb.Petanker,het was aangenaam met je samenrijden,voor herhaling vatbaar!
De tocht was in orde.Parkoer met veel off-road van Geluwe naar Beselare,Zillebeke,Geluveld en terug naar Geluwe.Door de regen lag het er goe vettig bij.Echt plat kon je het parkoer zeker niet noemen,er zat toch redelijk wa klimwerk in.Niet echt stijl,maar golvend.Dat en de regen en wind tijdens de tt zorgden er voor dat het poer op was op het einde!
de organisatie was perfect.Goede uitpijling en verzorgde,uitgebreide bevoorradingen en een prima bike-wash.
Na de tt hebben we nog enkele lefkes gedronken met een gratis boterham.
Geluwe,'t was dik in orde!
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Proficiat aan de organisatie voor de mooie gevarieerde tocht!Op 2 plaatsen na was het overal redelijk goed berijdbaar.Zeer goede bikewash en heerlijke warme douche!!!Tot volgend jaar...
moddereter
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: di 31 jan 2006 16:48
Rijdt met: cube reaction

Bericht door moddereter »

dikke proficiat aan de organisatie. Parcours inderdaad goed vettig en één strook was totaal onberijdbaar (na de Galgebossen en net voor de steilste klim van de rit). Na de tweede bevoorrading enkele stroken waar het serieus oppassen was door stenen die net onder modderlaagje lagen.
Heel goede bike wash, goede douches, goede bepijling (behalve naar de inschrijving). Hopelijk volgend jaar zonder regen.
Plaats reactie