25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

oeps geflitst?
En waar stonden die dan, want in het terugrijden heb ik goed gaze gegeven (in het doorkomen ook eigenlijk ... :-? )

Enfin,
De tocht zelf was prachtig al dacht ik op een gegeven moment als ik moederziel alleen aan het rijden was in het begin in de regen en stevige wind wat ik daar aan het doen was (de forumtrein moeten lossen in het begin aan die zware modderstrook, wat opgehouden daar door mindere rijders, proberen terug te komen maar mijn benen helemaal in het snotje gereden daardoor, met als resultaat dat ik na 5-6 km steendood zat en kramp in alle twee mijn benen ... (ma de conditie zal ook wel een rol gespeeld hebben).

ik kan heel kort zijn.
Mooiste tocht tot nu toe,
beste singeltracks tot nu toe
lastigste tocht tot zover
laagste gemiddelde ooit
meeste offroud dat ik tot nu toe gedaan heb
beste uiensoep tot nu toe
meeste forumbikers samen gestart (al zal veldegem een aardig dicht in de buurt komen).

Je ziet een tocht van extremen

volgend jaar zeker terug van de partij
Laatst gewijzigd door jocca op ma 26 feb 2007 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Mijn vallende ster was een vaste camera in de zijberm :evil:
op de ring van Rijsel.

Naart schijnt sturen ze die niet meer op [-X
Da blijft gewoon in hun database en als ze je nog een keer tegenhouden voor controle checken ze de nummerplaat
en zult ge eerst moeten dokken alvorens uw papieren en rijbewijs terug te krijgen #-o

Kweet wel niet of dit klopt, maar tis van horen vertellen van één van onze vertegenwoordigers.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

T'is gelukt.

Alle foto's die ik ondertussen in mijn bezit heb, kunnen opnieuw bekeken worden op de eigenste 'forumbikers'-site:

http://users.edpnet.be/traxcomputers/

8)
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Ja bij leffingenoartje is de griep virus ook toegeslagen :( vandaar kon ik spijtig genoeg het forumtreintje niet vervoegen daar in het franse :(

Maar toch genoten van jullie fotoreeks =D> =D>

Heb weer wat gemist #-o #-o #-o

De 2 andere choufkes die er aanwezig waren hebben flink geboft over deze echte flandrien toertocht. =D> =D>
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

Prachtige tour.

Eerste 15 kilometer als een ware Flandrien afzien, beuken tegen wind in openveld over moddervolle kasseistroken, en dan lekker 'trailen' in Base des Wingles'. En na de bevoorrading opnieuw van dat: stoempen in modderstroken afgewisseld door technische stukjes. Njamie! Samen met Speedy Biker afgeklopt aan een overall gemiddelde van 17,5 km/u... Trage zakken gekomen blijkbaar; en wij maar denken dat we gevlamd hebben :P

Echt een aanrader. Merci Veeteeteetje!

En die koude douches deden de warme ajuinsoep alleen maar beter smaken! =D> voor de organisatie.

Er is hier sprake om in de zomer terug te gaan: is er dan opnieuw een TT daar, of zou er gewoon een route worden gevolgd?
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Traxer schreef:T'is gelukt.

Alle foto's die ik ondertussen in mijn bezit heb, kunnen opnieuw bekeken worden op de eigenste 'forumbikers'-site:

http://users.edpnet.be/traxcomputers/

8)
Altijd leuk om even terug te zien. :bounce: :roll: :P
thx Traxer en Vtttje. =D>
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

Deze was gewoonweg fantastisch =D> =D> . Degelijke organisatie , zeer goede bepijling , prachtig parcour en een fantastische Belgische forummeute =D> =D> , zeker voor herhaling vatbaar . De koude douches en de flauwe bikewash zijn maar klein detail tegenover hetgeen we hier allemaal voorgeschoteld kregen =D> .
Beetje jammer van mijn aanhoudend versnellingsprobleem ( daarmee bos Wingles wijselijk geen 2e keer gedaan ) , maar kwou zeker niet afgeven en ben er blijven voor gaan zodat ik toch de 50 op de teller had !
Denk zoals bij de meesten ( zoals ik hier lees ) was de finish welgekomen ! Er moesten er nie veel meer bijkomen .

Allennes-les-Marais en al de forumbikers , bedankt voor deze schitterende tocht , volgend jaar zekers terug (o)

Ciao
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Mister T. schreef:
Echt een aanrader. Merci Veeteeteetje!

Mij moet ge niet bedanken.Bedank de steenbakkers maar,want het is dankzij hen dat ik daar dit jaar ook voor de eerste keer heb deelgenomen!!!!!



Er is hier sprake om in de zomer terug te gaan: is er dan opnieuw een TT daar, of zou er gewoon een route worden gevolgd?



Wij hebben nog tegen iemand van de organisatie gepraat en ze richten geen zomertoer in,maar dat base des wingles is het ganse jaar door toegankelijk.Dus hebben we gezegd dat we in de zomer ne keer terug zouden gaan naar Wingles om constant wat door dat bos te crossen en de tracks die we niet aandeden op deze tt ook ne keer te verkennen.In diene tijd van het jaar zal de ondergrond droger liggen en kunnen ook de stukken doen,die ze er dit jaar hebben uitgelaten wegens te gevaarlijk door het slechte weer.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Voor degene die het nog niet gezien hebben!!!!!

Bekijk deze links nog eens van André Tignon.
Schitterend gewoon als je alles eens leest en ook met prachtige foto's erbij.(Vooral van het base des wingles.)

Zo kunt ge de tocht nog eens herbeleven.

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=529
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=530


Traxer : kunt ge die foto's niet overnemen en ook op onze forumwebsite plaatsen???
Plaats reactie